Prestižajā digitālo tehnoloģiju izstādē CeBIT, kas no šā gada 6. līdz 10. martam norisināsies Vācijas pilsētā Hannoverē, piedalīsies Latvijā izstrādātais e-pasta mārketinga serviss Mailigen, kas ar dalību izstādē plāno palielināt tirgus daļu Eiropā.
Latvijā izstrādātais Mailigen ir e-pasta mārketinga platforma, kas veidota uz tīkla bāzes jebkura apjoma uzņēmējdarbībai, organizācijām un individuāliem lietotājiem.
Lai arī Mailigen nācis no Eiropas, tā mērķa tirgus līdz šim galvenokārt bijis ASV un Āzija, norāda uzņēmums. Tomēr, tā kā Eiropa arvien izteiktāk piesaka sevi tehnoloģisku inovāciju un jaunu mārketinga risinājumu jomā, uzņēmums Eiropā saskata izaugsmes potenciālu un plāno palielināt savu tirgus daļu, uzsver Mailigen. Patlaban ārvalstu klientūra veido aptuveni 90% no Mailigen klientu loka.
«CeBIT apvieno ne tikai izstādes un konferences, bet arī korporatīvus pasākumus un lietišķas tikšanās, līdz ar to pasākuma ietvaros plānojam tikties ar saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem, lai iepazīstinātu ar mūsu jaunākajiem risinājumiem, kā arī noskaidrotu par viņu turpmākajām vajadzībām komunikācijas veidošanā,» stāsta Mailigen izpilddirektors Artūrs Bernovskis.
CeBIT ir viens no pasaulē svarīgākajiem un apmeklētākajiem digitālās industrijas pasākumiem starptautiskā līmenī, kas ik gadu pulcē vairākus tūkstošus uzņēmumu no visas pasaules. CeBIT izstādē Mailigen piedalīsies Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras organizētā Latvijas nacionālā stenda ietvaros.
Latviju izstādē pārstāvēs vēl seši uzņēmumi: SIA Digitālās Ekonomikas Attīstības Centrs (DEAC); SIA Interaktīvās Tehnoloģijas, SIA SWH SETS, SIA Karšu izdevniecība Jāņa sēta, SIA Zabbix un SIA Solcraft.