Šogad no 25. līdz 26. septembrim notiks 9. Golden Hammer (GH). festivāls. Pasākuma norises vieta būs Rīga, Pasaules tirdzniecības centrs. Reģistrācija starptautiskajam reklāmas festivālam uzsākta 2. jūnijā.
GH ietvaros norisināsies pasaulē atzītu reklāmas jomas speciālistu vadīti semināri, kā arī aģentūru iesniegto darbu konkurss, kurš noslēgsies 26. septembrī, Kongresu namā, kad tiks paziņoti šī gada uzvarētāji.
Šogad, pirmo reizi, radošai un mediju žūrijai pievienosies interneta žūrijas grupa ar mērķi novērtēt mārketinga un reklāmas aktivitātes strauji augošā interneta telpā. Žūrijas dalībnieku vidū būs Mika Tuupola (Adell Taevas, Igaunija), Devidas Talijunas (Adnet, Lietuva), Ingus Tamanis (Digi Brand, Latvija) un citi.
GH no 1994. gada organizē Latvijas Reklāmas asociācija, savukārt kopš 1999. gada tas ieguvis starptautisku skanējumu. Festivāla galvenie pasākumi- radošās un mediju dienas semināri norisinās 25. un 26. septembrī. GH žūrijas sastāvu veido vadošo Eiropas aģentūru vadītāji, kuri veiksmīgākos iesniegtos darbus izvirza Grand Prix, Zelta un Sudraba Āmura balvas nominācijai, kā arī piešķir festivāla specbalvas- Creativity Case un Media Folder.
Creativity Case balvu pērn ieguva aģentūra Zoom! no Latvijas, savukārt par Media Folder ieguvēju kļuva aģentūra no Lietuvas - Lowe Age.
2007. gada festivālā piedalījās vadošie reklāmas profesionāļi no 15 Eiropas valstīm (Baltkrievija, Čehija, Igaunija, Somija, Vācija, Ungārija, Latvija, Lietuva, Jaunzelande, Rumānija, Krievija, Slovākija, Slovēnija, Nīderlande un Ukraina) un GH tika iesniegti gandrīz 1000 darbi.