Tehnoloģijas

Papildināts - Infogr.am iegādājies Brazīlijas datu vizualizācijas mediju Visualoop

Dienas Bizness,03.12.2014

Jaunākais izdevums

Datu vizualizācijas start-up uzņēmums Infogr.am iegādājies vienu no vadošajām datu vizualizācijas ziņu vietnēm Brazīlijā - Visualoop, kas raksta par infografikām un datu vizualizāciju angļu un portugāļu valodās, trešdien medijiem paziņoja viens no Infogr.am dibinātājiem Uldis Leiterts.

Darījuma summa netiek atklāta, taču tas esot sešciparu skaitlis. Infogr.am kontrolē 100% Visualoop.

«Mūsu mērķis ir panākt, ka Visualoop kļūst par vadošo ziņu mediju datu vizualizācijas nozarē globāli,» saka U. Leiterts. «Šis darījums stiprinās mūsu klātbūtni Brazīlijā. Sadarbība ar patiešām kvalitatīvu mediju nostiprinās Infogr.am globālās pozīcijas, kā arī veicinās kompānijas sociālo misiju vairot izpratni un interesi par datu vizualizāciju visā pasaulē.»

No šodienas Infogr.am piedāvās savu pakalpojumu arī portugāļu valodā. Jau šobrīd tas pieejams angļu un japāņu valodās. Līdz gada beigām šīm valodām tiks pievienotas arī latviešu, krievu un franču.

Lai nodrošinātu Visualoop redakcionālo neatkarību, tika izveidota neatkarīga redakcionālā padome, kurā darbosies trīs pasaulē atzīti datu žurnālisti no Alberto Kairo (ASV), Mariana Santos (Portugāle) un Santiago Ortiz (Kolumbija). Padomi vadīs Tiago Vesolo, Visualoop dibinātājs. Saturs arī turpmāk būs tikai un vienīgi redaktoru ziņā.

«Sadarbība ar Infogr.am pacels Visualoop nākamajā līmeni,» saka Visualoop dibinātājs Tiago Veloso. «Jaunais tīkla vietnes dizains, ko atklājām šodien, ir tikai pirmais solis šajā virzienā. Ar nepacietību gaidu, kad varēsim īstenot visas tās idejas un projektus, ko jau ilgāku laiku esam plānojuši.»

Kompānijā atgādina, ka šī gada februārī start-up uzņēmums Infogr.am saņēma Latvijā līdz šim zināmās lielākās investīcijas 1,34 miljonu eiro apjomā. Tūlīt pēc investīciju piesaistes uzņēmums tika novērtēts par 5,25 miljoniem eiro. Šobrīd Infogr.am ir vairāk kā 30 cilvēku liela starptautiska komanda gan Rīgā, gan Sanfrancisko.

U. Leiterts intervijā DB iepriekš atklāja, ka Infogr.am neizslēdz iespēju iegādāties citus uzņēmumus un no kontrolpaketes tuvākajā laikā atteikties neplāno. Neesot apsvērta iespēja kompāniju pārdot, lai gan no vārdā nenosauktas «ļoti lielas amerikāņu kompānijas» saņemts piedāvājums par septiņciparu skaitli.

Visualoop ir pasaulē viens no vadošajiem ziņu medijiem datu vizualizācijas jomā. Tas izveidots 2010.gadā un šobrīd pieejams angļu un portugāļu valodās. Visualoop, kas ir bāzēts Brazīlijā, auditorija ir žurnālisti, redaktori, dažādu jomu skolotāji un studenti, piemēram, dizainā, mākslas vēsturē, žurnālistikā, datorzinātnēs un mārketingā.

Infogr.am ir datu vizualizācijas rīks, kas tiešsaistē ļauj publicēt datus vizuāli uzskatāmā veidā. Šo servisu šobrīd izmanto aptuveni 1,5 miljons žurnālisti, nevalstisko organizāciju aktīvisti, komunikācijas profesionāļi, skolotāji, studenti un citi lietotāji visā pasaulē, ieskaitot The Huffington Post, Al Jazeera, Amnesty International un daudzi citi. Kopš uzņēmuma dibināšanas 2012.gadā tajā izveidotas jau vairāk kā 2,3 miljoni infografikas.

Lursoft pieejamais uzņēmuma gada pārskats rāda, ka 2013. gadā SIA Infogram strādāja ar 83 752 latu apgrozījumu un 115 173 latu lieliem zaudējumiem.

Lursoft dati liecina, ka SIA Infogram reģistrēts 2012.gada februārī, uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir ASV reģistrētais Infogram Software, Inc..

Papildināta visa ziņa

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Intervija ar jauno Infogr.am izpilddirektoru: kas ir kopīgs Infogr.am un Google?

Anda Asere,05.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ģitāra ražo skaņu, kas ir produkts. Mārketings ir skaņas pastiprinātājs. Ja skaņa ir slikta, pastiprinātājs nepalīdzēs. Vari pastiprināt, cik vien gribi, bet tas tik un tā būs tikai troksnis

Tā intervijā DB pauž Miko Jervenpē (Mikko Järvenpää), jaunais Infogr.am izpilddirektors. Sanfrancisko dzīvojošais soms Miko Jervenpē pavisam nesen kļuvis par Latvijas datu vizualizācijas rīka Infogr.am izpilddirektoru. Lai arī mūsdienu virtuālajā vidē valstu robežas komunikācijai netraucē, viņš katru mēnesi aptuveni nedēļu ir Rīgā, lai kopā ar komandu un uzņēmuma dibinātājiem Uldi Leitertu, Raimondu Kaži un Alisi Semjonovu satiktos klātienē un kaltu uzņēmuma attīstības plānus. Šobrīd uzņēmumā strādā 21 cilvēks un Miko ir pirmais darbinieks Infogr.am Sanfrancisko birojā. Sarunā ar DB viņš stāsta par to, kāpēc izvēlējies strādāt Latvijas uzņēmumā, atceras pirmo iespaidu par Latvijas biznesa vidi un domā, ka uzņēmuma vadībai jāļauj cilvēkiem strādāt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pazīstamais startup uzņēmējs Uldis Leiterts veicis savu pirmo eņģeļinvestīciju uzņēmumā AirBoard

«Gribu lidot ar AirBoard, tā tehnoloģija «iespārda»! Man patīk ambīcija un neatlaidība kādu redzu AirBoard komandā. Produktam ir spēcīgs potenciāls, uzņēmuma dibinātājs Elviss Straupenieks ir apņēmīgs, zinošs un ar mērķtiecīgs. Tā ir investīcija personībā, šādus cilvēkus Latvijai vajag vairāk!» saka Uldis Leiterts, startup uzņēmumu Infogr.am un Attitude līdzdibinātājs. AirBoard ir pasaulē mazākais cilvēka pilotējamais lidaparāts.

Vaicāts, kāpēc uzņēmējiem ir svarīgi ieguldīt citos uzņēmumos un ko tas dod ekosistēmai, U. Leiterts norāda, ka uzņēmēji, kuri investē tehnoloģiju ekosistēmā, to dara ar lielāku izpratni, un papildus naudai spēj dot zināšanas, kā to veiksmīgi ieguldīt. «Investīcija ir arī uzticības balsojums,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan nereti jaunuzņēmumi un lielās kompānijas tiek pretnostatītas, veiksmīgākie startup reiz kļūst par lielām korporācijām; abas puses var viena no otras mācīties

Iepriekš strādājis startup uzņēmumos, Lattelecom korporatīvās attīstības dienesta direktors Krists Avots cenšas organizācijā ienest jaunas vēsmas, mainīt organizāciju un izstrādāt jaunus produktus. Vairāk par motivāciju pāriet no jaunuzņēmuma uz Lattelecom, lielu organizāciju izaicinājumiem un kļūdu atzīšanu viņš stāsta intervijā DB.

Kā vērtē Latvijas startup vidi?

Mēs joprojām varētu būtu skaļāki par sevi. Kaimiņvalstis uz to ir naskākas. Mums ir virkne veiksmes stāstu, par kuriem esam pārstājuši runāt. Ir pāris Latvijas jaunuzņēmumu, kas ir nopietni vai apvienojušies ar lielākiem uzņēmumiem, un tad, kad viņus pārdod, par to ir raksts presē un ar to viss arī beidzas. Patiesībā tur daudz kas turpina notikt. Piemēram, no produkta puses mani fascinē, ko taisa Fullcontact komanda, kas apvienojās ar Cobook. Latvijā viņiem ir gana liels birojs, viņi dara tehnoloģiski fantastiskas lietas. Arī mani bijušie kolēģi Infogr.am pēc apvienošanās ar Prezi tagad dara vēl vairāk un vēl labākas lietas ne tikai ar Infogr.am produktu, bet arī attīsta Prezi. Tas viss turpinās, nes Latvijas ekonomikai milzīgu pienesumu. Pārskatāmā nākotnē startēs akselerācijas fondi, kas atvērs reālu finansiālu un zināšanu piešprici agrīnas un sēklas stadijas jaunuzņēmumiem. Tagad nevajadzētu būt problēmām ar finansējuma pieejamību. Arī pēdējais Garage48 pasākums bija pārpildīts, mums bija jāaizver reģistrācija, jo telpās gluži fiziski vairāk nebija vietas. Tas nozīmē, ka interese ir un kļūst tikai lielāk.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā dibinātā datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am pārdošanas darījuma summa Ungārijā dibinātajai vizuālo prezentāciju veidošanas platformai Prezi varētu būt mērāma miljonos, pieļauj finanšu konsultāciju sniedzēja Prudentia asociētā direktore Dace Medne.

Viņa sacīja, ka šajā darījumā Infogr.am var uzskatīt par jaunuzņēmumu, kam ir negatīva peļņa, līdz ar ko klasisku vērtības aprēķināšanas metodiku piemērot nevar. «Skaidrs, ka Infogr.am nākotnes vērtība ir lielāka, nekā to nosaka šā brīža peļņa,» sacīja eksperte.

«Iespējams, ka šajā darījumā bija kāds reizinātājs jeb multiplikators lietotāju skaitam. Cik zināms, Infogr.am ir trīs miljoni lietotāju, un šis skaits, iespējams, tika sareizināts ar kādu multiplikatoru,» pieļāva Medne, piebilstot, ka ir grūti pateikt, kāds bija šis multiplikators, līdz ar ko arī darījuma summu pateikt ir grūti, tomēr, ņemot vērā lietotāju skaitu un uzņēmuma vēsturiski piesaistītās investīcijas 2,5 miljonu apmērā, pārdošanas darījuma summa, visticamāk, mērāma miljonos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Mashable par noderīgāko interneta rīku nosauc Infogr.am

Žanete Hāka,18.12.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais inovāciju medijs Mashable nosaucis 2014.gada labākos interneta rīkus, Latvijas kompāniju Infogr.am ierindojot pirmajā vietā.

Mashable eksperti uzsver, ka Infogram ir vieglākais veids, kā veidot modernus grafikus, līknes un infografikas. Nepieciešamas minimālas apmācības, un gandrīz viss ir norādīts saprotamā valodā, turklāt rīks ir bezmaksas.

Otrajā vietā ierindots Up Hail, kas izveidots taksometru pakalpojumu cenu salīdzināšanai.

Savukārt kā trešais noderīgākais šā gada rīks minēts Inbox by Google.

Db.lv jau rakstīja, ka Datu vizualizācijas start-up uzņēmums Infogr.am iegādājies vienu no vadošajām datu vizualizācijas ziņu vietnēm Brazīlijā - Visualoop, kas raksta par infografikām un datu vizualizāciju angļu un portugāļu valodās, trešdien medijiem paziņoja viens no Infogr.am dibinātājiem Uldis Leiterts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prezi biroja galvenie vadmotīvi – ērtība darbiniekiem un vide, kas cilvēkus iedvesmo

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

«Veidojot mūsu biroju Budapeštā, mums prātā bija divi principi. Pirmkārt, tā kā mēs pavadām vairāk sava nomoda laika darbā, nekā mājās, mēs vēlējāmies izveidot vietu, kur darbiniekiem ir prieks pavadīt savu laiku. Mums ir svarīgi, lai mūsu darbinieki jūtas labi, kamēr viņi ir darbā. Tāpēc mēs izveidojām mājīgu biroju,» saka Csaba Faix, Prezi starptautisko komunikāciju vadītājs. Lai sasniegtu šo mērķi, darbinieki varēja realizēt savas idejas un vajadzības, iekārtojoties savās telpās. Viņi varēja izvēlēties mēbeles un pievienot gala akordus.

Otrs mērķis bija radīt vidi, kas iedvesmo cilvēkus. Tāpēc telpās ieviests daudz prieka. «Prezi panākumi ir saistīti ar tā graujošo pieeju prezentācijām. Mēs vēlējāmies saglabāt šo radošo pieeju dzīvu, jo zinām, ka vide, kurā pavadām laiku, ietekmē mūsu domāšanu. Mēs birojā pievienojām tik daudz radošuma, cik vien varējām, lai palīdzētu cilvēkiem ar radošām idejām,» viņš stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vizuālo prezentāciju platforma Prezi šodien paziņoja par datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am iegādi.

Infogr.am klientiem piedāvā diagrammu un infografiku izveidošanas platformu. Šis Prezi ir pirmais šāda veida darījums, un tā finanšu nosacījumi netiek izpausti.

Infogr.am nosaukums saglabāsies. Vadības maiņa nav plānota.

«Prezi bija ieinteresēts apvienoties ar Infogr.am, jo mums ir kopīgs mērķis - palīdzēt klientiem pieņemt izsvērtus lēmumus, piedāvājot viņiem efektīvākus vizuālās komunikācijas rīkus,» saka Peter Arvai, Prezi izpilddirektors un līdzdibinātājs.

«Mūsu mērķis ir piedāvāt vizuāli pievilcīgas, informatīvas infografikas un citas datu vizualizāciju tehnoloģijas iespējami vairāk lietotājiem. Apvienojot spēkus ar Prezi, mēs to varēsim īstenot vēl ātrāk,» norāda Mikko Järvenpää, Infogr.am izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Jābūt lokālam vienlaicīgi daudzās vietās

Anda Asere,11.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dibināšanas brīdī pirms trim gadiem datu vizualizācijas rīka Infogr.am komandā bija trīs cilvēki, bet šobrīd to skaits pieaudzis par vairāk nekā 10 reizēm – jau 40, turklāt ne vien Latvijā, bet arī ASV, Brazīlijā un Japānā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pirms gada kompānija paziņoja par 1,34 miljonu eiro vērtu investīciju piesaisti. Šobrīd Infogr.am ir birojs Sanfrancisko, kur strādā divi cilvēki. Vēl pa vienam darbiniekam ir Brazīlijas pilsētā Bonito un Osakā Japānā. Uzņēmuma datu vizualizācijas rīkam ir apmēram divi miljoni lietotāju un 2,5 miljoni izveidotu infografiku, kuras mēnesī redz aptuveni 15 miljoni cilvēki. Infogr.am ir sākuši globālu iniciatīvu datu lasītprasmes apmācībā, lai izglītotu cilvēkus, kā pareizi veidot datu vizualizāciju. «Esam izveidojuši vēstnieku tīklu 60 valstīs. Viņi tiekas ar vietējo lietotāju kopienām, vada datu vizualizācijas darbnīcas vai citādi izplata informāciju par to, kā pareizi veidot datu vizualizācijas stāstus. Mēs nespiežam lietot Infogr.am, drīzāk vēlamies viņus iedrošināt strādāt ar datu vizualizācijām un ceram, ka mūsu piedāvātā kvalitāte un serviss ir tā vērts, lai mēs būtu tas, ko viņi lieto,» saka datu vizualizācijas kompānijas Infogr.am vadītājs Uldis Leiterts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Pāris gadu laikā kļūst par eksporta izcilniekiem

Armanda Vilcāne,18.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas vārda nešanu pasaulē četras iepriekšējo gadu uzlecošās eksporta zvaigznes saņems The Red Jackets dāvinātās sarkanās žaketes

Pāris darbības gadu laikā šie uzņēmumi eksporta apgrozījumā sasnieguši viena miljona eiro atzīmi un veiksmīgi nokļuvuši izcilāko eksporta zīmolu sarakstā. Šogad žaketes kā apzīmējumu un pateicību izcilam darbam eksporta tirgu apguvē saņems infografiku rīku izstrādātājs Infogr.am, saldumu ražotājs Pure Chocolate, LED gaismekļu ražotājs Vizulo un prāta spēļu radītājs Brain Games.

No 2013. gada The Rising Stars jeb uzlecošās eksporta zvaigznes titulu saņēmis jau 21 uzņēmums ar ambīcijām sasniegt viena miljona eiro eksporta apgrozījumu. Šis ir pirmais gads, kad kāds no titula saņēmējiem šo mērķi ir arī sasniedzis. Pure Chocolate un Brain Games to izdevies izdarīt četru gadu laikā, bet Vizulo un Infogr.am vien nepilnu divu gadu laikā. The Red Jackets pārstāvji gan norāda, ka miljona atzīmei tuvojas arī citas uzlecošās eksporta zvaigznes, piemēram, Draugiem.lv grupas uzņēmums Vendon, kas nodarbojas ar tirdzniecības automātu uzraudzības un maksājumu risinājumu izstrādi. Strauji audzis arī brokastu pārslu ražotājs MILZU! un bērnu kartonu spēļu ražotājs GIGI Bloks. No šī gada The Rising Stars pretendentiem The Red Jackets titulam tuvojas arī Latvijas audio tehnoloģiju uzņēmums Sonarworks un PlayGineering, kas strādā ar video analītikas un multimediju sistēmu risinājumu izstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Infogr.am paplašina darbību ASV

Lelde Petrāne,06.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Infogr.am, Latvijas informācijas tehnoloģiju startup, kas ir darbojas datu vizualizācijas jomā, paplašina savu darbību. Tā komandai ir pievienojies izpilddirektors Mikko Jarvenpaa (Mikko Järvenpää), kas būs atbildīgs par kompānijas ikdienas darbību, pārdošanas un biznesa attīstības rezultātiem, liecina uzņēmuma sniegtā informācija.

Infogr.am turpina paplašināt savu darbību un šobrīd nostiprina savu komandu gan Rīgā, gan Sanfrancisko. Infogr.am biroja atvēršana Sanfrancisko ir nākamais solis kompānijas attīstībā. Tas paātrināšot arī mārketinga un pārdošanas rezultātus.

M. Jarvenpaa ir bijusi vairāku gadu pieredze Google produktu mārketinga vadītāja pozīcijā. Tāpat viņš ir strādājis ar tehnoloģiju startup kompānijām gan Silīcija ielejā, gan Eiropā. Pirms Infogr.am viņš bija mārketinga vadītājs pirmssēklas investīciju kompānijā HackFwd. M. Jarvenpaa pabeidzis Londonas Ekonomikas skolu.

M. Jarvenpaa pamata darbības vieta būs bāzēta Sanfrancisko, kur Infogr.am plāno atvērt biroju. «Mēs aktīvi paplašinām savu pārdošanu un mārketingu starptautiskā līmenī,» saka Uldis Leiterts, Infogr.am vadītājs un dibinātājs. «Mūsu galvenais birojs atrodas Rīgā, bet komanda strāda jau divos kontinentos. Mums ir ambiciozi plāni, tādēļ meklējam talantus gan Rīgā, gan Sanfrancisko.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Infogr.am apvienosies ar vizuālo prezentāciju veidošanas platformu Prezi

Žanete Hāka,13.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē pazīstamais un Latvijā dibinātais datu vizualizācijas uzņēmums Infogr.am apvienosies ar vadošo vizuālo prezentāciju veidošanas platformu Prezi, ko šobrīd izmanto vairāk nekā 85 miljoni lietotāju visā pasaulē, informē uzņēmums.

Sīkāku informāciju uzņēmumu pārstāvji sola sniegt nākamotrdien, 16.maijā. Tāpat kompāniju vadība informēs par nākotnes ambīcijām un aktivitātēm, kuru mērķis ir Latvijā attīstīt Datu Vizualizāciju Ekselences centru.

Infogr.am ir datu vizualizācijas rīks, ar kura palīdzību iespējams izveidot interaktīvas diagrammas, infografikas un kartes. To plaši izmanto mediju kompānijas, mārketinga speciālisti, izdevniecības un studenti visā pasaulē. Infogr.am ir dibināts 2012. gadā, un tā biroji atrodas Rīgā un Sanfrancisko. Pateicoties rīka vienkāršībai, funcionalitātei un estētiski spēcīgajam dizainam Infogr.am strauji kļuva par populārāko globālajā tīmeklī pieejamo datu vizualizācijas rīku. Infogr.am lietotāji ir radījuši vairāk nekā 4,8 miljonus diagrammu un grafiku, kurus aplūko vairāk nekā 50 miljoni cilvēku mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Programmatūra

Infogr.am izglītojoša spēle bērniem saņem grantu 35 000 ASV dolāru apmērā

Dienas Bizness,21.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas informācijas tehnoloģiju startup Infogr.am saņēmis starptautiskā mediju fonda Knight Foundation grantu 35 000 ASV dolāru apmērā izglītojošas spēles prototipa izveidei bērniem, informē kompānija.

«Mēs esam ļoti ieinteresēti atbalstīt jaunos projektus un uzņemties risku ar apziņu, ka kāds no šiem projektiem varētu arī neizdoties,» stāsta Knight Foundation mediju inovāciju direktors Chris Barr: «Prototipu fonds ir veidots apzinoties šo risku. Vairāki projekti, iespējams, novirzīsies no sākotnējās idejas un transformēsies pilnīgi negaidītā virzienā, bet mēs no tā vienmēr varam mācīties.» Šogad fonds līdzekļus piešķīris 18 projektiem, tai skaitā, Infogr.am, Creative Commons, Kolumbijas universitātei u.c.

Izglītojošās spēles mērķis ir radīt interesi bērniem par gudrāku datu izmantošanu (data literacy), datu vizualizāciju un kopumā - veicināt kritisko domāšanu. «Prestižā granta iegūšana ir nozīmīga starptautiska atzinība mūsu misijai - veicināt datu izpratni visā pasaulē, jo tikai tādā veidā var pieņemt gudrus lēmumus. Izglītojošajās spēles galvenais varonis būs Infogr.am talismans Jifo, kuram jāatrisina dažādas mīklas, lai cīnītos pret Ļaunajiem Datiem un atjaunotu kārtību uz viņa dzimtās planētas,» saka Infogr.am vadītājs un dibinātājs Uldis Leiterts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

FOTO: Mobilo sakaru operatora Bite birojs ar slidkalniņu

Anda Asere,27.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atvērtā plānojuma birojā ir svarīgi, lai katram būtu sava darba vieta un iespēja patverties, ja nepieciešama telefonsaruna pilnīgā klusumā

«Veidojot biroja interjeru, ņēmām vērā gan pieaugošo darbinieku skaitu, gan to, lai tas būtu mūsdienīgs, ērts, funkcionāls un tajā būtu patīkami uzturēties. Tik strauji augošam uzņēmumam kā Bite par biroja pilnveidošanu un pielāgošanu ir jādomā teju nepārtraukti, jo pastāvīgi mainās darbinieku skaits, struktūra. Palielinoties darbinieku skaitam, pieaug nepieciešamība pēc īpašām telpām, piemēram, sarunām divatā. Ir svarīgi, lai darbinieki gan varētu justies ērti un produktīvi savā darba vietā, gan, ja nepieciešams, tikties ar klientiem, gan arī rīkot sapulces plašākā lokā. Tāpat nedrīkst aizmirst arī par vizuālo izskatu, lai ikdiena birojā būtu interesantāka,» stāsta Ance Kovale, Bite Klimata kontroles menedžere. Viņa uzskata, ka kvalitatīvā darba vidē ir vieglāk saglabāt produktivitāti un optimismu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

DB viesojas: Accenture birojā VEF ēkā Brīvības ielā

Anda Asere,25.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labsajūta, darbinieku iesaiste un produktivitāte ir nesaraujami jēdzieni

Tā uzskata Inga Zvaigzne, globālā informācijas tehnoloģiju uzņēmuma Accenture darba vides vadītāja Latvijā. Viņas skatījumā, katrā birojā, lai cilvēki varētu labi strādāt, ir svarīgi trīs stūrakmeņi – lai darbinieki var labi sadarboties, lai var fokusēti strādāt un lai cilvēki fiziski labi jūtas. Accenture birojā darba vietu plānojums veidots tā, lai veicinātu dabisku izkustēšanos – katra stāva centrā ir gaitenis, kam uz sāniem izvietotas darba telpas. «Katrs esam dzirdējuši, ka vismaz reizi stundā jāizkustas un jāatpūtina acis. Nevaru apgalvot, ka visi to dara, bet, veidojot mūsu biroja iekārtojumu, esam centušies to veicināt,» teic I. Zvaigzne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uldis Leiterts, Infogr.am līdzdibinātājs

Gada vidū Ungārijas prezentāciju veidošanas platforma Prezi paziņoja par Latvijas datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am iegādi, saglabājot gan tā nosaukumu, gan līdzšinējo vadības komandu. Darījuma summa tika turēta slepenībā, bet tā rezultātā Infogr.am kļuva par Prezi filiāli un tā bāzes vieta palika tepat Latvijā. Prezi apņēmies investēt Infogr.am attīstībā. Prezi lieto vairāk nekā 85 miljoni lietotāju visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vizuālo prezentāciju platforma Prezi paziņojusi par datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am iegādi; darījuma summa gan netiek izpausta. Laikraksts Dienas Bizness uzzinājis ekspertu viedokli par šo darījumu.

«Pārdošanas darījumi nenotiek tik bieži, piemēram, pērn tādu Latvijā nebija – pēdējie bija 2015. gadā. Esmu priecīga par šādiem veiksmes stāstiem. Visi sekoja Infogr.am no pašiem pirmsākumiem, te nu ir laimīgais fināls. Jau šobrīd dibinātāji iegulda atpakaļ ekosistēmā – Uldis strādā pie sava otrā jaunuzņēmuma, bet Alise ir aktīvi iesaistīta Riga TechGirls,» vērtē Jekaterina Novicka, Latvijas Startup uzņēmumu asociācijas startin.lv valdes priekšsēdētāja.

Par darījuma summas neatklāšanu viņa norāda, ka līdz šim Latvijā nav bijis gadījums, kad tā tiktu atklāta. Tehnoloģiju bloga Kursors.lv izveidotājs Kristaps Skutelis norāda, ka darījuma slepenība Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmai nenāk par labu. Viņaprāt, lai Latvijas jaunuzņēmumu joma veiksmīgi attīstītos, tai ir jābūt pieejamai informācijai par tajā notiekošajiem darījumiem, to apmēriem, kā arī pieļautajām kļūdām: «Par to startup pasākumos tiek runāts jau gadiem, taču nekas būtiski nemainās. Joprojām dzīvojam puspatiesībās un noslēpumos».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Advokātu biroja Cobalt jaunajā mājvietā tika atrasts kompromiss starp klasisko un moderno interjeru, kā arī ņemti vērā vēsturiskās ēkas izaicinājumi

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Pēc divu advokātu biroju Cobalt un Borenius apvienošanās vienā uzņēmumā radās nepieciešamība pēc lielāka biroja. Apvienošanās darījums notika 2015. gadā, bet zem viena jumta abi uzņēmumi sāka strādāt pirms gada, kad sāka apdzīvot teju 1000 m2 plašas telpas Berga Bazāra divos rekonstruētos korpusos. «Neskatoties uz to, ka ārpus Rīgas centra ir pieejami dažādi lieliski biroju centru projekti, mūsu profesija pieprasa atrasties pilsētas centrā, jo liela daļa organizāciju un iestāžu, ar kurām sadarbojamies, atrodas netālu,» stāsta Cobalt partneris, zvērināts advokāts Gatis Flinters.

Visu rakstu Pieņem vēsturiskās ēkas noteikumus lasiet 26. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am līdzdibinātāja Ulda Leiterta izveidotais jaunais start-up uzņēmums Fragmentic pievienojas 500 Startups akseleratoram.

500 startups ir viens no daudzajiem sēklas jaunuzņēmumu akseleratoriem Silīcija ielejā. Atšķirībā no citiem tas ir sācis lūkoties Ziemeļeiropas virzienā – savlaicīgi sākot darbību šajā reģionā, ir liels potenciāls ieguldīt veiksmīgās nākotnes kompānijās, šā gada februārī vēstīja laikraksts Dienas Bizness.

Par Fragmentic izveidi U. Leiterts plašāku sabiedrību informēja šā gada sākumā. Jaunais uzņēmums Fragmentic ir web aplikāciju izstrādes platforma. Tā ļauj automatizēt ar aplikāciju radīšanu saistītus procesus. «Fragmentic atvieglos jaunu aplikāciju radīšanu, aizvietojot vairāku izstrādātāju darbu mēnesī,» skaidroja Leiterts. Fragmentic uztur visus servisus, kas nepieciešami aplikācijas darbībai - maksājumu sistēmu, analītiku, lietotāju pieejas līmeņus. U. Leiterts salīdzināja to ar Wordpress blogu platformu: «Kad tu radi jaunu blogu, tu domā par saturu, nevis to, kā uzrakstīt programmu, kas ļaus mainīt fontus, krāsas vai uzturēs lietotāju pieejas. Līdzīgi vajadzētu būt platformai aplikāciju izstrādātājiem, kas automatizē daļas, kas atkārtojas visās aplikācijās.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot biznesa attīstību, Ungārijas start-up uzņēmums un starptautiskā vizuālo prezentāciju platforma Prezi paplašina savu darbību, par sava jaunā biroja lokāciju izvēloties Rīgu, informē uzņēmumā.

Tuvākajos mēnešos notiks aktīvs darbs pie talantu piesaistes IT, biznesa un produktu attīstības, mārketinga un citās jomās. Pirms vairāk nekā gada Prezi oficiāli paziņoja par apvienošanos ar daļēji Latvijā bāzēto uzņēmumu «Infogr.am», kas ir viens no veiksmīgākajiem Latvijas Start-Up projektiem.

«Mēs redzam Rīgu kā stabili augošu centru inovatīvu tehnoloģiju un biznesa attīstībai. Latvija jau šobrīd var lepoties ar atsevišķiem starptautiski atpazīstamiem un ļoti veiksmīgiem Start-Up uzņēmumiem gan savu ambīciju, gan kompetenču un talantu dēļ, viens no kuriem ir mūsu kolēģu dibinātais «Infogr.am», taču ir arī vēl daudzi citi,» stāsta Tailers Millers (Tyler Miller), «Prezi» tehnoloģiju direktors. «Mēs turpinām paplašināt biznesu, ikdienā piedāvājot risinājumus, kas arvien sīvāk konkurē ar plaši zināmajiem prezentāciju risinājumiem un vēlamies piesaistīt talantus, kas spēs šo biznesu attīstīt vēl ātrāk.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

FOTO: DB viesojas Infogr.am birojā, kas iekārtots Eižena Laubes ēkā

Anda Asere
,28.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Datu vizualizācijas start-up uzņēmums infogr.am iekārtojis biroja telpas vēsturiskā namā Ģertrūdes ielā

Birojs atrodas kādreizējā Natālijas Draudziņas skolas ēkā, ko projektējis Eižens Laube. Tā ir jūdgendstila celtne, kas atrodas Rīgas vēsturiskajā centrā, UNESCO aizsardzības zonā. «Ar lielu cieņu izturamies pret veco namu, saglabājot visu, kas saglabājams – kur pēc vēsturiskā projekta bija durvis, tur mēs tās esam atstājuši. Diemžēl ne visas bija tādā stāvoklī, lai varētu tās saglābt, tāpēc daļa ir izgatavotas no jauna. Visi vecie logi ir atjaunoti, dažās telpās ir izdevies saglabāt oriģinālos radiatorus, ir arī Rīgā ražotie radiatori. Laube, Pēkšēns un Eizeinšteins kopā uzbūvēja vairāk nekā 200 namu Rīgā un tādi monstri kā viņi izmantoja arī paši savus radiatorus,» zina stāstīt Uldis Leiterts, datu vizualizācijas start-up uzņēmuma infogr.am vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Latvija ir skaista, bagāta un ļoti attīstīta valsts, kurā dzīvo ambiciozi cilvēki, kuriem ir vēlme mainīt lietas un kuri nekad ar visu nav mierā. Šādā veidā var panākt progresu.»

Tā uzskata Uldis Leiterts, tehnoloģiju kompānijas Fragmentic, kā arī festivāla Digital Freedom Festival un infogr.am līdzdibinātājs.

Pirms pieciem gadiem Ulda un viņa domubiedru izveidotais datu vizualizācijas uzņēmums infogr.am bija viens no pirmajiem Latvijā, kas skaļi pateica, ka darbojas startup jeb tehnoloģiju jaunuzņēmumu biznesā. Viņš joprojām ir šī kompānijas valdē, bet šogad izveidojis jaunu startup – Fragmentic. Augustā tas pievienojās startup akseleratoram 500 Startups, kā arī piesaistīja pirmssēklas investīcijas 200 tūkstošu ASV dolāru apmērā.

Vairāk par to, kāpēc jārīko tehnoloģiju festivāli, cik ilgu laiku dienā viņš ir onlainā un kāpēc latviešu neapmierinātība ar lietām ir laba lieta, Uldis stāsta intervijā DB.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Datu vizualizācijas uzņēmuma Infogr.am līdzdibinātājs Uldis Leiterts veido jaunu start-up uzņēmumu Fragmentic, kas daļēji automatizēs lietotņu izveides procesu.

Kā šodien žurnālistiem sacīja Leiterts, Fragmentic izstrādātais rīks nodrošinās to lietotņu izstrādes procesu automatizāciju, kas neietver sevī pamata funkcionalitāti un dažādās lietotnēs atkārtojas, proti, lietotāji, e-pasti, čats u.c.

«Lietotnēm piemīt īpašības, kuras ir atkārtojamas, piemēram, visām lietotnēm ir lietotāji, ja ir lietotāji, viņi agrāk vai vēlāk sazināsies e-pastā, vienā brīdī tu vēlēsies saviem lietotājiem kaut ko pārdot, ir arī statistika, čats,» sacīja Leiterts. Ja paskatāmies uz visu bildi, ir fascinējoši, ka lietotne kā tāda ir varbūt puse no tā, kas nepieciešams lietotnes funkcionalitātei.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Start Up The Season: Sievietes tehnoloģiju biznesā, finanšu tehnoloģijas un animācija

Dienas Bizness,09.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinoties septembrim kā oficiālajam stārtapu mēnesim Latvijā, ikvienam interesentam tiek piedāvāts bezmaksas pasākumu klāsts, kas ļauj tuvāk iepazīties ar Latvijas stārtapu kultūru un radošajām industrijām. #StartUpTheSeason iniciatīvas autori koprades telpas TechHub Riga un The Mill un biznesa akselerators Eegloo aicina uz mītapiem un piču sesijām, kuru centrā ir sievietes tehnoloģiju uzņēmējdarbībā, animācija un finanšu tehnoloģijas, informē TechHub Riga pārstāve Inese Mūrniece.

Start Up The Season iniciatīva aizsākās 24. augustā, pasludinot septembri par oficiālo stārtapu mēnesi Latvijā un sniedzot plašāku ieskatu Latvijas tehnoloģiju vidē. Iniciatīvas laikā ikvienam līdz pat 29. septembrim ir iespēja apmeklēt bezmaksas pasākumus, padziļināt zināšanas, kā arī iepazīties ar cilvēkiem, kas interesējas par tehnoloģijām un rada pasaulē konkurētspējīgus produktus un pakalpojumus.

Viens no centrālajiem iniciatīvas pasākumiem ir TechHub Riga ikmēneša mītaps, kas 10. septembrī pulcēs Latvijas stārtapu kopienu vienuviet. Mītapa centrālā tēma šoreiz ir sievietes, kas darbojas tehnoloģiju biznesā – savā stāstā dalīsies Elena Donetsa, StarTau Telavivas Universitātes Uzņēmējdarbības centra vadītāja un We Dream uzņēmējdarbības programmas sievietēm dibinātāja. Tostarp savu pieredzi, darbojoties tehnoloģiju uzņēmējdarbībā, atklās arī Rūta Jakovļeva (Furnny), Maija Anna Ludbārža (Funderful) un Alise Semjonova (Infogr.am). Mītapa beigās tradicionāli tiks piedāvāti ideju piči un tīklošanās iespēja. Mītapu atbalsta TechHub Riga stratēģiskais partneris Lattelecom, Altum un Izraēlas vēstniecība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Uldis Leiterts: Kad tiek diskutēts, kā apsteigt igauņus, gribas kādam iespert

Anda Asere,19.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Tajā brīdī, kad pasākumos tiek diskutēts par to, kā Latvijai apsteigt igauņus, gribas uzvilkt armijas zābakus un kādam iespert,» intervijā laikrakstam Dienas Bizness saka Uldis Leiterts, tehnoloģiju kompānijas Fragmentic, kā arī festivāla Digital Freedom Festival un infogr.am līdzdibinātājs.

«Kā tas īsti ir? Mēs esam viena no pasaulē ātrāk dilstošajām populācijām ar nenormāli mazu tirgu un mēs vēlamies apsteigt valstiņu, kam ir sanācis būt gan teritoriāli, gan cilvēku skaita ziņā vēl mazākai. Tā ambīcija ir kaut kā no nepareizās puses radusies. Baltijā ir kādi seši miljoni cilvēku – apmēram tikpat, cik Londonā. Mums vajadzētu gribēt mēroties spēkiem ar Japānu, Lielbritāniju, Vāciju, ASV. Ja jau par visām varītēm vajag savu enerģiju veltīt tam, lai konkurētu, kas nav slikti, tad vajadzētu veltīt šo enerģiju tam, lai mērotos spēkiem ar līdzvērtīgu pretinieku. Ja tā dziļi ievelkam elpu un pie Baltijas pieskaitām arī Somiju, jo tieši tā skaitās Baltijas valsts, tad kopā mums ir desmit miljonu cilvēku liela populācija, esam ekonomiski spējīgi radīt ļoti jaudīgas kompānijas. Ja paskatāmies uz veiksmīgākajām Baltijas kompānijām, tajās visās vadošos amatos ir cilvēki no vairākām valstīm. Teiksim, Infogr.am vada cilvēks no Somijas, pārdošanas daļā ir daudz lietuviešu. Man šķiet, ka šobrīd nav neviena igauņa, bet to vēl varam labot. Ja skatāmies uz Baltiju kā reģionu, tas ir ļoti jaudīgs, un mēs spējam konkurēt. Ja skatāmies uz to šādi, tad mums jāizvēlas pienācīgi konkurenti,» viņš skaidro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmssvētku laikā laikraksts Dienas Bizness Latvijas uzņēmējus aicināja glazēt piparkūkas un izteikt savus nākamā gada novēlējumus valstij

Uldis Leiterts, datu vizualizācijas iesācējuzņēmuma infogr.am vadītājs

«Ja kādam ir doma sākt ko jaunu – kālab ne 2016. gadā? Ja cilvēkam ir ideja, par ko viņš ir domājis ilgi, nākamais gads varētu būt sirsnīgi labs brīdis, kad nebaidīties to darīt. Nākamajā gadā es gribētu redzēt kompāniju, kam ir potenciāls kļūt par latviešu vienradzi – uzņēmumu, kas novērtēta par miljardu dolāru.

Lai sāktu ko jaunu, nevajag daudz laika – no ļoti agras idejas, kad domājām, vai un kas tas varētu būt, līdz brīdim, kad palaidām infogr.am publiski un ieguvām pirmos lietotājus, pagāja pusgads, bet no brīža, kad reāli sākām strādāt pie produkta un publicējām to, pagāja apmēram divas nedēļas.

Komentāri

Pievienot komentāru