Cadbury Plc - saldumu ražotājs, kas vakar noraidīja Kraft Foods Inc apvienošanās piedāvājumu, varētu piesaistīt arī citus «pielūdzējus», sākot no Nestle SA līdz Hershey Co, un tikt pārdots pat par 21 miljardu ASV dolāru, uzskata Bloomberg aptaujātie analītiķi.
Savukārt atraidītā kompānija Kraft Foods paziņojusi, ka tā turpinās censties pārliecināt Cadbury, kuras vērtība pēc noraidītā iegādes darījuma strauji pieauga. AFP aptaujātie analītiķi lēš, ka Kraft Foods savu 10.2 miljardus Lielbritānijas sterliņu mārciju vērto piedāvājumu vajadzētu paaugstināt par aptuveni 40%.
Cadbury atteikusies sniegt komentārus par to, vai par tās iegādi interesi ir izrādījušas arī citas kompānijas.
Bloomberg atgādina, ka lielākais darījums saldumu biznesā notika pagājušajā gadā, kad Mars Inc. iegādājās Wm. Wrigley Jr Co., lai pārspētu Cadbury kā lielāko saldumu ražotāju pasaulē.
Pēc pārdošanas piedāvājuma noraidīšanas Cadbury akciju cena pieauga par 38%, bet Kraft - samazinājās par 1.6%.