Turpinot biznesa attīstību, Ungārijas start-up uzņēmums un starptautiskā vizuālo prezentāciju platforma Prezi paplašina savu darbību, par sava jaunā biroja lokāciju izvēloties Rīgu, informē uzņēmumā.
Tuvākajos mēnešos notiks aktīvs darbs pie talantu piesaistes IT, biznesa un produktu attīstības, mārketinga un citās jomās. Pirms vairāk nekā gada Prezi oficiāli paziņoja par apvienošanos ar daļēji Latvijā bāzēto uzņēmumu «Infogr.am», kas ir viens no veiksmīgākajiem Latvijas Start-Up projektiem.
«Mēs redzam Rīgu kā stabili augošu centru inovatīvu tehnoloģiju un biznesa attīstībai. Latvija jau šobrīd var lepoties ar atsevišķiem starptautiski atpazīstamiem un ļoti veiksmīgiem Start-Up uzņēmumiem gan savu ambīciju, gan kompetenču un talantu dēļ, viens no kuriem ir mūsu kolēģu dibinātais «Infogr.am», taču ir arī vēl daudzi citi,» stāsta Tailers Millers (Tyler Miller), «Prezi» tehnoloģiju direktors. «Mēs turpinām paplašināt biznesu, ikdienā piedāvājot risinājumus, kas arvien sīvāk konkurē ar plaši zināmajiem prezentāciju risinājumiem un vēlamies piesaistīt talantus, kas spēs šo biznesu attīstīt vēl ātrāk.»
«Prezi» savu darbību Latvijā plāno uzsākt ar komandas papildināšanu. Pirmajos darbības mēnešos plānots piesaistīt full-stack inženierus, produktu un mārketinga vadītājus, dizainerus.
«Esam priecīgi par plāniem straujāk attīstīt biznesu, tostarp piesaistot spēcīgu komandu no Latvijas,» saka Alise Dīrika, viena no «Infogr.am» izveidotājām. «Mūsdienīgam un prasīgam savas nozares profesionālim motivācija un ekspektācijas pret darba devēju ir mainījušās. Arvien vairāk profesionāļi novērtē fleksiblu un mainīgu darba vidi, kas piedāvā starptautiskas izaugsmes iespējas, iespēju mācīties no globāli domājošiem savas jomas lietpratējiem. «Prezi» apvieno visas no šīm īpašībām, jo ir lielākais starptautiskais start-up uzņēmums ar stabili augošu biznesu, kas plāno savu darbību organizēt Rīgā.»
Prezentāciju veidošanas platforma Prezi ir dibināta 2009. gadā un tās biroji atrodas Sanfrancisko, Budapeštā un Mehiko. Šobrīd Prezi piesaistījis vairāk nekā 100 miljonus lietotāju, kuri radījuši vairāk nekā 3.5 miljardus prezentāciju visā pasaulē. Tā investori ir Accel Partners, Spectrum Equity un TED konferences.