Ikdienas rezultātu analīze, jauni produkti, strukturālas pārmaiņas. Tas viss kopā pērn deva rezultātu, ar kuru uzņēmums Latfood ir gana apmierināts.
«Pērnā gada sākums nebija tāds, kā plānojām. Krīze ietekmēja pircēju un tirgu daudz stiprāk, nekā bijām domājuši. Pagāja janvāris, februāris, marts, sākām skatīties - kaut kas neiet: tas, ko darījām, nestrādā, nav atdeves. Pavasara pusē apsēdāmies un mēģinājām atbildēt uz jautājumu: vai varam tā turpināt? Sazīmējām nākotni, kā būs, ja neko nemainīsim, un tā mūs neapmierināja,» 2009. gada sākumu atceras Valdis Blūms, akciju sabiedrības Latfood valdes priekšsēdētājs. Pēc tam uzņēmuma vadība sākusi apsvērt pārmaiņas. «Pirmo apspriedi rīkojām kopā ar mārketingu tieši par šo jautājumu - kas mums iet un kas ne. Tad pieslēdzām pārdošanu un tālāk sekoja darbības pārveide: pārskatījām, ko mēs darījām, pieņēmām lēmumus par jaunu produktu attīstību.»