Jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists Artūrs Mednis, kurš līdz šim vadīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, kopā ar daļu komandas to pametis un nodobinājis jaunu satura mārketinga aģentūru New Black.
«Ar pārējiem Inspired Digital akcionāriem man jau zināmu laiku atšķīrās viedokļi par to, kā uzņēmumam jāattīstās. Tā kā kopš 12.maija es vairs neesmu uzņēmuma valdes loceklis, nolēmu dibināt jaunu satura mārketinga aģentūru New Black un īstenot savu uzņēmuma attīstības redzējumu pats,» portālam Db.lv stāsta A.Mednis.
«Līdzīgās domās bija gandrīz visi Inspired Digital darbinieki, kas gāja prom kopā ar mani. Lielā mērā viņu atbalsts un uzticēšanās arī bija galvenais iemesls jaunas aģentūras dibināšanai. Mums līdzi devās arī lielākā daļa klientu, kas vēlējās turpināt darbu ar iepriekšējo komandu,» turpina A.Mednis.
Viņš ar gandarījumu atzīst, ka tik saliedēts kolektīvs, kā tagad, sen nav bijis, un prognozē, ka tas noteikti atspoguļosies arī uz rezultātiem.
«Man joprojām pieder kapitāldaļas uzņēmumos Inspired Digital (28%), Inspired Ecommerce (7,5%) un Inspired Connect (33%). Ar pārējiem akcionāriem esam vienojušies, ka pēc saistību izpildes no viņu puses pret mani un pārējiem viņu bijušajiem darbiniekiem, es šķiršos no savām kapitāldaļām visos trīs uzņēmumos, un mēs turpināsim darbu neatkarīgi viens no otra. Tas gan neizslēdz sadarbību pie noteiktiem projektiem arī turpmāk,» atzīst A.Mednis.