«Interneta patērētājs aizvien vairāk izvēlas izklaidējošu saturu, aizvien mazinās interese internetā lasīt par nopietnām problēmām. Patlaban arī vērojams, ka Latvijas iedzīvotāji vairāk interesējas par ārpus mūsu valsts esošiem interneta portāliem. Parādās globāla konkurence,» tā intervijā laikrakstam Diena stāstījis Infogram valdes priekšsēdis Uldis Leiterts.
«Senāk Latvijas interneta biznesa videi vispār bija raksturīgi - ja esi pirmais uzņēmums kādā interneta nozares segmentā, tad arī paliec lielākais uzņēmums. Šī tendence pamazām zūd,» uzskata interneta eksperts.
«Vēl viena Latvijai patlaban raksturīga tendence ir tā, ka aizvien vairāk cilvēku lieto sociālos tīklus. Salīdzinot ar Lietuvu un Poliju, Latvijā sociālos tīklus lieto visai intensīvi.
Vēl zīmīgi, ka Latvijas interneta lietotājiem piemīt tendence palikt lojāliem izvēlētajam sociālajam tīklam, ieradumus viņi maina lēni - ja izvēlas, piemēram, portālu draugiem.lv, gadiem pie tā paliek. Turklāt, manuprāt, Latvijā draugiem.lv un facebook.com veiksmīgi spēj pastāvēt paralēli. Jāpiebilst, ja daudzviet pasaulē facebook.com tiek uztverts kā sociālais tīkls pusmūža cilvēkiem, kam patīk sociālajā tīklā dalīties ar bildēm, kurās redzams ēdiens, Latvijā facebook.com joprojām ir populārs tieši jauniešu vidū,» skaidrojis Infogram valdes priekšsēdis.
Pēc viņa sacītā, «kopumā moderno tehnoloģiju jomai raksturīgi, ka cilvēki ir gatavi maksāt par kvalitāti, bet negrib pārmaksāt. Vēl ikdienas lietotājiem ir ļoti svarīgi, lai piedāvātais produkts būtu viegli un vienkārši apgūstams, nevis tāds, ka jāpatērē mēnesis, lai vispār apgūtu, kā ar atbilstošo moderno tehnoloģiju piedāvājumu strādāt».
U. Leiterts intervijā Dienai arī paudis, ka «tagad, atskatoties uz gūto pieredzi biznesa veidošanā, varu teikt - nedrīkst pieļaut tādu kļūdu, ka paiet ļoti ilgs laiks no brīža, kad ienāk prātā ideja, līdz brīdim, kad idejas īstenojumu var piedāvāt citiem cilvēkiem - potenciālajiem klientiem. No idejas līdz pirmajiem īstenošanas soļiem būtu jāpaiet 24-48 stundām, dažos gadījumos šis periods var ilgt līdz nedēļai, ja paiet ilgāks laiks, tas jau ir neveselīgi biznesam. Savukārt periodam no idejas līdz brīdim, kad ir pirmais idejas jeb produkcijas pircējs, vajadzētu būt ne garākam par trīsdesmit dienām. Ja šis periods ilgst gadiem, komandai zūd jebkura motivācija kaut ko darīt, jo cilvēki neredz sava darba atdevi».