Satiksmes ministrs Kaspars Gerhards un Latvijas aviokompānijas airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks neskaidrības par airBaltic preču zīmju pārdošanu skaidro ar komunikācijas nepilnībām.
To Gerhards un Fliks otrdien valdībā pavēstīja žurnālistiem. Saskaņā ar viņu teikto galvenais problēmas cēlonis saistībā ar neskaidrībām par airBaltic preču zīmju pārdošanu ir nepilnības komunikācijā starp uzņēmuma akcionāriem.
Šā iemesla dēļ arī plānots papildināt līgumu starp airBaltic akcionāriem - valsti un Flikam piederošo uzņēmumu Baltijas aviācijas sistēmas - ar detalizētu skaidrojumu par to, kā starp abām pusēm tiek organizēta komunikācija.
Jau vēstīts, ka Gerhards 5.augustā izteica neuzticību un atsauca no airBaltic padomes Satiksmes ministrijas pārstāvjus - padomes priekšsēdētāju Vigo Legzdiņu un padomes locekļus Arni Muižnieku un Daci Falkani saistībā ar darījumu, kad aviokompānijas zīmols tika pārdots airBaltic otram akcionāram - Flikam piederošajai kompānijai Baltijas aviācijas sistēmas. Gerhards un Fliks gan tajā pašā dienā vienojās nodot airBaltic zīmolu atpakaļ aviokompānijai.
Augusta pirmajās dienās tapa zināms, ka 2009.gada decembrī airBaltic preču zīmes par 9,136 miljoniem latu pārdotas airBaltic akcionāram Baltijas aviācijas sistēmas, kuras vienīgais īpašnieks ir airBaltic prezidents Fliks.
Kompānija airBaltic veic tiešos lidojumus no trim Baltijas valstu galvaspilsētām - Rīgas, Viļņas un Tallinas, kā arī nodrošina aviosatiksmi vairākos iekšzemes maršrutos Somijā.
airBaltic dibināta 1995.gadā, tās lielākie akcionāri ir Latvijas valsts ar 52,6% akciju un Baltijas aviācijas sistēmas ar 47,2% akciju, kas tās 2009.gada sākumā iegādājās no SAS.