Ford kompānijas kompaktais krosovers Ford Kuga, beidzot būs pieejams ar automātisko pārnesumkārbu. Kopš jūlija modelis ir iebraucis arī Latvijā.
Automātiskās pārnesumkārbas trūkums bija viens no galvenajiem klupšanas akmeņiem, kas traucēja Ford modelim iekarot lielāku pircēju auditoriju. Atgādināsim, ka līdz šim kompaktā krosovera piedāvātie spēka agregāti, proti, divu litru turbodīzelis un 2.5 litru turbomotors draudzējās tikai ar sešpakāpju mehāniskajām pārnesumkārbām.
Turpmāk Ford Kuga 2,5-litru Duratec Turbo dzinējs būs pieejams arī ar Durashift piecpakāpju automātisko transmisiju. Transmisijas vadība ir izgatavota speciāli Ford vajadzībām Aisin AW kompānijā, kura jau ilgus gadus pasaulē pazīstama kā uzticamu un inovatīvu automātisko transmisiju piegādātāja.
Ford Durashift piecpakāpju automātiskā transmisija demonstrēs atzīstamu efektivitāti. Ford Kuga 2,5 Turbo Durashift vidēji tērēs 10.3 litrus degvielas uz nobrauktajiem 100 km, kas ir tikai par 0.4 litriem vairāk nekā automobilim ar manuālo transmisiju.
Jāpiebilst, ka jaunais dzinējs ir bāzēts uz pārbaudīto Ford 2.5 litru Duratec Turbo motoru, kurš jau pazīstams pēdējās paaudzes Mondeo un sportiskajā Focus ST. Jaunā dzinēja jauda ir deforsēta līdz 200 ZS, lai to varētu pielāgot kompakto pilnpiedziņas krosoveru vajadzībām.
Ford Kuga ar 2.5 litru turbomotoru un piecpakāpju automātisko transmisiju auto maksās, sākot no 18 199 Ls. Salīdzinājumam var minēt, ka kombinācijā ar sešpakāpju manuālo transmisiju Ford Kuga maksās, sākot no 17 199 Ls.