Citas ziņas

LSAKA padomi turpmāk vadīs Evija Ansonska

Lelde Petrāne,05.07.2012

Jaunākais izdevums

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija (LSAKA) ievēlējusi jaunu padomi, kurā turpmāk darbosies Egle Klekere (Deep White), Inga Latkovska (PR Stils/Eurocom Worldwide) un Evija Ansonska (Nords Porter Novelli), kas pildīs arī LSAKA padomes priekšsēdētājas pienākumus.

LSAKA statūti paredz, ka biedrības ikdienas darbu vada izpilddirektors, kura darbu pārrauga padome, savukārt, būtiskākos lēmumus pieņem biedru kopsapulce. LSAKA izpilddirektora amatu kopš maija ieņem Jūlija Ņikitina.

Jaunā padome un izpilddirektore ir izvirzījusi galvenos asociācijas darba uzdevumus šā gada otrajam pusgadam. LSAKA padomes priekšsēdētāja E. Ansonska skaidroja: «Tuvāko mēnešu galvenās prioritātes ir ikgadējā Baltic PR Awards organizēšana, profesionālās sertifikācijas ieviešanas iespēju izpēte, aktīva iesaistīšanās lobēšanas tiesiskā regulējuma izstrādē, kā arī valsts pārvaldes komunikācijas pilnveidošanā. Asociācijas darbs būs saistīsies ar augstākās izglītības biznesa studiju programmu pilnveidošanu, iekļaujot komunikācijas vadību kursu.»

2012. gada pirmajā pusgadā LSAKA esot veiksmīgi sadarbojusies ar valsts pārvaldi, rosinot lēmumu pieņēmējus apzināties komunikācijas stratēģisko lomu un neizmantotās iespējas valsts saziņā ar sabiedrību. LSAKA profesionālās diskusijas ietvaros sniegusi priekšlikumus publiskās komunikācijas darba pilnveidošanai. LSAKA biedri iesaistījušies arī Latvijas lobētāju asociācijas izveidē un diskusijā par šīs jomas tiesisko regulējumu.

LSAKA kopš 2001. gada apvieno vadošos komunikācijas konsultāciju uzņēmumus, kuru kopējā tirgus daļa pārsniedz 70%. Organizācijas stratēģiskie mērķi saistīti ar nozares un reputācijas vadību, tirgus veidošanu un zināšanu vadību, izglītojot gan nozares dalībniekus, gan biznesa vidi. Ik gadu LSAKA nodrošina arī starptautiskā foruma Baltic PR Awards norisi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Pērn bija iebrucis arī Re&Re būvēts jumts tirdzniecības centrā Alfa

LETA,26.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs SIA Linstow Center Management (Linstow) atzīst, ka pērn oktobrī tirdzniecības centrā Alfa iebruka uzņēmuma Re&Re būvēts jumts 90 kvadrātmetru platībā, apliecināja Linstow pārstāve Evija Ansonska.

Viņa pastāstīja, ka negadījums Alfā pērn notika divos posmos. Vispirms 5. oktobra rītā pirms darba laika vētrā tika norauta tirdzniecības parka fasāde, kā rezultātā naktī uz 6.oktobri iebruka jumts.

«Veikalā strādājošo un klientu informēšana nebija nepieciešama, jo negadījumi notika pēc darba laika,» šī fakta noklusēšanu gada garumā skaidroja Ansonska.

Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC) raidījumā Panorāma sacīja, ka ar šādu faktu šodien uzzinājis no medijiem. Uz tirdzniecības centru Alfa otrdien brauks būvvaldes pārstāvji, lai apsekotu, kas tur notiek un vai konstrukcijas ir drošas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

PRisti sašutuši, ka ministrija vairs nevēlas veicināt cilvēkos lepnumu par Eiropas idenitāti

Gunta Kursiša,11.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Ārlietu ministrija «pēkšņi un nepamatoti» pārtraukusi iepirkumus par informatīvo kampaņu rīkošanu par Eiropas Savienības (ES) aktuālajiem jautājumiem un Eiropas identitāti un tas Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai (LSAKA) radījis aizdomas par ministrijas ierēdņu nekompetenci, turklāt pēc asociācijas aplēsēm, šādā veidā nelietderīgi iztērēts vairāk nekā 20 tūkst. Ls.

Iepirkuma procedūras pārtraukšana ar pamatojumu «iepirkuma norises gaitā mainījās plānotās integrētās komunikācijas kampaņas organizēšanas nosacījumi un mērķi» tikai septiņas dienas pēc iepirkuma piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām un laikā, kad publiskajā telpā nebija vērojami nekādi notikumi, kas varētu mainīt minētā iepirkuma organizēšanas mērķus, liecina par nepārdomātu un neprofesionālu iepirkuma procedūras organizēšanu, uzskata LSAKA.

LSAKA nosūtījusi lūgumu izvērtēt un skaidrot par pārtrauktajām iepirkuma procedūrām ārlietu ministram, Valsts kancelejai, Iepirkumu uzraudzības birojam un Eiropas Komisijas pārstāvniecībai Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai jauns dalībnieks

Lelde Petrāne,25.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai šā gada sākumā ir pievienojies jauns dalībnieks - SIA Communications & Strategies.

Viesturs Deksnis, Communications & Strategies stratēģiskais partneris konsultants, komentē: «Rietumvalstīs sabiedrisko attiecību nozīmīgā loma komunikācijas stratēģijas veidošanā jau daudzus gadus ir pašsaprotama, taču Latvijā izpratne par PR nepieciešamību organizāciju iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšanā ir neviennozīmīga. LSAKA kā nozares asociācijai svarīgi ir veikt pastāvīgu izglītošanas darbu par to, kas ir sabiedriskās attiecības un kādus ieguvumus tās sniedz. Šis aspekts ir svarīgs arī Communications & Strategies, tāpēc izlēmām pievienoties asociācijai, lai virzītos uz šo mērķi kopā.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Eksperti vērtē Latvijas sabiedrisko attiecību nozari

Linda Zalāne,04.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laba reklāma ir kā izdevies pirmais randiņš, bet prasmīgi veidotas sabiedriskās attiecības – kā draudzība mūža garumā

Tā par šīm abām jomām izsakās Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska. Sabiedriskās attiecības vienmēr ir bijis stratēģiskas komunikācijas mugurkauls, bet īpaši to loma ir pieaugusi līdz ar integrētās komunikācijas kampaņas pieejas attīstību pasaulē. Praktiski tas nozīmē uzņēmumu komunikācijas budžetu pārdali par labu sabiedriskajām attiecībām, kas pēc būtības ir ne tikai lētāks risinājums (nekā reklāma), bet arī investīcija kvalitatīvā saturā, viņa turpina.

Strādā ilgtermiņā

«Vērtējot Latvijas sabiedrisko attiecību nozari aizvadītajos divos gados un prognozējot tās attīstību nākotnē, gribas citēt nu jau par klasiku kļuvušo Bila Geitsa teicienu: «Ja man būtu atlicis tikai dolārs, es to iztērētu sabiedriskajām attiecībām.» Morāle: ja ir jāizvēlas – investēt saturā vai tā pārdošanā –, vienmēr investējiet pirmajā, jo labs saturs noteikti atradīs kanālu,» prāto E. Ansonska. Lai arī Latvijā jau sen nozarē tiek lietots šis termins, praksē par patiesi integrētu ilgtermiņa komunikāciju varot runāt tikai pēdējos gados. Praktiski tas nozīmē komunikācijas vīzijas veidošanu uzņēmuma/organizācijas vadības līmenī, kur komunikācijas eksperti ir neatņemama vadības komandas daļa, bet komunikācijas stratēģija ir daļa no biznesa stratēģijas. Ikdienā tas nozīmē nevis sabiedrisko attiecību, reklāmas un mediju speciālistu sadarbību, bet darbu komandā, kur saturs, radošie risinājumi un komunikācijas kanālu izvēle veido vienotu sinerģiju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Papildināta - Vējš aizpūtis t/c Alfa fasādi; naktī sola pamatīgas vēja brāzmas

Gunta Kursiša,05.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdienas rītā, īsi pirms plkst. desmitiem, stiprs vējš sapostījis tirdzniecības centra Alfa fasādi, Db.lv apliecināja Linstow Center Management pārstāve Evija Ansonska.

Papildināta ar 5. rindkopu.

T/c Alfa fasādei noplēsta daļa no sānu sienas konstrukcijas.

T/c darbība nav ietekmēta, tomēr veikalu Camel Activ, kas atrodas aiz vēja nopostītās sienas, nācies uz laiku slēgt, norāda E. Ansonska.

Tā kā postījumi radīti pirms pāris stundām, pašlaik vēl nav aprēķināti vēja radītie zaudējumi, tomēr centram ir SIA Delta Property apdrošināšanas polise, ar kuru t/c Alfa zaudējumi ir apdrošināti, norāda E. Ansonska. Pašlaik nav zināms, kad vēja aizpūstā fasāde tiks atjaunota, viņa stāsta.

Negadījumā nav cietušo. Pašlaik SIA Delta Property izvērtē negadījuma iemeslu, norāda uzņēmuma pārstāve.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Tiešraidē būs skatāma Uzņēmumu Reputācijas Topa apbalvošanas ceremonija un Eksporta foruma norise

Dienas Bizness,08.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 9. jūnijā Latvijas Universitātes Dabaszinātņu akadēmiskajā centrā, Torņakalnā, notiks Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA), sabiedrisko attiecību aģentūras Nords Porter Novelli un laikraksta Dienas Bizness veidotā Uzņēmumu Reputācijas Topa apbalvošanas ceremonija, kurā tiks paziņoti 2016. gada uzņēmumi ar augstāko reputāciju un prezentēti Uzņēmumu vadītāju topa rezultāti.

Apbalvošanas ceremoniju 9. jūnijā plkst.11.00 ikvienam būs iespēja vērot tiešraidē www.db.lv.

«Ja iepriekšējos gados tradicionāli Uzņēmumu Reputācijas Topa smailē gozējās lieli nacionālas nozīmes uzņēmumi, tad šogad savas tiesības būt Latvijas TOP10 uzņēmumu ar labāko reputāciju vidū nopietni pieteikuši eksportētāji. Seši no desmit Reputācijas topa pirmrindniekiem šogad ir ievērojami eksportējošie uzņēmumi,» uzsver LIAA direktors Andris Ozols.

Klātesošos uzņēmējus uzrunās un balvas pasniegs Ministru prezidents Māris Kučinskis, Ministru prezidenta biedrs, ekonomikas ministrs Arvils Ašeradens, LIAA direktors Andris Ozols, Nords Porter Novelli direktore Evija Ansonska un Dienas Bizness galvenā redaktore Līva Melbārzde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skaistumkopšanas salons un lietotu apģērbu veikaliņš Mademoiselle pārdzimis trīs frizētavu ķēdē Misha the Barber.

Pirms astoņiem gadiem atvērtais salons Mademoiselle strādāja sešus gadus, līdz beidzās nomas līgums. «Tobrīd tas bija pasaules gals, jo telpas bija mīļas. Bija jautājums – ko darīt, turklāt tas notika tieši tad, kad man dzima otrais bērniņš. Viens no variantiem bija visu beigt un kļūt par mājsaimnieci. Tā bija diezgan reāla iespēja, bet laikam liktenis neļāva tam notikt. Strādājām pēdējo mēnesi, un vienā vakarā pamanīju paziņojumu, ka pāris mājas tālāk piedāvājumā ir telpas. Nākamajā dienā jau biju tikusi pie jaunām telpām,» stāsta Evija Kerija Erta, friziersalonu Misha the Barber (SIA Smart Concept) īpašniece.

Uzņēmējai bija skaidrs, ka uz jaunajām telpām netiks pārcelta iepriekšējā salona koncepcija ar cakām, rožu tapetēm un lietotu apģērbu tirdzniecību. No šī salona uzņēmēja bija nogurusi un vēlējās kaut ko jaunu. «Mademoiselle nosaukums mira kopā ar iepriekšējo koncepciju,» saka Evija Kerija. Viņa bija ievērojusi, ka trūkst frizētavu, kur aizvest mazuli. Tāpēc viens no jaunās frizētavas galvenajiem objektiem ir specializētais friziera krēsls auto izskatā bērnu apkalpošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Apģērbu zīmols Ecattus: arvien vairāk atļaujas iegādāties vietējo dizainu

Anda Asere,16.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ecattus apģērbu sortiments paplašinās, saglabājot savu rokrakstu un aplikāciju tehniku.

Kopš DB iepriekšējā reizē rakstīja par apģērbu zīmolu Ecattus un tā izveidotājām māsām Eviju Kalvi un Ingu Radeiko, ir nodibināts uzņēmums SIA Ecattus, pieaudzis tā darbinieku skaits no trim līdz sešiem. Uzņēmumam tagad ir arī sava darbnīca. «Tam ir gan plusi, gan mīnusi. Šobrīd mēs to uztveram kā lielu plusu, jo varam ātri reaģēt. Taču, no otras puses, ja vēlas lielākus apjomus, jāpieņem darbā vēl vairāk darbinieku, jāiepērk papildu aparatūra. Iespējams, ar laiku kādu daļu darbu veiksim savā uzņēmumā, bet daļu pirksim kā ārpakalpojumu,» pieļauj Inga.

Uz izstādi mācīties

Savulaik Ecattus šuva vien krekliņus, bet tagad sortimentu papildina arī džemperi, kleitas, virsjakas u.c. Ar katru kolekciju apģērbu sortiments paplašinās, un māsas vēro, kāda ir cilvēku atsaucība. «Ja cilvēkiem patīk, saprotam, ka no mūsu zīmola gaida plašāku sortimentu. Katrā apģērbā mēģinām saglabāt savu rokrakstu,» saka Inga.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sekojot idejai: Līdzsvarā starp ģimeni un uzņēmumu

Anda Asere
,07.10.2014

Skaistumkopšanas salona un veikaliņa Mademoiselle īpašniece Evija Kerija Erta.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākumā biznesā ir iestrādāšanās un mācīšanās posms, kam ar laiku seko stabilitāte un sistēma.

Tā otrdienas laikrakstā Dienas Bizness (DB) secina Evija Kerija Erta, skaistumkopšanas salona un veikaliņa Mademoiselle (SIA Smart Concept) īpašniece. «Es varētu strādāt frizētavā, pelnīt, bet esmu izvēlējusies citu ceļu,» viņa saka.

Šobrīd uzņēmējdarbībā veicoties labāk nekā biznesa sākumposmā, jo darbība ir nostabilizējusies – ir viss nepieciešamais aprīkojums, ir pastāvīgie klienti un atliek vien strādāt. «Sākumā ir taustīšanās, mācīšanās, bet ar laiku sāc saprast, ko klienti vēlas. Tagad strādāt vieglāk, jo ir sava sistēma, ritms, pie kura pieturos. Ir lielāka kārtība – gan galvā, gan uzņēmumā,» viņa saka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai jauna vadība

Gunta Kursiša,27.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) prezidenti ievēlēta Egle Klekere, Deep White valdes priekšsēdētāja, savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa, Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore, un Lita Grafa, Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā.

Padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana.

Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu. Forums, kura ietvaros notiks arī labāko 2014. gada kampaņu konkurss, notiks šā gada rudenī.

LSAKA kopš 2001. gada apvieno komunikācijas konsultāciju uzņēmumus Latvijā. LSAKA biedri ir šādi uzņēmumi: 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS Grupa, Nords Porter Novelli , P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, Lead Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/ Edelman Affiliate.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Egle Klekere ievēlēta par LSAKA prezidenti

Lelde Petrāne,28.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas biedri (LSAKA) kopsapulcē ievēlējuši biedrības jauno vadību. Par LSAKA prezidenti ievēlēta Egle Klekere (Deep White valdes priekšsēdētāja), savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa (Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore) un Lita Grafa (Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā), informē vortāls 7guru.lv.

Saskaņā ar biedrības statūtiem padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana. Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu, tādējādi vairojot labākās sabiedrisko attiecību prakses izplatīšanos un spēcinot komunikācijas nozari Latvijā. Forums, kas ietvers arī labāko 2014. gada kampaņu konkursu, notiks šā gada rudenī, vēsta vortāls.

Asociācijā darbojas 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS GRUPA, Nords Porter Novelli, P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, LEAD Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/Edelman Affiliate.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saistībā ar draudiem par spridzekli no t/c Galerija Centrs Vecrīgā pirmdienas pēcpusdienā tika evakuēti cilvēki, Db.lv apstiprināja centra pārstāve Evija Ansonska.

Evakuācija tika uzsākta 12:18 saistībā ar Valsts policijas (VP) rīcībā esošo informāciju par sprādziena draudiem.

Aptuveni plkst. 14.30 Valsts policijas pretterorisma vienība OMEGA pabeigusi tirdzniecības centra pārmeklēšanu, un spridzeklis nav atrasts. Pašlaik Galerijā Centrs atgriežas darbinieki, un tirdzniecības centrs varētu atsākt darbu pusstundas laikā, informēja A. Ansonska.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā sauktais melnais PR ne vienmēr ir tik melns, bet, lai no tā izsargātos, eksperti iesaka tikai vienas zāles.

Nav patīkami, ja tā vietā, lai sabiedrībai stāstītu par saviem jaunumiem un panākumiem, ir jāmēģina atvairīt konkurentu vai citu nelabvēļu apvainojumi un nomelnojumi – tā sauktais melnais PR. Tomēr ir uzņēmumi un cilvēki, no kuriem viss negatīvais pazūd gluži kā netīrumi no teflona. Kā kļūt par šādu kompāniju? Eksperti atzīst – ar saviem vārdiem un darbiem nodrošinot nevainojamu reputāciju.

Nekļūt par vēršiem

Uzņēmuma reputācija neveidojas, tikai pateicoties pareizai komunikācijai, bet galvenokārt tieši pateicoties pareizai uzvedībai – galu galā darbi runā labāk par vārdiem. Savukārt tie uzņēmumi, kuru teiktais ir pretējs praksei, kļūst par ļoti viegliem uzbrukuma mērķiem. «Ja kompānija, piemēram, rīkojas agresīvi, bet likumīgi un konvencionāli, to nav iespējams tik viegli kompromitēt. Pat ja būs mēģinājumi, uzņēmuma rīcībā būs plašs arsenāls savai publiskai aizstāvībai. Uzbrukuma gadījumā sākumā var nebūt viegli, bet situāciju iespējams atrisināt. Ilgtermiņā veidota sabiedrības uzticība ir tas, kas palīdzēs pirmajā brīdī pat bez jebkādiem argumentiem,» norāda Hill + Knowlton Strategies valdes priekšsēdētājs Ralfs Vīlands.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LMA studente uzvar Fashion Future for Hong Kong 2016 dizaina konkursā

Zane Atlāce - Bistere,15.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) Dizaina nodaļas Modes mākslas apakšnozares diplomande Evija Šaitere ir ieguvusi Čempiona balvu starptautiskā Fashion Future for Hong Kong 2016 modes dizaina konkursā, kuru rīko Honkongas Politehniskā universitāte (The Hong Kong Polytechnic University), informē LMA.

Konkursā Evija sacentās ar studentiem no tādām pasaules līmeņa augstskolām kā Londonas Central Saint Martins, Parīzes Institut Français de la Mode u.c.

«Starp pārstāvētajām 17 modes kolekcijām starptautiskajā modes dizaina konkursā Fashion Future for Hong Kong 2016 iegūtā atzinība par labāko dizaina kolekciju Pret-a-Porter (gatavs valkāšanai) bija ļoti negaidīts pārsteigums. Redzot milzīgo konkurenci no visas pasaules, nepārspējamos darbus un lielo ieguldījumu tajos, sapratu, ka jāizbauda modes skate, jāpriecājas par dalību konkursā kā par neatsveramu pieredzi. Konkursā piedalījos ar kolekciju Backbone - četriem apģērbu komplektiem. Ļoti augstu vērtēju šo atzinību, un tā man ir motivācija turpināt darboties un realizēt iecerēto. Izsaku pateicību mecenātes Ināras Teterevas atbalstam, kā arī Valsts kultūrkapitāla fondam,» saka Evija Šaitere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē šobrīd ir ārkārtas situācija. Skaidrs, ka pašlaik svarīgākais ir apturēt pandēmiju un nosargāt cilvēku dzīvības. Nav šaubu, ka šajā ziņā mūsu valdība un atbildīgie dienesti dara visu iespējamo, visu cieņu par to. Cits jautājums ir valsts ekonomika.

Kā zināms, Starptautiskais Valūtas fonds tieši Latvijai, izejot no krīzes, prognozē vislielāko ekonomikas lejupslīdi Baltijas valstīs. Varbūt vēl nav par vēlu analizēt un saprast – kāpēc? Jāsaprot, ka no krīzes mūs neizvedīs pieci lielie valsts uzņēmumi, - jaunajā situācijā ļoti nozīmīgi būs tieši vietējie mazie un vidējie uzņēmumi, kas jau tagad ir nozīmīgs pamats valsts nodokļu sistēmai. Tāpat arī individuālā darba darītāji – aktīvi, radoši, izdomas bagāti cilvēki, kuri strādā, lai uzturētu sevi un savu ģimeni, arī savus darbiniekus un, protams, maksātu valstij nodokļus. Nevis kā smagu piespiedu slogu, bet, apzinoties savu atbildību pret valsti un vienlaikus ar pārliecību, ka valsts apzinās savu atbildību pret saviem pilsoņiem un sniegs atbalstu un palīdzīgu roku, kad tas būs vajadzīgs. Arī pēc krīzes ikviens cilvēks vēlēsies atgriezties agrākajā dzīvē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas ostā strādājošā SIA V.Biļuka komercfirma Evija, kas galvenokārt nodarbojas ar dīzeļdegvielas vairumtirdzniecību, papildinājusi savu autoparku un plāno modernizēt savā īpašumā esošo terminālu, investējot jaunā degvielas un piedevu sajaukšanas iekārtā.

Lai nodrošinātu stabilas izaugsmes iespējas, Liepājas speciālās ekonomiskās zonas SIA V.Biļuka komercfirma Evija sadarbībā ar banku Citadele un ALTUM ir saņēmusi finansējumu apgrozāmajiem līdzekļiem degvielas vairumtirdzniecībā, bankas garantiju akcīzes nodokļa nomaksai, kā arī noslēgusi valūtas riska apdrošināšanas līgumu. Esošie apstākļi ļāvuši ieguldīt uzņēmuma attīstībā – autoparks papildināts ar jaunu autocisternu, tāpat modernizāciju piedzīvos uzņēmuma īpašumā esošais termināls, kur tiks uzstādīta jauna iekārta degvielas un piedevu sajaukšanai ar plūsmas metodi.

SIA V.Biļuka komercfirma Evija strādā Liepājas ostā un ir starp vadošajiem dīzeļdegvielas vairumtirgotājiem un pārkraušanas uzņēmumiem Latvijā. Pateicoties 20 gadu pieredzei un īpašumā esošajai infrastruktūrai - naftas rezervuāri, noliktavas, dzelzceļa pievads, bunkurēšanas kuģi, autotransports - uzņēmums ir viens no nozares līderiem, gada apgrozījumam pārsniedzot 20 miljonus eiro. 80 % no apgrozījuma veido vietējais tirgus, savukārt pārējos 20 % - eksports.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau piekto gadu pēc kārtas norisinājās SIA Officeday rīkotais konkurss Biroja labākā administratore. Šogad uzvaras laurus plūca Evija Tentere no uzņēmuma SIA Mini Office.

Finālā tika četras pretendentes, kuras savāca vislielāko balsu skaitu. Evija Tentere no uzņēmuma Mini Office, Dita Sprukte no Rīgas Tehniskās universitātes, Zinta Jansone no Nordea Bank AB un Anda Rudzīte no loģistikas kompānijas KREISS. Finālistēm nācās sacensties vairākos uzdevumos, kuros vērtēja ne tikai praktiskās zināšanas, bet arī ķermeņa valodu, runu un spēju ātri risināt dažādas problēmsituācijas.

«Evija ļoti profesionāli pieiet saviem darba pienākumiem, gādā gan par klientu, gan par kolēģu labsajūtu. Evija ir atklāta, tieša un vienmēr ir gatava palīdzēt. Visi darba pasākumi vienmēr ir noorganizēti godam,» stāsta Evijas atbalstītāji un kolēģi no uzņēmuma Mini Office.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

ĀM pārtraukusi iepirkumu, vēloties ne tikai vairot lepnumu, bet arī zināšanas par ES

Gunta Kursiša,12.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkuma procedūra par informatīvu kampaņu veidošanu, lai veicinātu Latvijas iedzīvotājos lepnumu par Eiropas identitāti, tika pārtraukta, jo tika nolemts, ka šai komunikācijas kampaņai ne tikai jāveicina Latvijas iedzīvotāju lepnums par piederību ES, bet arī jāpalielina Latvijas iedzīvotāju zināšanas par savienību, Ārlietu ministrija (ĀM) skaidro iepirkumu procedūras pārtraukšanu, par kuru bija sašutuši sabiedrsko attiecību nozares speciālisti.

Jau vēstīts, ka Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācija (LSAKA) pauda viedokli, ka vairākkārtēja iepirkumu procedūru pārtraukšana liecina par ĀM darbinieku nekompetenci, turklāt nozarei radījusi aptuveni 20 tūkst. Ls zaudējumus.

ĀM šā gada martā izsludināja iepirkumu «Integrētās komunikācijas kampaņas plānošana, izstrāde un īstenošana ar mērķi veicināt Latvijas iedzīvotāju lepnumu par savu Eiropas identitāti», ko pārtrauca 2. martā, pēc tam, kad bija beidzies pieteikumu iesniegšanas termiņš. Līdzīgi tika pārtraukts ĀM iepirkumu konkurss par komunikācijas pakalpojumu sniegšanu arī 2011. gada augustā. Pērn ĀM izsludināja iepirkumu «Informatīvās kampaņas par aktuāliem ES jautājumiem plānošana, izstrāde un īstenošana», ko pretendenti apsstrīdēja, bet pēc tam – pērnā gada novembrī ministrija iepirkumu procedūru pārtrauca pavisam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Par Turības Uzņēmējdarbības vadības fakultātes dekāni kļūs doktore Evija Kļave

Db.lv,14.08.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar jauno mācību gadu par Biznesa augstskolas Turība Uzņēmējdarbības vadības fakultātes dekāni kļūs Komercdarbības katedras docente, socioloģe un sertificēta mediatore Dr.sc.soc. Evija Kļave, kuras pārziņā būs jautājumi saistībā ar fakultātes stratēģisko un finanšu vadību, studiju programmu plānošanu, īstenošanas uzraudzību un kvalitātes vadību, kā arī ar nacionālo un starptautisku akreditāciju, zinātnisko un pētniecisko darbību.

Vakance uz Uzņēmējdarbības vadības fakultātes dekāna amatu kļuva aktuāla, kad līdzšinējā dekāne Zane Driņķe kopš šī gada jūlija tika ievēlēta par Turības rektori.

Ar Biznesa augstskolu Turība Evija Kļave ir saistīta kopš 2020. gada, pasniedzot Uzņēmējdarbības vadības fakultātes bakalaura un maģistra studiju programmu studentiem tādus studiju kursus kā “Konfliktu risināšana un mediācija”, “Stratēģiskā un pārmaiņu vadība”, “Cilvēkresursu vadība un attīstība”, “Laika plānošana”, “Analītiskā domāšana”, “Taktiskā plānošana un stresa vadība” un “Pētījumu dizains un prognozēšana”. Vadītājas pieredzi E.Kļave ir ieguvusi kā ilggadīga nodibinājuma “Baltic Institute of Social Sciences” valdes locekle un vadošā pētniece, nacionālu un starptautisku projektu vadītāja, Sertificētu mediatoru padomes priekšsēdētāja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Jenzis: Valsts iestādes iepirkumos prasa piegādāt Mercedes par Zaporožec cenu

Zane Atlāce - Bistere,26.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Restorānu biedrība (LRB) aicina valsts institūciju atbildīgās amatpersonas veikt tirgus izpēti un turpmāk īstenot reālajai situācijai atbilstošus ēdināšanas pakalpojumu iepirkumus, informē LRB sabiedrisko attiecību konsultante Evija Ansonska.

Pašreizējā valsts institūciju īstenotā prakse veikt iepirkumus, kas ir zem produktu, darbaspēka un citu saistīto izmaksu pašizmaksas, ne tikai nepalīdz nozarei, bet sekmē tās dziļāku ieslīgšanu pelēkajā zonā.

«Par nozares anekdoti jau kļuvuši regulāri valsts iestāžu pieprasījumi par 5 vai 7 eiro vienai personai nodrošināt kafijas pauzes ar sviestmaizēm ar gaļu un zivi, svaigiem augļiem un dārzeņiem, smalkmaizītēm un cepumiem, protams, sulām, ūdeni, kafiju un tēju, kā arī restorāna līmeņa servisu - balti galdauti un viesmīļi, transports uz un no notikuma vietas. Pat cilvēkam, kam matemātika nav stiprā puse, bet iepirkties nākas regulāri, ir skaidrs, ka par šādu summu neko no minētā nevar iegādāties pat lielveikalā. Tā vien šķiet, ka iepirkumu organizatoriem liekas, ka dzīvesstila restorāniem būtu jāsubsidē ierēdņu ēdināšana un jāstrādā zem pašizmaksas, kā arī jāmaksā darbiniekiem alga aploksnēs,» uzsver LRB prezidents Jānis Jenzis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Par Olainfarm valdes priekšsēdētāju iecelts Juris Bundulis

Db.lv,22.09.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Farmācijas uzņēmuma “Olainfarm” akcionāru sapulce 22. septembrī apstiprinājusi dinamiskāku stratēģijas īstenošanu ar koncentrētāku vadības komandu, lai ar pētniecības un inovāciju palīdzību nostiprinātos Rietumu tirgos.

Par AS “Olainfarm” valdes priekšsēdētāju iecelts Juris Bundulis. Valde turpmāk darbosies trīs cilvēku sastāvā līdzšinējo četru vietā, un darbu valdē veiks arī Andris Jegorovs un Jānis Leimanis.

Līdzšinējais valdes priekšsēdētājs Jānis Buks, kurš pārraudzīja sekmīgu uzņēmuma transformāciju no biržas par privāto uzņēmumu un uzsāka optimizācijas procesus, turpmāk vadīs uzņēmuma padomi piecu cilvēku sastāvā. Šāda uzņēmuma līderības kompetenču koncentrēšana valdē un padomē ļaus mērķtiecīgāk īstenot pērnā gada nogalē publiskoto stratēģisko attīstību Rietumu tirgos un pilnvērtīgi investēt jaunu produktu izstrādē un pētniecībā.

“Esmu pagodināts jaunajā līderības modelī strādāt kopā ar farmācijas, finanšu, vadības un korporatīvās pārvaldības jomas līderiem, kas kopā ar savām komandām radīs jaunu produktu portfeli, paplašinās tirgus daļu Latvijā un visā Baltijas reģionā, kā arī virzīsies Rietumeiropas tirgos. Mūsu mērķis ir būt starp 10 lielākajiem ražošanas uzņēmumiem Centrālajā un Austrumeiropā. Līdzšinējā vadības struktūrā esam sagatavojuši labus priekšnoteikumus mūsu mērķu sasniegšanai, tagad varēsim tos īstenot vēl straujāk!” norāda “Olainfarm” jaunais valdes priekšsēdētājs J.Bundulis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināta ar foto: Uzņēmumu reputācijas topā šogad uzvar AS Laima, SIA Lāči un LMT

Dienas Bizness,28.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmumu Reputācijas topā šogad uzvarējusi AS Laima. Topa otrajā vietā SIA Lāči, trešajā - SIA Latvijas Mobilais telefons.

Topa ceturtajā vietā ierindojusies SIA Spilva, piektajā - AS Dobeles dzirnavnieks. Sesto vietu ieņem SIA Lattelecom, septīto - AS Dzintars, astoto - AS Swedbank, devīto - AS Grindeks, bet desmitajā vietā AS Lido.

Izmaiņas notikušas topa trijniekā. Pirmo un trešo vietu nemainīgi ieņem Laima un Latvijas Mobilais telefons, bet otrajā vietā šogad ierindojies uzņēmums Lāči, izkonkurējot Swedbank, kas šā gada topā ieņem 8.vietu.

Aizraujošas pārmaiņas notikušas arī otrā desmitnieka uzņēmumu vidū – sensacionālus panākumus pelnīti guvis SIA Latvijas Finieris, no 34.vietas pērn pakāpjoties uz 13.vietu šogad, Reputācijas topa izdevumā komentē Nords Porter Novelli direktore un topa veidotāja Evija Ansonska.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

LU jaunajam Dabaszinātņu centram spāru svētki

Dienas Bizness,28.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svinīgi atzīmēti Latvijas Universitātes (LU) Torņakalnā ietvaros topošā Dabaszinātņu centra spāru svētki. Centrs pirmos studentus uzņems jau nākamā gada septembrī un būs Baltijā modernākā augstākās izglītības un zinātnes būve, informē LU rektora padomniece sabiedrisko attiecību jautājumos Evija Ansonska.

Projekta ietvaros Rīgā, Jelgavas ielā 1, tiks izveidota mūsdienīga, funkcionāla un uz ilgtspējīgu attīstību orientēta mācību, darba un sadzīves vide studentiem, pasniedzējiem un zinātniekiem. Plānots, ka Torņakalnā nākotnē varētu atrasties arī ekumēniskā baznīca.

Ēkas celtniecība tika uzsākta šī gada martā, savukārt jau maija beigās tika svinīgi ielikts pamatakmens un laika kapsula ar vēstījumu nākamajām paaudzēm. Jaunajai ēkai ir septiņi stāvi, kuros būs izvietotas auditorijas, laboratorijas, darba un semināru telpas un bibliotēka. Ēkas pēdējā stāvā atradīsies pētniecības laboratorija un semināru telpa ar skatu uz Vecrīgu un jaunuzcelto Latvijas Nacionālo bibliotēku. Uz ēkas jumta tiks izvietoti vēja ģeneratori, dodot iespēju iegūt alternatīvo enerģiju, un ēkā strādās «gudrās mājas» apkalpojošā tehnika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Papildināts ar foto - Paziņoti Uzņēmumu Reputācijas Topa 2013 rezultāti - virsotnē atgriezies LMT

Dienas Bizness,19.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien, 19. jūnijā, laikraksta Dienas Bizness redakcijā notika svinīga gadskārtējā Uzņēmumu Reputācijas Topa rezultātu paziņošana, kurā tika sumināti 150 Latvijas uzņēmumi ar augstāko reputāciju. Nords Porter Novelli, sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un Dienas Bizness veidotais Reputācijas tops ir apjomīgākais uzņēmumu reputācijas pētījums Baltijā, kura apbalvošanas ceremonija šogad pulcināja vairāk nekā 150 valsts vadošo uzņēmumu vadītāju. Pasākumā viesus uzrunāja Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa.

Reputācijas Topa ceremonijā tika apbalvoti Uzņēmumu Reputācijas Topa 2013 pirmo 10 vietu ieguvēji, kā arī nozaru topu uzvarētāji – vadošie Latvijas uzņēmumi. Šogad topa virsotnē ir atgriezies uzņēmums SIA Latvijas Mobilais Telefons, kas saņēma balvu kā uzņēmums ar labāko reputāciju gan starp savas nozares uzņēmumiem, gan starp visiem Latvijas uzņēmumiem kopumā. Reputācijas topa augstajā otrajā vietā ierindojusies AS Swedbank, savukārt trešo vietu ieņem uzņēmums AS Laima, kas iepriekšējos divus gadus noturējās topa augšgalā. Uzņēmums ar straujāko reputācijas izaugsmi šā gada topā – VSIA Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīca, pakāpjoties Reputācijas topā par 36. vietām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc mēneša taps zināmi 2013. gada Latvijas uzņēmumi ar augstāko reputāciju

Jau devīto gadu tiek veidots Uzņēmumu reputācijas tops, kurā iekļuvušie uzņēmumi tiks apbalvoti 19. jūnijā, bet ar pētījumu Dienas Biznesa lasītāji visā tā pilnībā varēs iepazīties 20. jūnijā.

Šogad īpašu uzmanību Dienas Bizness un topa veidotāji Nords Porter Novelli pievērsīs uzņēmumu korporatīvās sociālās atbildības vērtējumam, respektīvi, tam, cik un kā kompānijas rūpējas ne tikai par savu, bet visas sabiedrības labklājību. Jāpiebilst, ka šis ir viens no uzņēmumu reputācijas faktoriem, kas gadu no gada kļūst arvien nozīmīgāks gan iedzīvotāju, gan uzņēmēju acīs.

Fiksē fotofinišā

Komentāri

Pievienot komentāru