Augot pieprasījumam pēc vieglajiem alkoholiskajiem dzērieniem, Latvijas balzams uzsācis jauna Stoli® COLD kokteiļa ražošanu.
Jaunā produkta receptūras un dizaina izstrādē investēti 28 000 latu, informē Latvijas balzama (LB) komunikācijas vadītāja Dana Hasana. Produkta receptūru izstrādājuši LB meistari, bet tā dizains tapis Lielbritānijā. Jau tuvākajās nedēļās Baltijas valstu mazumtirdzniecībā nonāks Stoli® COLD pirmās kokteiļu partijas ar citrusaugu-piparmētru un dzērveņu garšām.
Uzņēmuma komercdirektors Valters Kaže norāda, ka ar jauno produktu plānots iekarot 17% tirgus daļu premiālo gatavo kokteiļu segmentā. Par pirmo noietu tirgu Eiropā jaunajam kokteilim tika izvēlētas trīs Baltijas valstis. Lietuvā šogad tiek plānots realizēt vairāk nekā 65 tūkstošus kokteiļa pudeļu.
Jaunā produkta ražošana iezīmē virkni jauninājumu kompānijas ražošanas praksē. Jaunais dzēriens papildinās Stolichnaja produktu sēriju, kļūstot tajā par pirmo kokteili. Turklāt jaunuma ražošanā uzņēmums pirmo reizi izmantojis t.s. twist korķi, kas ārēji izskatās kā alus pudeles korķis, bet atveras pagriežot.
Stolichnaya® jeb Stoli ir viens no lielākajiem zīmoliem Latvijas balzama eksporta produktu portfelī. Ar SPI Group kā galvenā uzņēmuma akcionāra starpniecību Stolichnaya® tiek eksportēta uz vairāk nekā 160 pasaules valstīm.