12. starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer konkursā Latvijas aģentūrām piešķirts augstākais interaktīvās kategorijas novērtējums Access key, divi Zelta un divi Sudraba āmuri, liecina 7guru.lv publicētā informācija.
Access key balvu, kas apliecina izcilību interaktīvajā kategorijā, šogad saņēmusi aģentūra Media House. Galvenā balva radošajā kategorijā Creativity Case piešķirta Ogilvy&Mather Ukraine, bet mediju kategorijas augstāko novērtējumu Best use of media saņēma Wiktor Leo Burnett no Slovākijas. Pēdējo reizi kāds no augstākajiem apbalvojumiem Latvijas aģentūrai tika piešķirts 2008. gadā.
Konkursā Zelta āmuru saņēma Media House par kampaņu veikalam Depo, integrējot tā piedāvājumu interneta spēlē Ferma.
Vēl viens Zelta āmurs piešķirts žurnāla Ir īpašniekam AS Cits medijs par tviterī izveidoto kontu Zīlītes. Šī pati kampaņa saņēmusi arī Sudraba āmuru interaktīvo risinājumu kategorijā.
Sudraba āmuru televīzijas reklāmu kategorijā saņēma aģentūra Mccann World Group par basketbola klubam VEF Rīga veidoto reklāmas klipu sēriju Ragana.
Diplomus konkursā saņēma Cube kampaņa Latvijas Alkoholisko dzērienu ražotāju un izplatītāju asociācijai Eksperiments 2,5 promiles, Euro RSCG Riga ar kampaņu Cēsu alum, Media House ar sociālo spēli Cik labi tavi draugi tevi pazīst? klientam Swedbank un veikala Depo integrāciju interneta spēlē Ferma mediju lietojuma kategorijā.
Tāpat diplomus saņēma arī filmu studija Tritone Studio par grupai Soundarcade veidoto videoklipu dziesmai Hunt Royal, žurnāls Ir par svecīšu pūšanas kampaņu tviterī un Mccann World Group Ceļu satiksmes drošības direkcijai realizēto kampaņu Neredzamais velosipēds.
Kopumā radošā žūrija finālā iekļāva 108 darbus, no kuriem 22 saņēma Zelta āmurus, 25 - Sudraba. Tika piešķirts viens Grand Prix, ko saņēma Ogilvy&Mather Ukraine.
Interaktīvā žūrija finālam izvirzīja 19 darbus, no tiem trīs saņēma Zelta āmurus un četri Sudraba.
Savukārt mediju žūrijā kā labākos atzina 27 darbus un seši tika apbalvoti ar Zelta āmuriem, 11 ar Sudraba, bet Grand Prix saņēma Starcom Norway / Anorak / Haaland, Eidsvåg&Strøm no Norvēģijas.
Visvairāk Zelta āmurus ieguvušas Krievijas, Ukrainas un Slovākijas aģentūras, bet Sudraba - Lietuvas, Krievijas, Ukrainas un Somijas.
Balvu Network of the year, ko iegūst aģentūru tīkls, kas ieguvis visvairāk punktu absolūtajā vērtējumā, tāpat kā pērn, saņem Ogilvy tīkls.
Kā vēsta festivāla organizatori, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir samazinājies iesniegto darbu skaits kategorijā Labākais mediju pielietojums, bet, tāpat kā iepriekš, vismazāk darbu tika iesniegts radio kategorijā.