Gaļas pārstrādes uzņēmums «Forevers» tuvākajos divos gados sava veikalu tīkla attīstībā plāno ieguldīt līdz pusmiljonam eiro. Lielākā daļa investīciju tiks novirzītas veikalu modernizēšanai un veikalu tīkla paplašināšanai atbilstoši «Forevers» zīmola konceptam. Šogad uzņēmums plāno atvērt 10 jaunus veikalus.
«Forevers» informē, ka pērn veikalu tīkla attīstībā ieguldīti 77 000 eiro, atverot 9 jaunas tirdzniecības vietas un renovējot 12 veikalus visā Latvijā. Kopumā šobrīd «Forevers» veikalu tīklu veido 88 tirdzniecības vietas. Pērn uzņēmums ieviesa jaunu koncepciju, savos veikalos paplašinot tradicionālo un svaigas gaļas izstrādājumu sortimentu un sākot piedāvāt arī citu kategoriju produktus no Latvijas ražotāju sortimenta.
«Forevers» valdes loceklis Andrejs Ždans komentē: «Mūsu mērķis ir stiprināt uzņēmuma pozīcijas vietējā tirgū, investējot gan veikalu tīkla attīstībā, gan kāpinot klientu lojalitāti. Mūsu priekšrocība ir spēja elastīgi pielāgoties aktuālajām klientu paradumu tendencēm. Redzam, ka, pateicoties specializēto veikalu cenu politikai, plašam produkcijas piedāvājumam, kā arī veikalu modernajam aprīkojumam, mazie nišas veikali, kuros vienuviet iespējams iegādāties ikdienas patēriņam vajadzīgās preces, veido ievērojamu konkurenci lielo tirdzniecības ķēžu veikaliem, un turpmākajos gados šī tendence pastiprināsies.»
Saskaņā ar «Forevers» un pētījumu aģentūras «Norstat Latvia» veikto aptauju*, katrs trešais Latvijas iedzīvotājs specializētajos veikalos iepērkas vienu reizi nedēļā un biežāk. Turklāt paradums specializētajos veikalos iepirkties vienu reizi nedēļā un biežāk izteikti iezīmējas Latgalē – to atzīst 40% latgaliešu.
Sekojot līdzi pircēju paradumiem, «Forevers» pērn paplašināja sava veikalu tīkla koncepciju, līdzās gaļas produktiem piedāvājot arī citu pazīstamu Latvijas ražotāju produkciju. Ar šo soli «Forevers» savos veikalos pakāpeniski ievieš t.s. «mazā lielveikala» principu, un paredzēts, ka arī šogad 2/3 no «Forevers» veikaliem tas tiks ieviests. Šobrīd «Forevers» veikalos nopērkamas arī tādas preces kā maize, piena produkti, pankūkas, pelmeņi, konservēti produkti, tomātu mērces, majonēze, kā arī sulas un ūdens. Uzņēmums sadarbojas ar 20 - 30 vietējiem ražotājiem.
*Aptauja veikta 2018. gada decembrī sadarbībā ar pētījumu kompāniju «Norstat Latvija». Tajā piedalījās 500 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 64 gadiem.