Investējot 250 000 eiro, pašmāju gaļas pārstrādes uzņēmums “Forevers” paplašina un modernizē savu tirdzniecības ķēdi, līdz gada beigām plānojot atvērt vēl 10 jaunus veikalus.
Tādējādi tirdzniecības vietu skaits kopumā sasniegs 120 veikalus. Par spīti Covid-19 nestajiem izaicinājumiem, “Forevers” turpina stiprināt savas pozīcijas specializēto gaļas veikalu segmentā, kur pieprasījums pēc daudzveidīga gaļas sortimenta saglabājas nemainīgi augsts. Uzņēmums atzīst, ka pandēmija stimulējusi kāpināt darbības efektivitāti, ieviešot “777” principu - tas paredz, ka gan ražošana un loģistika, gan arī tirdzniecība tiek nodrošināta septiņas dienas nedēļā.
“Strādājot septiņas dienas nedēļā, esam kāpinājuši “Forevers” ražošanas kapacitāti, pārsniedzot 60 tonnu saražotās produkcijas dienā. Ar šādu jaudu spējam nodrošināt savu klātbūtni arī attālos Latvijas reģionos, kur līdz šim mūsu pārstāvniecība nav vai ir nepietiekama faktiskajam pieprasījumam. Izvērsta produkcijas realizācija ļauj pielāgoties tirgus vajadzībām un reaģēt kā uz pircēju pieprasījumu, tā arī atsauksmēm,” informē “Forevers” vadītājs un vienīgais īpašnieks Andrejs Ždans.
Raksturojot tirgus tendences un patērētāju paradumus pandēmijas apstākļos, A. Ždans uzsver, ka joprojām novērojams, ka iedzīvotāji tiecas veikt “pārdomātus pirkumus”. Lielākoties pircēji veikalus apmeklē retāk, taču iegādājas vairāk.
“Kopš pandēmijas sākuma ir augusi vidējā čeka vērtība, un tā arī šodien nesamazinās. Joprojām saglabājas augsts svaigas gaļas noieta īpatsvars, kas ļauj secināt, ka pircēji dod priekšroku mājās gatavotām maltītēm. Mūsu dati arī liecina, ka pircējiem ir svarīga kvalitātes un cenas attiecība, līdz ar to fakts, ka spējam piedāvāt ražotāja cenas, ir viens no svarīgākajiem konkurētspējas stūrakmeņiem,” informē A. Ždans.
Vienlaikus viņš norāda, ka svarīgi, lai iespējamie valdības lēmumi attiecībā uz tirdzniecības veikšanu, saasinoties Covid-19 izplatībai, būtu pietuvināti reālajām tirgotāju iespējām, neradot riskus par pircēju aizplūšanu tikai tāpēc, ka mazajos veikalos vienlaicīgi nevar apkalpot lielāku cilvēku skaitu.
“Aukstos laikapstākļos tas ir izaicinājums, ar kuru saskārāmies jau pērn un gada sākumā, tāpēc ceram, ka pie jebkuriem ierobežojumiem tirgotājiem uzliktā atbildība neradīs sarežģījumus klientu servisam,” piebilst A. Ždans.
2019.gadā "Forevers" strādāja ar apgrozījumu 42,473 miljonu eiro apmērā, kas ir par 13,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma peļņa saruka par 40,8% un bija 1,71 miljons eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uzņēmums reģistrēts 1996.gadā, un tā pamatkapitāls ir 6,306 miljoni eiro. "Forevers" vienīgais īpašnieks ir Andrejs Ždans.