Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, šodien tika paziņots mīlētāko zīmolu topa veidotāja, aģentūras DDB Latvija veidotā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā.
Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta otrajā vietā ir Inbox, trešajā - Nokia. Topa ceturtajā vietā ir Skype, piektajā vietā ir ierindojies zīmols Draugiem.lv, sestajā - Swedbank, septītajā - Maxima, astotajā - Rimi, devītajā - zīmols Laima. Latvijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz zīmols Provansas Francis.
Zīmols Google Latvijas mīlētāko zīmolu top10 pirmajā vietā ir ierindojies jau ceturto gadu.
Vēl bez Latvijas top10 šodien tika nosaukti arī par labākajiem atzītie zīmoli sešās kategorijās - unikālākais zīmols, kvalitatīvākais zīmols, izdevīgākais zīmols, augošākais zīmols, zīmols ar potenciālu, ietekmīgākais zīmols.
Par unikālāko zīmolu tika atzīts Skype, par kvalitatīvāko - Nike, par izdevīgāko - Maxima, par augošāko - Coca-Cola. Bet par zīmolu ar potenciālu tika atzīts zīmols Iļģuciema (dzērieni), bet par ietekmīgāko zīmolu sociālajos tīklos atzīts zīmols Delfi.
Lai noteiktu labāko zīmolu, pētījumu kompānija GfK Custom Research Baltic veica Baltijas iedzīvotāju aptauju, kurā piedalījās vairāk nekā 3000 respondentu vecumā no 15 līdz 74 gadu vecumam. Aptauja tika veikta divus mēnešus - jūnijā un jūlijā.
No Latvijas piedalījušies 1007 respondenti. Vidējais laiks, ko viens anketas aizpildītājs ir patērējis, ir 77 minūtes.
Kā ziņots, mīlētāko zīmolu topu veido DDB Latvija sadarbībā ar pētījumu kompāniju GfK Custom Research Baltic un žurnālu Kapitāls.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā.