Sekojot Zviedrijas mazumtirdzniecības apģērbu kompānijas Hennes & Mauritz (H&M) ienākšanai, Latvijā paplašināties varētu vēl vairāki ārvalstu zīmoli, intervijā laikrakstam Bizness& Baltija sacījis SIA Linstow Center Management Iznomāšanas un attīstības direktors Mārcis Budļevskis.
«Pirmkārt, kompānijas nīst tirgus, kur to vissīvākie konkurenti ir pārstāvēti, bet ne paši. Otrkārt, H&M lēmums tiks uztverts kā signāls, ka šeit var sasniegt pietiekamu apgrozījumu, lai lielajiem zīmoliem tas būtu izdevīgi,» skaidrojis Budļevskis.
Tajā pašā laikā viņš nepiekrīt pieņēmumam, ka Latvijā ir pārstāvēts neliels skaits zīmolu. Lai gan piemēram haute couture segments Latvijā ir vāji attīstīts, kas esot tikai loģiski, ņemot vērā vietējā tirgus specifiku, masu tirgus esot labi attīstīts.
«Gandrīz visi ievērojamie Eiropas tirgus dalībnieki, kas strādā starptautiskā mērogā, ir pārstāvēti arī šeit,» uzsvēris Budļevskis, paskaidrojot, ka daudzi vietējie mazumtirgotāji Lielbritānijā, Francijā un Vācijā pat neplāno nekur paplašināties.
Kā vēstīts, daudzstāvu H&M veikalos tirdzniecības centros Alfa un Galerija Centrs tiks investēti aptuveni pieci miljoni eiro.