Šogad festivālā Golden Hammer saņemti darbi no 19 valstīm. Lielākais darbu skaits iesūtīts no Krievijas, tai sekoja Latvija, Ukraina, Lietuva un Čehija.
Visvairāk darbi tika saņemti drukāto reklāmu kategorijā, nākamās pēc darbu skaita ir interaktīvā un TV kategorijas, kā arī veiksmīgākais mediju risinājums. Kopumā konkursā iekļauti 67 darbi.
Rīt apbalvošanas ceremonijā kinoteātrī «Rīga» žūrija piešķirs arī Festivāla galvenās balvas Creativity Case, Media Folder un Access Key, kā arī šī gada jaunizveidoto nomināciju – Network of the year, kas tiks pasniegta aģentūras tīklam, kura festivālā iegūs lielāko punktu skaitu.
Festivāla radošā žūrija strādāja 8 žūrijas locekļu sastāvā un to vadīja TBWA radošais izpilddirektors un rīkotājdirektors Kai Rofens (Kai Röffen, Vācija), mediju žūriju ar 7 dalībniekiem vadīja Omnicom Media Group izpilddirektors Īans Klārks (Ian Clarke, Lielbritānija), bet digitālo mediju žūrija apvienoja 4 žūrijas pārstāvjus un to vadīja Gaumina starptautisko darījumu vadītājs Dārijs Bagdzins (Darius Bagdziunas, Lietuva).