Gaļas pārstrādes uzņēmums «Forevers» sadarbībā ar pētījumu aģentūru RAIT veikuši aptauju par patērētāju iepirkšanās paradumiem. Aptaujā tika noskaidrots, ka gaļas produktus specializētajos veikalos iegādājas 50% Latvijas iedzīvotāju. Iegūtie rezultāti apstiprina tendenci, ka no jauna pieaug dažādu nišas veikalu popularitāte.
Sekojot līdzi šim tirgus un patērētāju pieprasījumam, «Forevers» turpina investēt sava tirdzniecības tīkla attīstībā, gan rekonstruējot jau esošos veikalus atbilstoši konceptam «Gaļas lete», gan atverot jaunas tirdzniecības vietas.
Pagājušā gada nogalē Rīgas Centrāltirgū atvērts pirmais «Forevers» veikals uz «Bāzes» principa, kas ļauj gaļas produktus iepirkt vairumā par konkurētspējīgam cenām. Tas ir pirmais gaļas produkcijas veikals, kas orientējas uz lielu apjomu pirkumiem.
Veikalā «Bāze» darbojas vairumtirdzniecības princips, paredzot, ka pirkumam virs 10 eiro tiek nodrošināta 5% atlaide.
«Pēdējos gados patērētāju skaits, kas izvēlas gaļas produktus pirkt specializētajos veikalos, ir audzis, jo tas ir veids, kā iegādāties ne tikai daudzveidīgu sortimentu, bet arī saņemt citu cenu,» komentē Andrejs Ždans «Forevers» valdes loceklis
Pirktākie gaļas produkti specializētajos gaļas veikalos ir sardeles, cīsiņi un kūpināta gaļa. Pirktāko produktu trijniekam seko kūpinātas desas un pusfabrikāti, piemēram, kupāti, šašlika desiņas, kebabčiki, kotlešu masa, marinētas ribiņas u.c. produkti, ko iegādājas 22% aptaujāto.