Pašmāju kosmētikas ražotājiem vērienīgi paplašināšanās plāni. Spītējot krīzei un tirgus samazinājumam, vietējie kosmētikas ražotāji kaļ jaunus plānus, lai varētu attīstīties un tirgū piedāvāt jaunus produktus.
Ekokosmētikas ražotājs Madara Cosmetics jau nākamā gada sākumā gatavojas sākt pilnīgi jaunu produktu ražošanu. Uzņēmuma finanšu direktors, valdes loceklis Uldis Iltners stāsta, ka paredzētas divas jaunas produktu līnijas - atsevišķi produkti bērniem - ziepes, šampūni, eļļas un krēmi un matu kopšanas līdzekļi - šampūni un balzami.
Tāpat uzņēmums paredzējis papildināt jau esošās sejas un ķermeņa kopšanas līnijas. Lai gan šogad ekonomiskās krīzes un pirktspējas samazinājuma dēļ apgrozījums kosmētikas tirgū sarucis teju par ceturto daļu, taču Madarai Cosmetics apgrozījums pieaudzis par 50 % un izdodas attīstīties. U. Iltners uzsver, ka, visticamāk, nākamgad tik strauja izaugsme vairs nebūs. Madara Cosmetics 2010. gadā Latvijā plāno mazāku izaugsmi, bet vairāk iecerēts attīstīt pārdošanu ārvalstīs esošajos parfimērijas veikalos. Pērno gadu Madara Cosmetics pabeidza ar 399.6 tūkstošu Ls apgrozījumu, kas ir trīs reizes vairāk nekā 2007. gadā, savukārt šo gadu iecerēts pabeigt ar viena miljona Ls apgrozījumu. Uzņēmumam pieder trīs veikali Latvijā, bet produkcija nopērkama vairāk nekā 50 tirdzniecības vietās, tostarp veikalos Kolonna.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!