Akciju sabiedrības Latvijas kuģniecība koncerna neto peļņa 2007. gadā sasniegusi 67 miljonus USD (29,8 milj. LVL), tādējādi divas reizes jeb par 33,3 miljoniem USD (14,7 milj. LVL) pārsniedzot analoga 2006. gada perioda rādītāju, liecina akciju sabiedrībass sniegtā informācija Rīgas Fondu biržā.
A/s Latvijas kuģniecība padomes priekšsēdētājs Uldis Pumpurs norāda, ka pozitīvie finanšu rezultāti 2007. gadā sasniegti, pateicoties koncerna vadības un darbinieku profesionālai un mērķtiecīgai darbībai, kā arī salīdzinoši augstajām tankkuģu tirgus frakts likmēm. U. Pumpurs uzsver: „Jebkura uzņēmuma galvenā vērtība pirmām kārtām ir cilvēki – zinoši un lojāli darbinieki. Tieši saliedēts komandas darbs mums palīdz veiksmīgi realizēt vienu no koncerna svarīgākajiem stratēģiskajiem mērķiem – tankkuģu flotes atjaunošanu. Neraugoties uz to, ka globāli ekonomisko procesu iespaidā kuģošanas nozarē 2008. netiek prognozēts kā viegls gads, flotes atjaunošanas programmas realizācija ļaus a/s Latvijas kuģniecība attīstīties un nostiprināt tās tradicionālo tirgus daļu. Jaunākas flotes uzturēšana ir gan ekonomiski efektīvāka, gan arī dod augstākus rezultātus par vecākas tonnāžas floti.”
Būtiski 2007. gadā pieaudzis a/s Latvijas kuģniecība neto reisu rezultāts jeb tīrie ieņēmumi no kuģu darbības, kas veidoja 209,7 miljonus USD (93,5 milj. LVL), tādējādi par 54,3 miljoniem USD (24,3 milj. LVL) pārsniedzot 2006. gada rādītāju.
Pozitīvās pārmaiņas saistītas ar a/s Latvijas kuģniecība flotes restrukturizēšanu – palielinājies ekspluatācijā nodoto jauno tankkuģu skaits, kuru ienākumi, ņemot vērā frakts likmju līmeni, ir būtiski augstāki nekā vecākajiem kuģiem. A/s Latvijas kuģniecība koncerna rezultāts no kuģu operatīvās
darbības 2007. gadā pieauga līdz 69,8 miljoniem USD (31,1 milj. LVL), kas ir par 24,7 miljoniem (11 milj. LVL) vairāk nekā 2006. gadā.
Lai nodrošinātu a/s Latvijas kuģniecība koncerna sekmīgu darbību tālākā nākotnē, a/s Latvijas kuģniecība padome pārskata periodā ir izvērtējusi un pieņēmuši zināšanai uzņēmuma stratēģiju līdz 2015. gadam, kuras izstrādē piedalījās koncerna vadošie speciālisti un kuģošanas biznesā starptautiski atzīti brokeri un konsultanti.