Jaunākais izdevums

Golden Hammer festivāla trīs galvenās balvas draudzīgi sadalītas starp Baltijas valstīm, kas ir nebijis gadījums festivāla vēsturē.

„Austrumu Eiropas valstis ir labākas inovatīvajā reklāmā, tomēr Rietumu valstis joprojām apsteidz austrumus tradicionālajā reklāmā” – komentēja Amir Kassaei. Tendences, kuras ir vērojamas šogad festivālā Golden Hammer parāda to, ka Latvijas reklāmas tirgus un Austrumu tirgus kopumā, ir ne tikai perspektīvs inovācijas jomās, bet arī pietiekami radošs.

Kopumā, 7 kategorijās, Radošā žūrija piešķīra:

64 diplomus (darbi iekļuva šortlista sarakstā), no tiem:

22 Sudraba Āmurus,

12 Zelta Āmurus, un, visbeidzot,

3 Grand Prix:

Man skinBBDO Russia, Krievija;

Wireless trolleybus - AGE McCan, Igaunija;

Plug-in Tallin 2011 - Identity Ltd, Igaunija.

Galvenā balva, Creativity Case, tika piešķirta Identity Ltd no Igaunijas!

Mēdiju žūrija strādāja 8 cilvēku komandā:

Anna Vasilieva, APR Media Services, Krievija; Baiba Liepiņa, Carat, Latvija; Giedrius Butvilas, Initiative/Via, Lietuva; Hanno Kindel, OU Media House, Igaunija; Francisco Serra, Havas media, Spānija; Jonas Hemmingsen, Mediacom Nordic Group, Dānija un Philip Larmett, MediaVest, Ukraina vērtēja kategoriju: Best use of Media. Komandu vadīja Stuart Nicholson, ZenithOptimedia Worldwide, Lielbritānija.

27 darbi ieguva diplomus (iekļuva šortlistē), no tiem:

9 Sudraba Āmurus un 7 - Zelta Āmurus.

Grand Prix saņēma Latvijas darbs „Angel”, Emergency aģentūras darbs.

Galveno mediju kategorijas balvu – Media folder ieguva Latvijas valsts pārstāvji no OMD Latvia/Fuse!

Šogad, pirmo reizi Golden Hammer vēsturē, darbojās digitālo mediju žūrija. Vērtējot digitālo kategoriju, kopā strādāja: Mika Tuupola, Taevas Ogilvy, Igaunija (žūrijas galva); Andreas Schwarz, Western Star, Vācija; Deividas Talijunas, Adnet, Lietuva; Ingus Tamanis, Digibrand, Latvija un Lassi Nummi, NitroFX, Somija.

Žūrijas pārstāvju rokās bija pirmā Golden Hammer digitālās kategorijas galvenā balva – Acces Key. Darba laikā žūrija secināja, ka iesniegto darbu līmenis ir ļoti labs, tomēr vairāk varētu gaidīt no interneta baneriem. Iesniegtie darbi Digital media kategorijā tik tiešām atstāja iespaidu, ka Internets ir reklāmas nākotne.

Žūrijas vērtējums bija sekojošs:

17 darbi ieguva diplomus (iekļuva šortlistē), no tiem:

4 darbi ieguva Sudraba Āmuru, 3 – Zelta Āmuru un, Saatchi & Saatchi darbs „Gmail Art” no Krievijas (aģentūra Saatchi & Saatchi) ieguva Grand Prix!

Galvenā digitālo mediju balva – Access Key tika piešķirta aģentūrai Gaumina no Lietuvas.

Interisanti, ka šogad ir nebijis gadījums – Golden Hammer festivāla galvenās balvas tika draudzīgi sadalītas starp Baltijas valstīm:

Identity Ltd (Igaunija) – Creativity case;

OMD Latvia/Fuse (Latvija) – Media folder un

Gaumina (Lietuva) – Access key.

Iepriekšējā gadā galvenās balvas ieguva Lietuvas un Latvijas pārstāvji – attiecīgi Lowe Age (Media folder) un ZOOM! (Creativity Case).

Šogad, Golden Hammer festivāls saņēma darbus no 18 valstīm – Baltkrievijas, Bulgārijas, Čehijas, Igaunijas, Somijas, Francijas, Ungārijas, Kazahstānas, Kosovas, Latvijas, Lietuvas, Moldovas, Rumānijas, Krievijas, Slovākijas, Slovēnijas, Lielbritānijas un Ukrainas.

No tām 11 valstis saņēma apbalvojumus:

Krievija (Sudrabi: 8, Zelti: 6, Grand Prix: 2, Diploma: 15);

Latvija (Sudrabi: 4, Zelti: 5, Grand Prix: 1, Diploma: 15);

Lietuva (Sudrabi: 5, Zelti: 4, Grand Prix: 0, Diploma: 5);

Ukraina (Sudrabi: 8, Zelti: 1, Grand Prix: 0, Diploma: 8);

Igaunija (Sudrabi: 4, Zelti: 2, Grand Prix: 2, Diploma: 1);

Čehija (Sudrabi: 4, Zelti: 2, Grand Prix: 0, Diploma: 1);

Somija (Sudrabi: 0, Zelti: 2, Grand Prix: 0, Diploma: 3);

Ungārija (Sudrabi: 0, Zelti: 1, Grand Prix: 0, Diploma: 1);

Slovākija (Sudrabi: 1, Zelti: 0, Grand Prix: 0, Diploma: 0);

Rumānija (Sudrabi: 1, Zelti: 0, Grand Prix: 0, Diploma: 0);

Kazahstana (Sudrabi: 0, Zelti: 0, Grand Prix: 0, Diploma: 1).

Sadalījums uzvarētāju kategorijās ir sekojošs:

Best use of Media - Sudrabi: 9, Zelti: 8, Grand Prix: 1, Diploma: 10;

Digital media - Sudrabi: 4, Zelti: 3, Grand Prix: 1, Diploma: 10;

TV ads - Sudrabi: 7, Zelti: 2, Grand Prix: 0, Diploma: 2;

Print ads - Sudrabi: 2, Zelti: 4, Grand Prix: 1, Diploma: 8;

Outdoor posters - Sudrabi: 4, Zelti: 2, Grand Prix: 1, Diploma: 6;

Art direction - Sudrabi: 5, Zelti: 1, Grand Prix: 0, Diploma: 5;

Advertising campaign - Sudrabi: 2, Zelti: 2, Grand Prix: 0, Diploma: 4;

Direct marketing - Sudrabi: 1, Zelti: 1, Grand Prix: 1, Diploma: 4;

Radio ads - Sudrabi: 1, Zelti: 0, Grand Prix: 0, Diploma: 1.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāmas industrija ir krituma un augšāmcelšanās indikators

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,10.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau šonedēļ Jūrmalā Baltic Beach Hotel sāksies reklāmas festivāls Golden Hammer. Dienas bizness uz sarunu aicināja vienu no festivāla rīkotājiem, Latvijas reklāmas asociācijas prezidentu Ģirtu Ozolu.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāmas festivālu nozīme ir līdzīga kā jauno auto izstādēm vai modes skatēm, kas nosaka industrijas virzību nākošajam periodam. Festivāli parāda reklāmas produktu un komunikācijas tendences noteiktajās nozarēs, veicina veselīgu konkurenci aģentūru tīklu un reklāmdevēju starpā, kā arī veicina tiešo sarunu starp industrijas dalībniekiem – medijiem, aģentūrām, reklāmdevējiem.

Vasaras sākums ir Golden Hammer norises vēsturiskais laiks – savulaik tas bija īstermiņā pārcelts uz rudeni. Šis laiks Golden Hammer rīkošanai ir pateicīgāks vairāku iemeslu dēļ, pirmkārt, rudenī ir lielākas noslodzes industrijai (piemēram, konkursi), otrkārt, rudenī risinās sīvākais Golden Hammer konkurents reģionā – festivāls Golden Drum. Protams, pārcelšana bija zināms risks, jo faktiski, pārejot no rudens uz pavasari, festivāls 12 mēnešu perioda vietā iegūst 8 mēnešu periodu, līdz ar ko veidojas papildu risks aktivitātē – gan iesniegto darbu skaita ziņā, gan dalībnieku skaitam semināru sadaļās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Db piedāvā atskatu uz reklāmas vēsturi Latvijā pēdējo astoņu gadu laikā. Proti, reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētāji dažādās mediju kategorijās.

Jau ir noslēgusies darbu iesniegšana konkursam, un jau nākamajā nedēļā Db piedāvās aplūkot Latvijas reklāmistu iesniegtos darbus. Turklāt nedēļas laikā varēsiet balsot par savu favorītu, palīdzot noteikt Db speciālbalvas ieguvēju!

Vēl līdz 8. jūnijam festivāls pieņem pieteikumus dalībai semināros 11. jūnijā. Šīgada semināru programmā lekcijas lasīs Golden Hammer žūrijas pārstāvji. Semināros varēsiet uzzināt, kā veiksmīgi veidot un attīstīt biznesu saspringtos tirgus apstākļos. Savukārt 12. jūnijā notiks pirmais Baltijas Mārketinga vadītāju forums, ko organizē Best Marketing.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Golden Hammer uzvarētāju radošajā kategorijā kļuva aģentūra BBDO Moscow (Krievija), mediju kategorijā – Saatchi & Saatchi (Slovākija), digitālo mediju kategorijā – aģentūra Gaumina (Lietuva), bet jaunizveidotajā kategorijā «Aģentūru tīkls» sīvā cīņā balvu izcīnīja Saatchi & Saatchi, ar dažiem punktiem apsteidzot OMD tīklu.

Kopumā 7 kategorijās radošā žūrija piešķīra 21 diplomu, no tiem 5 sudraba āmurus,

1 zelta āmuru aģentūrai Hasan & Partners (Somija) par reklāmu «Tā, kā tam vajadzēja būt» (The Way It Was Meant To Be). Galvenā balva tika piešķirta BBDO Moscow (Krievija).

Mediju kategorijā diplomus ieguva 35 darbi, no tiem 10 sudraba āmurus un 9 zelta āmurus. Grand Prix saņēma Saatchi & Saatchi (Slovākija) darbs «Vēstījumi» (Messages). Šī aģentūra arī ieguva galveno mediju kategorijas balvu.

Digitālo mediju žūrija pasniedza 14 diplomus, no tiem 4 darbi ieguva sudraba āmuru un 4 zelta āmurus. Galvenā digitālo mediju balva tika piešķirta aģentūrai Gaumina (Lietuva).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer sāk darbu pieņemšanu

Gunta Kursiša,07.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer paziņojis par darbu pieņemšanu. Šogad festivālā darbus varēs iesniegt divās jaunās kategorijās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad aprit 10. gadi kopš pirmo reizi reklāmas un to autori sāka sacensību starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer. Db piedāvā gan ieskatu reklāmas vēsturē, gan iespēju balsot par savu favorītu no Latvijas aģentūru iesniegtajiem darbiem!

Lai apskatītu iepriekšējo gadu Golden Hammer uzvarētājus, kā arī nobalstu par kādu no Latvijas aģentūru šogad iesniegtajiem darbiem, klikšķiniet šeit.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Noskaidroti PR un reklāmas aģentūru konkursa Golden Hammer uzvarētāji

Gunta Kursiša,11.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starp pieciem starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētājiem dažādās kategorijās ir arī Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra.

Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra Repute un reklāmas aģentūra The Matter ieguva galveno balvu par izcilību kategorijā PR Frame par labāko sabiedrisko attiecību risinājumu, kā arī Zelta Āmuru šajā pašā kategorijā. Repute un The Matter vērtējumam konkursā iesniedza kampaņu Tetra Pak juice pack collecting game, kuras gaitā skolēniem divus mēnešus bija jākrāj tukšās sulu pakas, jāievieto to skaits speciālā kampaņas interneta mājas lapā un jāsacenšas ar citām klasēm par lielākā virtuālā torņa uzbūvēšanu, kas būtu augstāks par augstāko būvi Igaunijā, Lietuvā un Latvijā. «Kampaņa guva fenomenālus rezultātus, jo bērni sakrāja pakas 42,5 km augstumā, pārspējot augstākās pasaules virsotnes,» norāda Repute pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Nozagta mašīna ar reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētajām balvām

LETA,11.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mašīna, kurā atradās reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētās balvas, ir nozagta, aģentūru LETA informēja festivālā Golden Hammer pārstāve Anna Muhka.

Policija pašreiz noskaidro informāciju par notikušo, informēja Muhka.

Viņa sacīja, ka, neskatoties uz šo nepatīkamo atgadījumu, festivāla apbalvošanas ceremonija notiks paredzētajā vietā un laikā.

Kā ziņots, ceturtdien Jūrmalas Kultūras centrā Majoros Golden Hammer konferencē no plkst.10 līdz 17 ir skatāma Golden Hammer darbu finālistu skate, bet šīs dienas vakarā no plkst.19 līdz 20.30 atjaunotajā Dzintara koncertzāles Mazajā zālē apbalvošanas ceremonijā tiks noskaidroti festivāla uzvarētāji, informēja organizatoru pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer 2008

,16.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad no 25. līdz 26. septembrim notiks 9. Golden Hammer (GH). festivāls. Pasākuma norises vieta būs Rīga, Pasaules tirdzniecības centrs. Reģistrācija starptautiskajam reklāmas festivālam uzsākta 2. jūnijā.

GH ietvaros norisināsies pasaulē atzītu reklāmas jomas speciālistu vadīti semināri, kā arī aģentūru iesniegto darbu konkurss, kurš noslēgsies 26. septembrī, Kongresu namā, kad tiks paziņoti šī gada uzvarētāji.

Šogad, pirmo reizi, radošai un mediju žūrijai pievienosies interneta žūrijas grupa ar mērķi novērtēt mārketinga un reklāmas aktivitātes strauji augošā interneta telpā. Žūrijas dalībnieku vidū būs Mika Tuupola (Adell Taevas, Igaunija), Devidas Talijunas (Adnet, Lietuva), Ingus Tamanis (Digi Brand, Latvija) un citi.

GH no 1994. gada organizē Latvijas Reklāmas asociācija, savukārt kopš 1999. gada tas ieguvis starptautisku skanējumu. Festivāla galvenie pasākumi- radošās un mediju dienas semināri norisinās 25. un 26. septembrī. GH žūrijas sastāvu veido vadošo Eiropas aģentūru vadītāji, kuri veiksmīgākos iesniegtos darbus izvirza Grand Prix, Zelta un Sudraba Āmura balvas nominācijai, kā arī piešķir festivāla specbalvas- Creativity Case un Media Folder.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

12. starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer konkursā Latvijas aģentūrām piešķirts augstākais interaktīvās kategorijas novērtējums Access key, divi Zelta un divi Sudraba āmuri, liecina 7guru.lv publicētā informācija.

Access key balvu, kas apliecina izcilību interaktīvajā kategorijā, šogad saņēmusi aģentūra Media House. Galvenā balva radošajā kategorijā Creativity Case piešķirta Ogilvy&Mather Ukraine, bet mediju kategorijas augstāko novērtējumu Best use of media saņēma Wiktor Leo Burnett no Slovākijas. Pēdējo reizi kāds no augstākajiem apbalvojumiem Latvijas aģentūrai tika piešķirts 2008. gadā.

Konkursā Zelta āmuru saņēma Media House par kampaņu veikalam Depo, integrējot tā piedāvājumu interneta spēlē Ferma.

Vēl viens Zelta āmurs piešķirts žurnāla Ir īpašniekam AS Cits medijs par tviterī izveidoto kontu Zīlītes. Šī pati kampaņa saņēmusi arī Sudraba āmuru interaktīvo risinājumu kategorijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lauksaimniecības uzņēmums “Golden Fields”, kas darbojas trīs Baltijas valstīs, atklājis augu olbaltumvielu ražotni Latvijā, Liepājā.

Šī rūpnīca, kurā uzņēmums ir ieguldījis 16 miljonus eiro, izmantos zirņus un lauka pupas, lai ražotu augu olbaltumvielas, granulas, šķiedrvielas, cieti un miltus liellopiem un pārtikas ražošanai. Uzņēmums apsver iespēju atvērt līdzīgas rūpnīcas arī pārējās Baltijas valstīs.

“Golden Fields” izpilddirektors Mahmuds Ahmeds [Mahmoud Ahmed], norādīja, ka uzņēmums, kurš ražos šīs augu olbaltumvielas, ir “Golden Fields Alternative Protein”. "Šīs rūpnīcas atklāšana ir jauns posms “Golden Fields” paplašināšanā pēc uzņēmuma 2023. gadā noslēgtā piegādes līguma ar Apvienotajos Arābu Emirātos Abudabi darbojošos lauksaimniecības uzņēmumu “Al Dahra Group”, kurš ir viens no lielākajiem lopbarības piegādātājiem visā pasaulē,” norādīja Ahmeds. “Šodien ar lepnumu paziņojam par mūsu jauno sadarbību ar “Bunge” – pasaules līderi agrorūpniecības un pārtikas un sastāvdaļu ražošanas nozarē. Šis uzņēmums ar savu plašo klientu loku, spēcīgo piegādes ķēdi, augstākajām kvalitātes garantijām un praktisko pieredzi pārtikas un lopbarības tirgū veicinās zirņu un lauka pupu olbaltumvielu pārdošanu.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

FOTO: Pasniegtas Latvijas Gada balvas sportā

LETA,22.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas šī gada labākajiem sportistiem ceturtdien tika nosaukti basketbolists Kristaps Porziņģis un tenisiste Aļona Ostapenko.

Porziņģis Latvijas gada labākā sportista balvu saņēmis otro gadu pēc kārtas, bet Ostapenko šī ir pirmā valsts labākās sportistes balva karjerā.

Porziņģis šogad turpina priecēt basketbola līdzjutējus Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) laukumos un ved pretī uzvarām Ņujorkas Knicks komandu. Tāpat viņš bija Latvijas izlases līderis septembrī aizvadītajā Eiropas čempionātā, kurā latvieši izcīnīja piekto vietu.

Porziņģis šosezon 24 spēlēs vidēji guvis 25,5 punktus, būdams NBA astotais rezultatīvākais spēlētājs. Tāpat viņš vienā spēlē bloķējis 2,1 metienu, kas ir trešais labākais rādītājs līgā.

Savukārt Ostapenko jūnijā triumfēja Francijas atklātajā čempionātā, sasniedzot vienu no lielākajiem panākumiem Latvijas sporta vēsturē. Viņa kļuva par pirmo Latvijas tenisisti ranga pirmajā desmitniekā un piedalījās WTA sezonas noslēguma turnīrā. Ostapenko bez triumfa French Open izcīnīja uzvaru arī Seulas WTA "International" turnīrā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Reklāma spēj ietekmēt kultūras procesus

Raivis Spalvēns,04.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Big Idea Group prezidentu Džonu Domā (John Domas)

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāma nav tikai rīks, ar ko stimulēt patērētāju, lai tas iegādātos konkrētu preci. Tā spēj ietekmēt arī kultūras procesus, piemēram, mūziku un modi. Reklāmas festivāli ir tikšanās vieta, kurā novērtējam un godalgojam šādas radošas izpausmes.

Reklāmas uzdevums ir būt iedarbīgai un efektīvai. Tādam vajadzētu būt aģentūru mērķim, par ko klienti mums arī maksā. Tomēr efektīvas reklāmas radīšanā lielu lomu nereti spēlē radošums, lai gan tas ne vienmēr tā ir. Golden Hammer ir festivāls, kurā tiek vērtēts radošums, jo tas nav nedz Password, nedz arī Effie veida festivāls. Es balsošu tikai par izcilu radošu sniegumu. Efektivitāte ir mūsu nozares atslēgvārds un mums ir jārada reklāma, kas ir iedarbīga, tomēr šajā festivālā to nevērtēšu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Porsche 911 Turbo S Exclusive Series ir līdz šim jaudīgākais 911 Turbo S.

Coupé versija attīsta 446 kW (607 ZS) lielu jaudu, un modeļa eksemplāru skaits ir ierobežots līdz 500 vienībām visā pasaulē. Papildus 27 ZS jaudas palielinājumam 911 Turbo S Exclusive Series atšķiras no standarta 911 Turbo S ar dizainu, augstākas kvalitātes materiāliem un greznajām detaļām. Sporta automašīnas smalkā apdare ir roku darbs, kas veikts jaunajā Porsche Exclusive Manufaktur darbnīcā uzņēmuma galvenajā mītnē Cufenhauzenā. Uzņēmuma darbnīca, kas iepriekš bija pazīstama kā Porsche Exclusive, specializējas automašīnu pielāgošanā klientu vēlmēm, kā arī atbild par ierobežota izlaiduma sērijām. Pirmo reizi Porsche klientiem ir iespēja konfigurēt ar sporta automašīnas dizainu saskaņotu Porsche Design hronogrāfu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aģentūra “McCANN Rīga” par kampaņu “Izcila vieta atkritumu poligonam” prestižajā starptautiskā radošuma konkursā “Golden Drum”, saņēmusi zelta godalgu, informēja “McCANN Rīga” radošais direktors Valters Jonāts.

Pēc “Getliņi EKO” pasūtījuma tapusī sabiedrības izglītošanas kampaņa par atkritumu samazināšanu šogad jau ir saņēmusi vairākas balvas, tostarp komunikācijas konkursā “Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2023”, “Baltic Best” un radošās izcilības festivālā “ADwards”.

“Veidojot radošos konceptus, balvas nav mērķis, mērķis ir klienta kampaņas rezultāti. Vienlaikus pētījumi liecina, ka ir tieša saistība apbalvojumiem un rezultātiem, jo apbalvotākās kampaņas parasti ir tās, kas spējušas sasniegt augstākus rezultātus. Turklāt panākumu gadījumā ieguvējs ir gan klients, gan aģentūra,” saka Jonāts.

Festivāls “Golden Drum Festival” tika dibināts 1993. gadā ar mērķi pulcēt radošos darbiniekus no dažādām, tolaik bieži dēvētām par jaunās Eiropas, valstīm. Festivāls dažādos veidos vēlējās iedvesmot un rosināt radošo domāšanu un aicināt uz pozitīvām pārmaiņām. “Golden Drum” festivāls ir iekļauts prestižajā WARC reitingā līdzās Kannu festivālam un citiem konkursiem. Šogad festivālā piedalījās aģentūras no 40 valstīm - Norvēģijas, Somijas, Dānijas, Zviedrijas, Čehijas, Polijas un daudzām citām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer žūrija sāks vērtēt darbus

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,08.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīt Latvijā ieradīsies festivāla Golden Hammer starptautiskās žūrijas locekļi, lai vērtētu konkursam iesūtītos darbus. Šogad festivālam darbi ir iesniegti no 19 valstīm, savukārt žūrijā tiek pārstāvētas 10 Eiropas valstis.

Ceturtdien, 11.jūnijā preses konferencē Baltic Beach hotel tiks paziņoti festivāla šortlistētie darbi. Uzvarētājus apbalvos Gala ceremonijā kinoteātrī «Rīga» piektdien, 12. jūnijā plkst. 20.00.

Tāpat 11. jūnijā, viesnīcā Baltic Beach hotel notiks Golden Hammer semināri, kurus vadīs Golden Hammer pieaicinātās žūrijas dalībnieki. Semināros būs iespējams uzzināt kā krīzes laikos rīkoties reklāmā un mārketingā (Natalia Stepanuk, IQ, Krievija), kā ietekmēt patērētājus ar reklāmas kampaņām (Jens Welin, Publicis groupe media, Zviedrija), kāda ir atšķirība starp reklāmu un zīmola stratēģiju (Kai Röffen, TBWA, Vācija), kā arī vairākus citus aktuālus jautājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes situācijā virsroku gūst zīmoli, kas pārstāv nacionālas vērtības.

Tā intervijā DB pauž Jevgeņijs Toņevs – Odesā uzaugušais un Kijevā ilgāku laiku strādājušais reklāmas speciālists tagad jau vairākus gadus pārstāv Leo Burnett reklāmas tīklu Maskavā, šobrīd pildot aģentūras Arc Russia radošā direktora pienākumus un apkalpojot vislielākos zīmolus Krievijā.

Daudzas Latvijas radošās nozares ierasti lūkojas rietumu virzienā, tāpēc dažkārt nākas secināt, ka, neskatoties uz kopīgo ģeogrāfiju, tikpat kā neko nezinām par notikumiem un tendencēm, kas valda vien pārsimts kilometru uz austrumiem. Viens no izņēmumiem ir vietējā reklāmas industrija, kuras gada centrālajā pasākumā Golden Hammer regulāri viesojas arī Krievijas speciālisti, tostarp J. Toņevs. Sarunā ar DB viņš stāsta par Krievijas interneta drudzi, dalās pieredzē par darbu ar naftas magnātiem un apgalvo, ka pārāk labos apstākļos reklāma kļūst neinteresanta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Mother London radošo direktoru Džoanu Bētigu (Johan Baettig).

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Tie motivē aģentūras darboties kvalitatīvi un parādīt savas spējas. Tāpat arī klienti novērtē, ja viņu pārstāvētā aģentūra iegūst balvas. Jo aģentūrai vairāk balvu, jo vieglāk klientam izvēlēties, ar kuru sadarboties. Tātad – jo vairāk balvu, jo vairāk klientu.

Reklāmā svarīgs ir gan radošais, gan efektivitātes aspekts, bet viss ir atkarīgs no klienta un idejas. Šīs nozares negatīvā iezīme ir tāda, ka daudzi veido reklāmas ar domu iekļūt kādā festivālā. Tomēr labākās aģentūras apvieno radošo pieeju ar pārdošanas veicināšanu, un šī ir tā kombinācija, kas palīdz gūt godalgas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tūristus vilinās ar senajām kulta vietām

Vēsma Lēvalde,12.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par pievilcīgu tūrisma produktu nākotnē varētu kļūt senās baltu kulta vietas, kā arī nemateriālais kultūras mantojums, kas saistās ar šiem objektiem.

Ar šādu mērķi Kurzemē sāktas ekspedīcijas uz senajām kulta vietām Talsu, Kuldīgas, Saldus, Ventspils un Liepājas apkārtnē Centrālbaltijas Interreg IV A programmas finansētā projekta Senās kulta vietas - Baltijas jūras piekrastes kopīgā identitāte (CULT IDENTITY) ietvaros.

Pirmā ekspedīcija notikusi 11. jūlijā pa senajām kulta vietām Talsu apkārtnē. Ekspedīcija inspicēja Galtenes Kaļķleju svētavotu, Mežītes bedrīšakmeni, Ratnieku elku kalnu, Odres velna akmeni, Odres upurozolu, Dižstendes bedrīšakmeni, Mežītes elku kalnu, Andumu upurozolu, Vanagkalnu, Mundigu upurozolu, Strazdes baznīckalnu un Ilbatu Zeltkalna bedrīšakmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Losandželosā svētdien (pirmdien pēc Latvijas laika) notika ASV Kinoakadēmijas balvu Oskars pasniegšanas ceremonija, kurā labus panākumus guva mūzikls La la Land, kas ieguva sešus Oskarus, bet par labāko filmu tika atzīta Moonlight (Mēnessgaisma).

Vispirms balvu pasniegšanas ceremonijā tika paziņots, ka balvu labākās filmas kategorijā ieguvusi La La Land, bet pēc tam kļūda tika labota un par šīs balvas laureāti tika pasludināta Moonlight.

Balvas pasniedzēji aktieri Vorens Bītijs un Feja Danaveja acīmredzot paņēma nepareizo aploksni, kā rezultātā La la Land producents Džordans Horvics uz skatuves tika pārtraukts pateicības runas vidū un viņam nācās atdot balvu Moonlight režisoram Berijam Dženkinsam.

Dženkinss sacīja, ka kaut ko tādu nebūtu varējis pat nosapņot.

La La Land režisors Deimians Šazels tika atzīts par labāko režisoru, bet galvenās lomas tēlotāja Emma Stouna - par labāko aktrisi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Alūksnes bānīša stacijas ekspozīcija Amerikā saņem prestižo SEGD dizaina balvu

Zane Atlāce - Bistere,10.06.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amerikā, Ostinā, Teksasas štatā 8. jūnijā norisinājās ikgadējā SEGD Global Design Awards, kas ir viens no vadošajiem dizaina nozares notikumiem pasaulē, kurā tika godalgoti arī Latvijas pārstāvji.

Šī gada SEGD balvā laurus plūca arī Latvijas dizaina birojs H2E, kuru radītā ekspozīcija Alūksnes bānīšu stacijai ieguva divas balvas - 2019 Global Design Awards/Honor un konkursa galveno balvu Best of Show. Atzinību no Society for Experiential Graphic Design balvu Global Design Awards/Honor kategorijā Placemaking and Identity ieguva arī H2E radītais vides objekts - makšķernieku soli Alūksnē.

H2E galveno balvu ieguva vairāk nekā 300 darbu konkurencē, kurus iesūtījuši bija pasaulē vadošie dizaina biroji. Šogad apbalvots tika 41 darbs, no kuriem trīs balvas aizceļos uz Latviju.

«Iegūt SEGD balvu ir milzīgs gods, bet iegūt tā galveno balvu un par tādu izlolotu un lokālu projektu kā Alūksnes bānīša stacija, vēlreiz apliecina, ka spējam radīt pasaules standartiem aktuālus un augstvērtīgus darbus par mums svarīgām tēmām. Mēs esam gandarīti un saviļņoti par iespēju izstāstīt pasaulei vēl vienu Latvijas stāstu,» pēc balvas saņemšanas pauž Ingūna Elere, dizaina biroja H2E vadošā dizainere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Golden Hammer pieteikušās 19 valstis

Raivis Spalvēns, Dienas binzess,11.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad festivālā Golden Hammer saņemti darbi no 19 valstīm. Lielākais darbu skaits iesūtīts no Krievijas, tai sekoja Latvija, Ukraina, Lietuva un Čehija.

Visvairāk darbi tika saņemti drukāto reklāmu kategorijā, nākamās pēc darbu skaita ir interaktīvā un TV kategorijas, kā arī veiksmīgākais mediju risinājums. Kopumā konkursā iekļauti 67 darbi.

Rīt apbalvošanas ceremonijā kinoteātrī «Rīga» žūrija piešķirs arī Festivāla galvenās balvas Creativity Case, Media Folder un Access Key, kā arī šī gada jaunizveidoto nomināciju – Network of the year, kas tiks pasniegta aģentūras tīklam, kura festivālā iegūs lielāko punktu skaitu.

Festivāla radošā žūrija strādāja 8 žūrijas locekļu sastāvā un to vadīja TBWA radošais izpilddirektors un rīkotājdirektors Kai Rofens (Kai Röffen, Vācija), mediju žūriju ar 7 dalībniekiem vadīja Omnicom Media Group izpilddirektors Īans Klārks (Ian Clarke, Lielbritānija), bet digitālo mediju žūrija apvienoja 4 žūrijas pārstāvjus un to vadīja Gaumina starptautisko darījumu vadītājs Dārijs Bagdzins (Darius Bagdziunas, Lietuva).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Losandželosā notiekošās Emmy televīzijas balvu pasniegšanas ceremonijā visvairāk balvu - pa piecām - ieguvuši seriāli The Handmaid's Tale un Big Little Lies.

The Handmaid's Tale vadošā aktrise Elizabete Mosa ieguva balvu kā labākā dramatiskā aktrise un tas arī ieguva balvu kā labākais dramatiskais seriāls. Big Little Lies aktieru kolektīvs Nikola Kidmena, Lora Derna un Aleksandrs Skarsgārds visi ieguva Emmy, kā arī tā režisors Žans Marks Valī. Tas arī ieguva labākā miniseriāla balvu.

Stērlings K. Brauns no seriāla This is Us ieguva balvu kā labākais dramatiskais aktieris.

Komēdijseriāla Veep vadošā atrise Džūlija Luisa-Dreifusa astoto reizi ieguvusi balvu kā labākā komēdijseriāla aktrise, to iegūstot sesto reizi pēc kārtas.

17 kategorijās nominētais seriāls ieguva balvu arī kā labākais komēdijseriāls.Labākā komēdijseriāla aktiera balvu ieguva Donalds Glovers par lomu seriālā Atlanta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Latvijas Arhitektūras gada balvas 2023 laureāti

Db.lv,09.10.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paziņoti "Latvijas Arhitektūras gada balvas 2023" (LAGB 2023) laureāti.

Lielo gada balvu 2023 jeb Grand Prix saņēma Dailes teātra priekšlaukums (SIA "MADE arhitekti". Autoru komanda: Miķelis Putrāms, Linda Krūmiņa, Māra Starka, Mārtiņš Vaskis, Krists Lūkins, Liena Šiliņa, Jēkabs Slava sadarbībā ar Evelīnu Ozolu). Arhitektu birojam šī ir jau otrā saņemtā Lielā gada balva, kad 2012.gadā birojs saņēma Grand Prix par objektu - Saldus mūzikas un mākslas skola.

Starptautiskās žūrijas pārstāvji vienoti stāsta, ka objekts ir ne tikai labas prakses piemērs, bet arī rada un veido pārdomātu vides telpu, kas ir iekļaujoša gan pret vidi, gan sabiedrību. Žūrijas pārstāvji uzsver, ka projekts ir izstrādāts ar lielu iejūtību pret arhitektes Martas Staņas radīto Dailes teātri, kas ir spilgts padomju modernisma arhitektūras paraugs un unikāla sava laikmeta liecība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Pasniegtas gada balvas vides aizsardzībā Zaļā izcilība 2023

Db.lv,07.06.2023

Nominācijā "Zaļā izcilības balva ieguves rūpniecībā un karjeru izstrādē" par ilgtspējīgu pieeju izmantotās zemes rekultivācijā balvu ieguva SIA "Laflora", kas ir viens no lielākajiem kūdras ieguves un pārstrādes uzņēmumiem Latvijā.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atzīmējot Pasaules vides dienu Latvijā, otrdien svinīgā balvu pasniegšanas ceremonijā Valsts vides dienests (VVD) sveica balvas "Zaļā izcilība 2023" laureātus astoņās nominācijās, informē VVD sabiedrisko attiecību vadītāja Aija Jalinska.

Par vides izcilniekiem tika atzīti uzņēmumi, kuri aktīvi rīkojas, lai mazinātu savas darbības ietekmi uz vidi.

Nominācijā "Zaļā izcilība atkritumu apsaimniekošanā" balvu par ieguldījumu aprites ekonomikas īstenošanā saņēma AS "PET Baltija", kurā sākas plastmasas pudeļu pārdzimšanas process jaunos produktos. Ar modernām un videi draudzīgām iekārtām "PET Baltija" ir viens no lielākajiem PET pudeļu, tostarp Latvijas depozīta iepakojuma pārstrādes uzņēmumiem Ziemeļeiropā un ieņem nozīmīgu lomu ciklā, kur atkritumi, stingri ievērojot vides prasības, pārtop resursos. Arī ražošanas procesā radušos atkritumus uzņēmums pārstrādā blakusproduktos vai nodod citiem atkritumu pārstrādātājiem, cenšoties pēc iespējas mazināt noglabājamo atkritumu daudzumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Pasaulē lielākais cementa ražotājs pārsteidz ar zaudējumiem

Lelde Petrāne,20.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lafarge SA, pasaulē lielākais cementa ražotājs, ceturtajā ceturksnī strādājis ar tīrajiem zaudējumiem 38 miljonu eiro apmērā, ziņo Bloomberg.

Medija aptaujātie analītiķi bija prognozējuši, ka kompānija šajā laika posmā būs nopelnījusi 305 miljonus eiro.

Tajā pašā periodā iepriekšējā gadā Parīzē bāzētā kompānija strādāja ar 40 miljonu eiro peļņu.

Pārdošanas apjomi sarukuši par 22% līdz 3,64 miljardiem eiro, kas saistīts ar zemajiem būvniecības apjomiem ziemas mēnešos.

Komentāri

Pievienot komentāru