Eiropas Komisija un MTV Networks International paziņojuši par nodomu ES līmenī uzsākt pasākumu Eiropa, vai tu mani dzirdi?, kura mērķis ir aicināt jauniešus izteikt savu attieksmi, piedaloties Eiropas Parlamenta vēlēšanās jūnijā.
«Mums ir jāizmanto savs sadarbības tīkls, lai dotu impulsu svarīgiem Eiropas projektiem, lai tie varētu risināt mūsu laika lielos uzdevumus,» teica Antonio Campo dall’Orto — Music Brands for MTV Networks International viceprezidents. «Mēs ticam, ka varam dod pārliecību jauniešiem un mudināt viņus veidot nākotni. Tā ir mūsu prioritāte, un Eiropai ir liela nozīme un tai būs liela un pozitīva nozīme šajā jomā.»
Pēdējās Eiropas parlamenta vēlēšanās 18 līdz 24 gadu vecu jauniešu līdzdalības īpatsvars bija zems, apmēram 40 procenti. Eiropa, vai tu mani dzirdi? dos iespēju jauniešiem izteikt sevi, parādīt Eiropas Savienībai, kas viņi ir, un vērsties pie Briseles ar savām bažām, sapņiem, sūdzībām un ideāliem.
Kampaņas kulminācijas punkts būs 30. aprīlī, kad jaunieši pulcēsies Berlīnē, Milānā, Prāgā un citās pilsētās, kur viņiem saskaņā ar ieceri vajadzēs saukt: «Eiropa, vai tu mani dzirdi?».