Jaunuzņēmums Fragmentic kļūst par Attitude.ai un strādā mārketinga automatizācijas mākslīgā intelekta risinājuma.
«Pārmaiņas ir svarīga daļa no jaunuzņēmuma dzīves. Mēs sākām Fragmentic ar vienkāršu ideju par SaaS (Software as a Service – programmatūra kā pakalpojums) konstruktoru, lai nodrošinātu «fragmentus», ar ko būvēt programmatūras produktus. Mēs uzzinājām, ka mūsu klienti ir vairāk ieinteresēti ilgtermiņa attiecību veidošanā un stiprināšanā ar saviem klientiem. Tāpēc mēs nolēmām mainīties, lai labāk atbilstu viņu vajadzībām,» teikts kompānijas paziņojumā (https://medium.com/@attitudeai/fragmentic-becomes-attitude-ai-9170506cd898). Līdz ar izmaiņām kompānijas virzienā, izlemts par jaunu nosaukumu, kas kopā ar pareizo attieksmi palīdzēs gūt panākumus.
Pirms gada datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am līdzdibinātājs U. Leiterts paziņoja par jauna startup izveidošanu – Fragmentic, kas būs web aplikāciju izstrādes platforma, kas ļaus automatizēt virkni ar aplikāciju radīšanu saistītus procesus. «Fragmentic atvieglos jaunu aplikāciju radīšanu, aizvietojot vairāku izstrādātāju darbu mēnesī,» viņš skaidroja. Tolaik U. Leiterts norādīja, ka pirms diviem gadiem Infogr.am paziņoja par tajā brīdī lielāko publiski zināmo startup finanšu investīciju Latvijā - 1,34 miljoni eiro. «Mēs vienmēr esam bijuši atklāti par saviem panākumiem un mudinām to darīt arī citiem. Tas iedvesmo jaunos uzņēmējus uzsākt un attīstīt globālu, uz tehnoloģijām balstītu straujas izaugsmes biznesu. Fragmentic ir nākamais solis,» viņš sacīja.
db.lv jau rakstīja, ka pērnvasar Fragmentic pievienojās 500 Startups akseleratoram Silīcija ielejā.