Nepalielinot cenas visa gada garumā, maizes ceptuves Lāči apgrozījums 2008. gadā, salīdzinot ar 2007. gadu, palielinājies par 5.6%, sasniedzot 3.4 miljonus latu, informē uzņēmums.
2008. gadā uzņēmuma maizes pārdošanas apjomi ir noturēti 2007. gada līmenī. Tas skaidrojams ar to, ka Lāču maizei ir stabils patstāvīgo klientu loks. 2008. gadā tika arī attīstīts baltmaizes segments, tirgū ieviešot trīs jaunas kviešu maizes un ātro uzkožu segments, kas, savukārt, ir veicinājis maizes sortimenta paplašināšanos. Tāpat Lāči ir arī sākuši cept jaunu rupjmaizi un saldskābmaizi.
Visbūtiskāk ir pieauguši pārdošanas apjomi Lāču konditorejas izstrādājumiem, proti, par 19%.
"Pagājušais gads nebija no tiem vieglākajiem un 2009. gads arī būs saspringts. Tāpēc pie pašreizējās ekonomiskās situācijas ir jāstrādā gudrāk un galvenais – efektīvāk," atzīst SIA Lāči īpašnieks Normunds Skauģis.
2009. gadā mērķis ir apgrozījumu palielināt, attīstot jaunus tirgus segmentus un paplašinot produktu sortimentu, turklāt Lāči plāno arī šogad nepaaugstināt cenas. 2009. gadā maizes ceptuves Lāči plānotais apgrozījums ir 3.7 miljoni latu, kas būtu par 8% vairāk nekā 2008. gadā.
Maizes ceptuve Lāči ir dibināta 1993. gadā un tā nodarbojas ar augstvērtīgu maizes un konditorejas produktu izstrādi. Galvenās uzņēmuma vērtības ir dabīgu izejvielu izmantošana un augsta produkta kvalitāte. Lāču maizes ceptuvei ir piešķirts Zaļās karotītes Kvalitātes karogs. Pazīstamākie Lāču produkti ir Īsta rupjmaize, Īsta saldskābmaize, Burkānmaize, augļu maizes, valriekstu maize un kēksi.