Latvijas Pirmās partijas/ Latvijas ceļa (LPP/LC) biedrs, satiksmes ministra A. Šlesera biroja vadītājs K. Peters ir apstiprināts par jauno starptautiskās lidostas Rīga valdes priekšsēdētāju. Bet par padomes priekšsēdētāju ir kļuvis A. Šlesera boksa ringa sparinga partneris un Latvijas investīciju un attīstības aģentūras direktors A. Ozols.
Ņemot vērā to, ka gan Petera, gan Ozola pieredze aviācijas biznesā vismaz atbilstoši līdz šim izskanējušai informācijai līdzinās nullei, abi minētie kungi ir uzskatāmi par politiskiem ielikteņiem šajos amatos. Tas faktiski nozīmē arī to, ka LPP/LC un Šlesers pārņēmuši lidostu Rīga savā kontrolē.
Lai arī līdzšinējais lidostas Rīga vadītājs Dz. Pomers darbu, kā tiek apgalvots, pameta pēc paša vēlēšanās, tomēr noslēpumainā aura ap šo notikumu liek uzdot jautājumu - cik ļoti Pomera lēmums tika citu personu ietekmēts? Tāpat arī var tikai uzdot jautājumu: kāpēc no lidostas vadības aizgāja profesionāls un atzīts Baltijā veiksmīgākās lidostas vadītājs un par tās vadību steigā tika iecelti LPP ielikteņi, nevis izsludināts atklāts konkurss uz vakantajiem amatiem? Šis gadījums ir tiešs apliecinājums tam, ka Šlesers bez ceremonijām ir gatavs nomainīt savā pakļautībā par neērtiem kļuvušus uzņēmumu vadītājus.
Nevar izslēgt iespēju, ka amatpersonu rokāde notikusi nupat notikušo skandālu dēļ saistībā ar lidostas nodokļu atlaidēm, kad konkurences padome par nelikumīgām atzina dažām aviokompānijām piemērotās pārvadājumu apjoma atlaides. Iespējams, ka domstarpības Pomera un Šlesera vidū radušās ambiciozo Satiksmes ministra plānu dēļ paplašināt lidostu Rīga, lai tā gadā spētu apkalpot 30 miljonus pasažieru, kas, salīdzinot ar pagājušogad apkalpotajiem gandrīz 2,5 miljoniem pasažieru, šķiet sirreāls skaitlis. Protams, nevar izslēgt iespēju, ka lidosta Rīga pēkšņi kļūtu ne tikai par Baltijas, bet arī visa Baltijas reģiona lielāko lidostu.
Taču, lai realizētu tikpat vērienīgas ieceres, piemēram, Getvikas lidosta Londonā, kas apkalpo ap 30 miljoniem pasažieru gadā, pēdējo desmit gadu laikā investēja 800 milj. sterliņu mārciņu un tik pat daudz plāno investēt nākamo 10 gadu laikā. Ja kāda celtniecības kompānija tiktu pie šāda pasūtījuma, tai iestātos zelta laiki. Iespējams, ka Pomers kā profesionālis nespēja pieņemt Šlesera plānus, jo galu galā Pomeram būtu jāatbild par šo mērķu sasniegšanu. Taču gadījums ar Pomeru, iespējams, ir uzskatāms piemērs un pamācība citiem Satiksmes ministrijas pakļautībā esošu uzņēmumu vadītājiem.