Dzelzceļa vagonu rūpnīcu no nulles būvēs bijušajā cukurfabrikas teritorijā; pilsēta nodrošinās infrastruktūru .
Pie tā, lai pērnā gada nogalē tiktu parakstīts nodomu līgums par bijušās cukurfabrikas teritorijas apgūšanu, visas iesaistītas puses nopietni strādāja, DB saka Jelgavas pilsētas domes priekšsēdētājs Andris Rāviņš. 2012.gada 28.decembrī Jelgavas pilsētas domē trīspusēju nodomu līgumu par lielgabarīta kravas vagonu ražošanas uzņēmuma būvniecību Jelgavā bijušās cukurfabrikas teritorijā parakstīja A. Rāviņš, a/s UVZ Baltija valdes priekšsēdētājs Andrejs Sačiks un a/s Jelgavas cukurfabrika valdes locekle Inga Rēboka.
DB jau rakstīja, ka UVZ rūpnīcas izveidē plāno ieguldīt nedaudz vairāk par 20 miljoniem eiro, kas ietvertu iekārtu, ēku un infrastruktūras iegādi. Gadā tajā plānots saražot ap 2500 dažāda veida vagonu, pieņemot arī nelielus 5–10 vagonu pasūtījumus. Kaut arī pasaules mērogā izgatavoto vagonu skaits ir neliels, Latvijas mērogiem tas ir visai ievērojams, jo, piemēram, LDz Cargo šogad plāno iegādāties tikai 300 jaunus vagonus.
Nodomu līgums paredz, ka Jelgavas pilsētas pašvaldība apņemas izbūvēt Aviācijas ielas turpinājumu apmēram 800 metru garumā, lai nodrošinātu piekļuvi ražošanas uzņēmumam. Tikmēr Jelgavas Cukurfabrika apņēmusies dāvināt Jelgavas pilsētas pašvaldībai zemes gabalu, kas nepieciešams ielas turpinājuma izbūvei. Savukārt a/s UVZ Baltija apņēmusies 2013.gadā uzbūvēt lielgabarīta kravas vagonu ražošanas uzņēmumu.
Iepriekš tika lēsts, ka pirmie Latvijā ražotie vagoni ar atzīmi «Ražots ES» ripos jau gada pirmajā pusē, bet tagad A. Rāviņš cer, ka tas notiks rudenī vai līdz gada beigām. Pilsēta meklēs iespēju piesaistīt arī Eiropas fondu naudu un par šādu iespēju runās ar Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministriju.