Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija (LSAKA) pavēstījusi, ka norobežojas no medijos izskanējušajām ziņām par sabiedrisko attiecību (SA) aģentūras BKC darbību, kas bijušajai iekšlietu ministrei Lindai Mūrniecei piedāvājusi nodrošināt pozitīvas publikācijas masu medijos.
«Labā policista tēls» gada ceturkšņa garumā dažādos medijos izmaksātu 9 tūkstošus latu, savukārt par divreiz garāku periodu komerctelevīzijas LNT raidījumā Degpunktā nāktos šķirties no 12 tūkstošus latu, pirmdien vēsta laikraksts Diena. Publikācijas piedāvātas gandrīz visos Latvijas redzamākajos medijos, tajā skaitā Latvijas Radio, Dienā, žurnālā Ir, radio SWH u.c.
«LSAKA biedri kategoriski norobežojas no metodēm, kas aprakstītas laikraksta Diena rakstā «Garantējam labu tēlu», kuru izlasot, rodas iespaids, ka, noslēdzot līgumu ar kādu sabiedrisko attiecību aģentūru, iespējams garantēti panākt konkrēta satura publiskošanu Latvijas mediju vidē», uzsver LSAKA prezidents Māris Plūme.
Uzņēmumiem un organizācijām algojot SA aģentūru, ir vērts ieguldīt laiku un resursus, lai būvētu ilgtspējīgu reputācijas stratēģiju, kurā publicitātei plašsaziņas līdzekļos nav izšķiroša loma, norāda LSAKA. Tas ļauj veidot paliekošas attiecības ar būtiskām auditorijām, un klientam nesīs ievērojami lielāku labumu ilgtermiņā.
LSAKA uzsver – jo vairāk klienti atklāti un publiski runās par praksi, kas neatbilst nozares kvalitātes standartiem, jo vieglāk nozarei būs pašattīrīties.
Šobrīd publiskajā telpā izskanējusi informācija par sabiedrisko attiecību aģentūras BKC darbību neatbilst starptautiski akceptētām sabiedrisko attiecību ētikas normām. BKC nav LSAKA biedrs, tāpēc konkrētā gadījuma ētiskos aspektus asociācija neizskatīs, ja vien valsts iestādes nevērsīsies ar oficiālu lūgumu, skaidro LSAKA.