Mediju aģentūras Inspired pārstāves Alise Avota un Digna Degtjarova guvušas iespēju piedalīties starptautiskā reklāmas festivāla Cannes Lions konkursā Cannes Young Lions mediju kategorijā, Dienas biznesam pavēstīja Latvijas Reklāmas Asociācija.
Latvijas Reklāmas asociācija sadarbībā ar Rīgas Dzirnavnieku izsludināja konkursu, kur darba uzdevums bija izveidot mediju stratēģiju Rīgas Dzirnavnieka produktam AXA muslis. Konkursa balvā ir apmaksāts brauciens uz Cannes Lions festivālu Kannās, dalība festivālā un iespēja pārstāvēt Latviju Young Lions konkursā mediju kategorijā.
Latvijas konkursā piedalījās 9 komandas un 29. maijā tika noteikti konkursa uzvarētāji. Augstāko atzinumu ieguva Alise Avota un Digna Degtjarova, kuras darbojas mediju aģentūrā Inspired. Latvijas komandai būs iespēja iegūt jaunu pieredzi un zināšanas Kannās, kur parasti piedalās pasaules lielākie reklāmas guru.
Cannes Young Lions konkurss notiek Cannes Lions festivāla ietvaros un tas ir īpašs konkurss jaunajiem reklāmas darbiniekiem.
Mediju kategorijas konkursā šogad startēs 22 valstu pārstāvji, kam būs jārada inovatīva mediju stratēģija labdarības vai bezpeļņas organizācijai, kas netiks atklāta līdz uzdevuma došanas brīdim. 21. jūnijā tiks dots darba uzdevums. Pēc 24 stundām komanda žūrijai 5 minūšu prezentācijā atrādīs sagatavoto risinājumu un cīnīsies par bronzas, sudraba vai zelta medaļām.
Konkursantu sniegumu Latvijā vērtēja Latvijas Reklāmas Asociācijas padome sekojošā sastāvā – Ģirts Ozols, Everita Ušacka, Baiba Liepiņa, Kristīne Kalniņa, Māris Naglis, Ieva Goldberga, LRA valdes locekle Ingrīda Krīgere-Lāce un AS Rīgas Dzirnavnieks tirdzniecības un mārketinga direktors Kārlis Mišinskis.
Vērtējumu veidoja sekojoši kritēriji – risinājuma atbilstība patērētajam un komunikācijas mērķim, risinājuma efektivitāte, izmantoto mediju aktualitāte un prezentācijas prasmes.
Atgādinām, ka pagājušajā gadā Latvijas Young Lion komanda interneta kategorijā Kannās ieguva bronzas lauvu.