Pazīstamais startup uzņēmējs Uldis Leiterts veicis savu pirmo eņģeļinvestīciju uzņēmumā AirBoard
«Gribu lidot ar AirBoard, tā tehnoloģija «iespārda»! Man patīk ambīcija un neatlaidība kādu redzu AirBoard komandā. Produktam ir spēcīgs potenciāls, uzņēmuma dibinātājs Elviss Straupenieks ir apņēmīgs, zinošs un ar mērķtiecīgs. Tā ir investīcija personībā, šādus cilvēkus Latvijai vajag vairāk!» saka Uldis Leiterts, startup uzņēmumu Infogr.am un Attitude līdzdibinātājs. AirBoard ir pasaulē mazākais cilvēka pilotējamais lidaparāts.
Vaicāts, kāpēc uzņēmējiem ir svarīgi ieguldīt citos uzņēmumos un ko tas dod ekosistēmai, U. Leiterts norāda, ka uzņēmēji, kuri investē tehnoloģiju ekosistēmā, to dara ar lielāku izpratni, un papildus naudai spēj dot zināšanas, kā to veiksmīgi ieguldīt. «Investīcija ir arī uzticības balsojums,» viņš teic.
Šobrīd U. Leiterts dzīvo Sanfrancisko ASV, kur attīsta uzņēmumu Attitude, kas strādā mārketinga automatizācijas mākslīgā intelekta risinājuma. Projekta iepriekšējais nosaukums bija Fragmentic. Iepriekš U. Leiterts norādīja, ka pārmaiņas ir svarīga daļa no jaunuzņēmuma dzīves. «Mēs sākām Fragmentic ar vienkāršu ideju par SaaS (Software as a Service – programmatūra kā pakalpojums) konstruktoru, lai nodrošinātu «fragmentus», ar ko būvēt programmatūras produktus. Mēs uzzinājām, ka mūsu klienti ir vairāk ieinteresēti ilgtermiņa attiecību veidošanā un stiprināšanā ar saviem klientiem. Tāpēc mēs nolēmām mainīties, lai labāk atbilstu viņu vajadzībām,» bija teikts kompānijas paziņojumā. Līdz ar izmaiņām kompānijas virzienā, izlemts par jaunu nosaukumu, kas kopā ar pareizo attieksmi palīdzēs gūt panākumus.
DB jau rakstīja, ka šā gada maijā vizuālo prezentāciju platforma Prezi paziņoja par globālajā tīmeklī bāzētā datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am iegādi. Šis ir pirmais Prezi šāda veida darījums un tā finanšu nosacījumi netiek izpausti. «Prezi bija ieinteresēts apvienoties ar Infogr.am, jo mums ir kopīgs mērķis - palīdzēt klientiem pieņemt izsvērtus lēmumus, piedāvājot viņiem efektīvākus vizuālās komunikācijas rīkus. Ja attēls ir līdzvērtīgs tūkstoš vārdiem, tad, papildinot to ar datiem, tas kļūst daudz uzticamāks. Vienlaikus, ja nav stāsta, tad dati vieni paši nav tik efektīvi,» teica Peter Arvai, Prezi izpilddirektors un līdzdibinātājs.
Saistībā ar darījumu Infogr.am izpilddirektors Mikko Järvenpää norādīja, ka Infogr.am mērķis ir piedāvāt vizuāli pievilcīgas, informatīvas infografikas un citas datu vizualizāciju tehnoloģijas iespējami vairāk lietotājiem. Apvienojot spēkus ar Prezi, to varēs īstenot ātrāk. Kopā ar Prezi Infogr.am turpinās savu darbu kā pasaules līderi datu vizualizācijas jomā un radīs vēl spēcīgākus, vizuāli pievilcīgākus un interaktīvākus vizuālās komunikācijas rīkus, nekā līdz šim.
LASI ARĪ:
Alise Semjonova: Infogr.am sasniedzis būtisku attīstības punktu