16. un 17. septembrī Rīgā norisināsies interneta mārketinga kongress Best Internet, kurā dalību apstiprinājuši arī ASV kompānijas Google pārstāvji.
Tā divu norises dienu laikā paredzēti semināri un darba grupas, kuras vadīs nozares profesionāļi. Kongresa otrajā dienā ar interneta mārketinga kompānijas Progression atbalstu notiks darba grupas seminārs par mārketinga stratēģiju specifiku interneta vidē.
Šogad dalību Best Internet apstiprinājuši tādi pieredzējuši interneta mārketinga profesionāļi kā Dmitrijs Šolomko (Dmitry Sholomko), Google reģionālais mārketinga vadītājs Ukrainā un Baltijas valstīs; Erki Izara (Erkki Izarra), Cannes Lions 2009 žūrijas loceklis un Somijas reklāmas aģentūras 358 līdzīpašnieks; Stefens Ehrhardts (Steffen Ehrhardt), Google Germany GmbH produktu speciālists un projektu vadītājs Centrālās un Austrumeiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas tirgos; Elors Pruvli (Elor Pruvli), Google AdWords izpilddirektors Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas tirgos.
Ar Latvijas uzņēmumu pārstāvju prezentācijām Best Internet dalībnieki tiks iepazīstināti pēc Pecha KUCHA metodes – katram runātājam tiek dotas 6 minūtes un 40 sekundes laika, kas ir pietiekami, lai izstāstītu 20 slaidos ietvertu informāciju un vienlaikus negarlaikotu klausītāju. Pēc šīs metodes savas prezentācijas vadīs AdNet, Cube Media, DDB Latvia, European Hit Radio, Inspired Communications, TNS Latvia un Tvnet.lv pārstāvji.
Kongresa Best Internet otrās dienas ietvaros ar interneta mārketinga kompānijas Progression atbalstu tiks organizēti praktiski semināri par interneta kampaņu analīzi un izvirzīto mērķu mērāmību, ROI (return on investment) instrumentu pielietošanu, kā arī Google AdWords stratēģiju plānošanu un novērtēšanu.
«Nolēmām atbalstīt Best Internet, jo mūsu pieredze interneta mārketinga nozarē liecina, ka reklāmdevējam vienmēr būs nozīmīgas ne tikai oriģinālas idejas, bet, kas ir visbūtiskākais, iespējas adekvāti novērtēt un izmērīt stratēģiju un projektu atdevi, kā rezultātā zināt, vai biznesa mērķi ir sasniegti. Tādēļ arī izvēlējamies runāt par ekonomiskajos apstākļos īpaši būtisko – rezultātu izvērtēšanu,» stāsta interneta mārketinga kompānijas Progression direktors Andrejs Sergejevs.
Interneta mārketinga kongress Best Internet Rīgā norisināsies jau otro gadu pēc kārtas. Pērn tas pulcēja vairāk kā 200 praktizējošu mārketinga un reklāmas profesionāļu.