Ādažu čipsu ražotāja a/s Latfood realizētās produkcijas apjomi ārpus Latvijas pieauguši, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.
Eksporta tirgos veiksmīgākie rezultāti sasniegti Azerbaidžānas tirgū, kur izaugsme vērojama 45% apmērā. Labos rezultātus Azerbaidžānā uzņēmums skaidro ar stratēģijas maiņu šajā tirgū, kas saistīta gan ar pašu komandas ieguldījumiem, gan arī distribūcijas koncepta maiņu.
Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms uzsver, ka liela ietekme ir arī šī reģiona uzticībai Latvijā ražotajiem produktiem. Turklāt Azerbaidžāna ir vienīgais eksporta tirgus, kur Latfood čipsi nopērkami ar Ādažu čipsi, nevis eksporta zīmolu Taffel.
Lai gan lielāks pārdošanas apjomu kāpums vērojams Azerbaidžānā, arī Baltijas eksporta tirgos ir vērojamas pirmās tirgus stabilizācijas pazīmes, jo samazinās straujais tirgus kritums, kas bija vērojams iepriekšējā gadā.
A/s Latfood ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā, stabils tirgus līderis ar vairāk kā 40% lielu tirgus daļu. Uzņēmuma produkcija ar preču zīmi Taffel tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu, savukārt Azerbaidžānā Latvijas čipsi nopērkami ar Ādažu čipsi nosaukumu.