Jūlijā darbu visās trīs Baltijas valstīs uzsākusi jauna mārketinga pakalpojumu aģentūra Razzhigaev & Company, kurai esot principiāli atšķirīga darbības politika.
''Pareizi izveidota un realizēta mārketinga stratēģija sniedz konkrētu rezultātu – pārdošanas apjomu pieaugumu. Citi reklāmas kampaņas efektivitātes rādītāji, kā piem., kreativitāte, zīmola atpazīstamības veicināšana, pamanītās reklāmas procents, protams, arī ir nepieciešami, bet, ja netiek panākts pārdošanas apjomu pieaugums – kopējais rezultāts ir uzskatāms par negatīvu,'' stāsta aģentūras pārstāvis Deniss Razžigajevs.
"Reklāmdevēju neapmierinātība pieaug un ir nepieciešams mainīt viņiem neizdevīgos spēlēs noteikumus. Pragmatisku aģentūru rašanās, kuras ir gatavas uzņemties finansiālu atbildību par sasniegto rezultātu – tā ir pēdējo 2-3 gadu tendence. Pirmās kompānijas parādījās ASV tirgū, vēlāk arī Eiropas Savienības valstīs. Šodien arī Latvijas tirgū ir uzņēmumi, kas uzskata reklāmu par investīciju instrumentu nevis mākslu. Tas apstiprina, ka ir pienācis atbildīgu aģentūru laiks," liecina aģentūras izplatītais paziņojums medijiem.
''Mūsu pakalpojuma cena tiek aprēķināta pēc formulas: pakalpojuma pašizmaksa + prēmija, kas ir atkarīga no rezultāta'', stāstot par kompānijas cenu politiku, uzsvēra D.Razžigajevs.
Aģentūras interneta mājaslapa aplūkojama, spiežot šeit.