Ādažu čipsu ražotājs AS Latfood pērn Kazahstānā un Azerbaidžānā realizējis par 60 % vairāk produkcijas, salīdzinot ar 2008. gadu.
Par to liecina kompānijas darbības operatīvā informācija.
Vērtējot sasniegtos rezultātus šajās valstīs, Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms norāda uz reģiona uzticību Latvijā ražotajiem produktiem, tādēļ pozitīvi vērtē arī citu ražotāju perspektīvas šajā tirgū. Tāpat kompānijas vadītājs atzinīgi vērtē 2009. gadā abu valstu divpusējo sadarbību un attiecību stiprināšanu gan politiskajā, gan ekonomiskajā jomā, izsakot cerību, ka iesāktais darbs turpināsies arī šogad.
«Ievērojamais kāpums ir nopietna un ilga darba rezultāts, bet, protams, ir patīkami, ka darba augļi ir nākuši tieši krīzes gadā. Vienlaikus šis ir nepārprotams apstiprinājums tam, ka Latvijā ražotā produkcija ir konkurētspējīga, tāpēc valstij pārtikas ražotāji jāierindo starp eksporta prioritārajām nozarēm,» tā V. Blūms.
Analizējot rezultātus citos tirgos, Latfood uzsver, ka Lietuvā un Igaunijā pērn izdevies saglabāt 2008. gada līmeni. Papildus eksportam uz Baltiju un Dienvidkaukāza reģionu, AS Latfood ražotā produkcija tiek eksportēta uz Gruziju, Krieviju, Lielbritāniju. Uzņēmuma vadītājs norāda, ka šobrīd ir grūti runāt par jaunu tirgus apguvi, bet pie tā tiekot strādāts nemitīgi.