Ar Nissan Pulsar piecdurvju hečbeka izlaišanu japāņu ražotājs cer aizķerties automobiļu klasē, kuru savulaik bija spiests pamest
Iepriekš Nissan krāsas C segmentā pārstāvēja Nissan Sunny, bet līdz 2006. gadam Nissan Almera modeļi. Tieši konkurences un vājo pārdošanas apjomu dēļ Nissan Almera bija spiests izstāties no šīs klases, taču, Nissan Qashqai un Nissan Juke veiksmes spārnots ir gatavs ar jaunu spēku tajā atgriezties. Drosmīgs lēmums, jo šajā segmentā cīņa par pircēju labvēlību ir īpaši nežēlīga, un katra jaunpienācēja ienākšana tirgū no daudzgalvainā konkurentu pulka netiek uzņemta ar ovācijām. Kompaktklases klubiņa vecbiedri, vai tie būtu VW Golf, Ford Focus, Opel Astra vai Škoda Octavia, Toyota Auris, Peugeot 308 – ikviens no nosauktajiem un vēl nenosauktajiem ir gatavs zaļknābim Pulsar kārtīgi sadot pa degunu.
Kāpēc tas būtu jāpērk
Balstoties uz Škoda Octavia veiksmes formulas principiem, arī jaunā Nissan Pulsar lielākie trumpji būs cena un plašums salonā un bagāžas nodalījumā. Tas noteikti vairos modeļa izredzes daudzos tirgos, tostarp arī Latvijā. Lai ātrāk pielabinātos saviem topošajiem klientiem, Pulsar plaši izmantos gan Nissan Qashqai tehniskos komponentus, gan aktīvās un pasīvās drošības verķus, gan dizaina valodu. Braukt ar Pulsar un to stūrēt ir viegli un komfortabli. Vienīgi, ilgāku laiku atrodoties automašīnas salonā un rafinētāk papētot apdares materiālu kvalitāti un izpildījumu, top skaidrs, ka šajā elementā Barselonas rūpnīcā, kur tiek ražots Pulsar, tiek pieļautas acīmredzamas paviršības. Pietrūkst pabeigtības sajūtas, turklāt ir aizdomas, ka pēc zināma laika nogriežņa Pulsar apdares materiāliem būs tieksme čabēt un grabēt. Daļai pircēju šis apstāklis ir mazsvarīgs, jo šo trūkumu ar uzviju kompensēs plašs salons, kas būs pietiekams pieciem pieaugušiem pasažieriem un viņu līdzpaņemtajai bagāžai, turklāt bāzes modeļa cena būs 14 990 eiro, bet ar 1,5 dīzeli – 16 790 eiro.
Verdikts
Uz papīra Nissan Pulsar potenciāls ir visnotaļ daudzsološs, taču vai tas ir pietiekami labs, lai to ierindotu pie klases labākajiem? Pagaidām vēl ne!
Visu rakstu Atgriešanās čūsku midzenī lasiet 5. decembra laikrakstā Dienas Bizness.