Autoražotājs Nissan paziņojis par plānu atdzīvināt Datsun kā zemu izmaksu marku, ziņo BBC.
Japāņu autoražotājs norādījis, ka zīmola vērtības un uzticamības reputācija palīdzēs tam jaunajos tirgos.
Datsun modeļi no 2014. gada tiks pārdoti Indonēzijā, Krievijā un Indijā.
Nissan vēl neesot nolēmis, kur Datsun zīmola automašīnas tiks ražotas, bet autoražotāja pārstāvis sacījis, ka tas varētu notikt Āzijā.
«Tas ir ironiski, jo Nissan pagājušā gadsimta astoņdesmitajos gados pavadīja 10 gadus, cenšoties atbrīvoties no Datsun,» BBC sacījis kāds auto eksperts.
«Tā kļūst par pierastu lietu, ka automašīnu ražotāji attīsta zemu izmaksu zīmolus. Renault ir bijis veiksmīgs ar Dacia, Volkswagen ar Škoda,» viņš piebildis.
Nissan vēloties radīt zemu izmaksu zīmolu, nepiešķirot Nissan automašīnām zemu izmaksu tēlu.
Nissan vadītājs Karloss Gosns par Datsun atdzīvonāšanas plānu pavēstījis, viesojoties Indonēzijā. Tur viņš arī informējis, ka autoražotājs nākamo divu gadu laikā investēs 400 miljonus ASV dolāru.