Dažu pastāvēšanas gadu laikā infogram spējis ļoti strauji attīstīties, kļūstot par pasaulē iecienītu datu vizualizācijas rīku un pirmo publiski zināmo start-up Latvijā, kam izdevies piesaistīt miljonu
SIA Infogram 2014. gada apgrozījums par vairāk nekā trim reizēm pārsniedz 2013. gadā iespēto, turklāt ļoti būtiski audzis eksporta apgrozījums, tiesa, pie peļņas joprojām nav izdevies tikt, izriet no Lursoft datu bāzē rodamās informācijas. Apgrozījums pērn pārsniedzis 416 tūkst. eiro, 95% no tā veido apjoms ārvalstīs. «Mūsu pakalpojumu izmanto 240 valstīs un teritorijās – faktiski visā pasaulē, izņemot Ziemeļkoreju,» nosmaida Infogram valdes loceklis Uldis Leiterts. Strauji pieaugusi arī uzņēmuma formālā vērtība – no apmēram pusmiljona eiro darbības sākšanas laikā līdz 6 milj. eiro šogad, norāda uzņēmumā.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) un Ekonomikas ministrijas kopīgi rīkotajā konkursā Eksporta un inovācijas balva 2015 uzņēmums startē kategorijā Eksportspējīgākais komersants mazo komercsabiedrību grupā.
3 miljoni grafiku
Šobrīd šo, kā U. Leiterts saka, «ērti lietojamo konstruktoru» izmanto ap 2,5 milj. klientu – mediju uzņēmumu, mārketinga kompāniju, nevalstisko organizāciju utt. Starp klientiem ir, piemēram, Al Jazeera, Euronews, BBC, animācijas studija Disney, viena no lielākajām tirgus pētniecības kompānijām Nielsen, viņš uzskaita. U. Leiterts stāsta, ka interaktīvs saturs ļauj palielināt cilvēku uztveres indeksu, kas ir ļoti svarīgi medijiem, lai ilgāk noturētu lasītāju un vienlaikus varētu solīt reklāmdevējiem ilgāku reklāmas ekspozīcijas laiku. Mediji ir viens no segmentiem, uz kuru Infogram grib fokusēties vēl vairāk, papildina uzņēmuma pārdošanas vadītājs Lauris Lietavietis.
Visu rakstu 25 miljoni novērtē galaproduktu lasiet 19. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.