Finanses

Aon Latvia aug teju par 15 %

, 18.05.2009

Jaunākais izdevums

Latvijas apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu kompānija Aon Latvia pērno gadu pabeigusi ar neto apgrozījumu 0.72 milj. LVL, palielinot to par 14.8%.

Kompānijas peļņa pēc nodokļu nomaksas bija 8.5% no apgrozījuma. Turklāt Aon Latvia pēc parakstīto bruto prēmiju rādītāja tiešajā apdrošināšanā kļuvusi par līderi Latvijas apdrošināšanas kompāniju vidū, informē uzņēmums.

„Fakts, ka pagājušais gads ir noslēgts ar peļņu, ļauj apgalvot, ka mēs esam veiksmīgi optimizējuši kompānijas biznesa procesus un esam mācējuši pareizi pārkārtoties tik neierastā ekonomikas periodā. Mūsu apgrozījums ir audzis gandrīz par 15%, kas ir divas reizes vairāk par kopējo Latvijas apdrošināšanas tirgus pieaugumu (+7%) 2008.gadā,” atzīmēja apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu uzņēmuma Aon Latvia vadītāja Ņina Kukuškina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeru kompānija Aon Baltic paziņojusi par uzņēmuma Balto Link iegādāšanos. Darījuma finansiālā puse netiek atklāta, informē uzņēmumu pārstāvji.

Balto Link ir viena no vadošajām apdrošināšanas brokeru kompānijām Baltijas reģionā. Tā specializējas lielu korporatīvo klientu apkalpošanā un apdrošināšanas produktu interneta pārdošanā. Abas kompānijas ir pārstāvētas Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Plānots arī turpmāk veikt darbību Baltijas reģionā, piedāvājot tirgum plašu risku un apdrošināšanas konsultāciju risinājumu klāstu.

«Divu spēku apvienošana radīs jaunas iespējas klientiem, apvienotā pieredze ļaus efektīvāk pārvaldīt risku un piedāvāt jaunus produktus. Aon Baltic pieredzi riska pārvaldībā, izmantojot globālā tīkla potenciālu un strādājot ar lielajiem klientiem, papildinās Balto Link pieredze apdrošināšanas un klientu apkalpošanas tehnoloģiju attīstībā, kā arī augstākā līmeņa speciālisti dažādos uzņēmējdarbības segmentos. Tāpat meklēsim sinerģiju administratīvo un klientu zaudējumu regulēšanas procesu uzlabošanai», - saka Aon Baltic vadītājs Žilvinas Petrauskas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Aon Baltic vadīs Žilvins Petrausks

Žanete Hāka, 15.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas apdrošināšanas brokeru sabiedrības Aon Baltic ģenerāldirektors Giedrjus Kazlausks savus amata pienākumus pārtrauks pildīt sākot no 30. augusta, informēja uzņēmuma pārstāvji.

Tādējādi par Aon Baltic jauno ģenerāldirektoru iecelts Žilvins Petrausks, kas līdz šim bijis uzņēmuma Lietuvas reģionālais vadītājs. Jaunajam vadītājam ir 20 gadu pieredze apdrošināšanas nozarē, Aon pievienojies 2006. gadā kā uzņēmuma Lietuvas reģionālais vadītājs. Petrausks studējis biznesa administrāciju un jurisprudenci Vytautas Magnus Universitātē Lietuvā.

Līdz ar jauno Aon Baltic ģenerāldirektoru Žilvinu Petrausku uzņēmuma vadītāju grupā iekļauti arī Latvijas filiāles vadītājs Aigars Milts, Igaunijas filiāles vadītājs Kaido Konsaps un finanšu un administratīvais direktors Baltijas valstīs Marjus Baubkus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

Apvieno Aon Baltijas valstu uzņēmumus

Žanete Hāka, 01.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeris un risku vadības konsultants Aon pabeidzis savu trīs Baltijas valstu uzņēmumu apvienošanas juridisko procesu, informēja uzņēmuma pārstāvji.

No 1. jūlija jaunā reģionālā struktūra, kuras galvenais birojs atradīsies Viļņā, nomainīs nosaukumu uz Aon Baltic. Aon klientus Latvijā turpinās apkalpot apdrošināšanas brokeru un risku vadības konsultantu komanda Aigara Milta vadībā. Visi šie speciālisti iepriekš strādāja kompānija Aon Latvia, bet tagad apvienošanas procesā izveidotajā Aon Baltic Latvijas filiālē.

Aon Baltijas biroju apvienošana ilga gandrīz gadu. Tas ļaus vēl efektīvāk organizēt Aon darbību Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Nekādas izmaiņas kompānijas darbā un attiecībās ar klientiem netiks veiktas, skaidro Aon Baltic Latvijas filiāles vadītājs Aigars Milts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Aon Latvia stūrēs jauns vadītājs - Aigars Milts

, 14.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeru kompānijai Aon Latvia mainīts vadītājs – līdzšinējās vadītājas Ņinas Kukuškinas vietā turpmāk būs Aigars Milts.

Aon Latvia informēja, ka ilggadējā kompānijas vadītāja Ņ. Kukuškina saņēmusi piedāvājumu vadīt Aon Corporation projektu Centrāleiropā un no šī mēneša vidus turpinās darbu ārpus Latvijas robežām. A. Milts arī iekļauts Aon Baltijas menedžeru komandā, kuras sastāvs tika apstiprināts šajā vasarā.

Aon Latvia komandai A. Milts pievienojās 2007. gadā, lai vadītu uzņēmuma Starptautisko klientu nodaļu, viņam ir vairāk nekā desmit gadus ilga pieredze apdrošināšanas biznesā, kā arī vadošos amatos, tostarp ārzemēs.

Aon Latvia ietilpst Aon Corporation, kas ir pasaules līderis risku vadības, apdrošināšanas un pārapdrošināšanas brokeru pakalpojumu un konsultāciju par personāla vadību sniegšanas sfērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Aon Corportation konsolidē uzņēmuma vadību Baltijā

, 09.07.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeru un risku vadības pakalpojumu kompānija Aon Corporation, kas šobrīd strādā atsevišķi uz trīs pietiekami maziem tirgiem Baltijas valstīs, konsolidē uzņēmuma vadību Baltijā un ir izveidojusi jaunu menedžeru komandu Baltijas valstīs, ziņo Aon Corporation.

Jauno Panbaltijas Aon vadības komandu turpmāk vadīs Giedrjus Kazlausks (Giedrius Kazlauskas). Par šīm izmaiņām paziņoja Onno Jansens, Aon vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā.

«Mūsu klienti šajā reģionā sākuši konsolidēt savu darbību Panbaltijas līmenī. Šāda tendence ir raksturīga arī apdrošināšanas tirgiem kopumā,» – norāda Onno Jansnes, Aon vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā. Lēmumi par turpmākajām organizatoriskajām izmaiņām, kuras ļaus Aon darboties Baltijā kā vienotai struktūrvienībai, tiks pieņemti un ieviesti līdz 2009. gada beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Globālā uzņēmumu «baža» – ekonomiskā lejupslīde

Ieva Mārtiņa, Db, 03.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules, tostarp Latvijas uzņēmumi par galveno risku šogad uzskata ekonomisko lejupslīdi.

Jaunākais apdrošināšanas brokera un risku vadības konsultanta Aon veiktais Globālā risku vadības pētījums 2009 liecina, ka ekonomiskās lejupslīdes riskam seko bažas par normatīvo aktu izmaiņām un biznesa pārtraukšanu.

Aptaujātas tika 550 kompānijas un organizācijas no 40 pasaules valstīm, kas pārstāv visplašāko nozaru spektru.

Aon secinājis, ka, salīdzinājumā ar pirmo šāda veida pētījumu 2007. gadā, risku Top 10 piedzīvojis nozīmīgas izmaiņas. Aon Latvia vadītāja Ņina Kukuškina uzskata, ka riski, kas šobrīd satrauc milzīgos transnacionālos uzņēmumus, ir tikpat aktuāli arī Latvijas firmām. «Palaist pašplūsmā risku vadības procesu vai arī risināt šos jautājumus ļoti formāli – tā ir bīstama pieeja no top menedžeru un īpašnieku puses. Ja palūkojamies uz desmit galvenajiem riskiem, tad divi no tiem – atbildība pret trešajām personām un biznesa pārtraukšana – nepārprotami ir Latvijas kompāniju vājās vietas. Ja Aon aptaujātie uzņēmumi atzīst, ka ir gatavi šiem riskiem par 80 %, tas nozīmē, ka viņiem ir iespējamo zaudējumu aprēķini un, visticamāk, viņi ir iegādājušies atbilstošu apdrošināšanu. Taču Latvijas uzņēmumi itin bieži vispār neņem vērā šos divus svarīgos riskus,» saka Ņ. Kukuškina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pieaug vadošo amatpersonu atbildības apdrošināšana; pievērš uzmanību kiberrisku draudiem

Savu skatījumu un kompetenci, kā servēt apdrošināšanas jautājumus, pauž pēc parakstīto prēmiju apjoma valstī trešā lielākā nozares spēlētāja – brokeru kompānijas UADBB Aon Baltic Latvijas filiāles vadītājs Vitis Nolbergs.

Fragments no intervijas

Pērn Aon Baltic iegādājās vienu no vadošajām apdrošināšanas brokeru kompānijām Baltijas reģionā Balto Link, darījuma summu gan neatklājot. Šāda apvienošanās tomēr saistās ar riskiem satraukt klientus. Kādēļ tas tika darīts?

Tā rezultātā, pēc mūsu apkopotās publiskās informācijas, ar 22% tirgus daļu Baltijā esam izvirzījušies līderos. Nākamais spēlētājs aiz mums ir IIZI ar 8%, bet trešais ir Marsh ar 4%. Šajā kontekstā mūsu atrāviens ir milzīgs. Runājot par Latviju, aina ir nedaudz citāda. Te darbojas piecas līdzvērtīgas apdrošināšanas brokeru kompānijas, kam parakstīto prēmiju apmērs ir virs 15 milj. eiro. Aon ierindojas trešajā pozīcijā, lai gan es teiktu, ka klasiskajā darbībā esam numur viens, jo pirmās divas vietas ieņem nišas brokeri. Viens no tiem pārsvarā strādā ar valsts sektoru, bet otrs vairāk specializējas uz OCTA apdrošināšanas agregatora darbību. Tālab fokuss uz juridiskām personām un starptautiskiem uzņēmumiem izceļ mūs citu starpā. Protams, bažas klientiem bija, jo katra kompānija profesionāli strādāja ar savu stilu, pieeju, procesiem un pārdošanas tehniku. Tomēr pārejas periods izvērtās veiksmīgs. Gadu noslēdzām ar 18% apgrozījuma pieaugumu, salīdzinot ar tādu pat periodu pirms tam, skatot abas kompānijas kopā. Bet kāpēc bija nepieciešama apvienošana? Balto Link daudz ieguldīja apdrošināšanas produktu interneta pārdošanā, klientu apkalpošanā, un uzņēmuma īpašnieki arī tālāku attīstību saredzēja, balstītu vairāk uz IT risinājumiem. Tieši tur nepieciešamas lielas investīcijas. Pasaules apritē esošajai Aon ir visas iespējas veicināt attīstību ar papildu finansējumu. Ja to nedarītu, pēc laika, iespējams, pozīcijas būtu zaudētas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada maijā apdrošinātāja BALTA un apdrošināšanas brokeru sabiedrības „Aon Baltic” Latvijas filiāles klientam, celtnieku vainas dēļ, remontējot jumtu, aizdegās dzīvojamā māja Pierīgā. Kopējā atlīdzības summa saskaņā ar BALTA speciālistu aplēsēm šajā negadījumā sasniegs pusmiljonu eiro. Tā ir uzņēmuma vēsturē lielākā atlīdzību summa privātpersonu segmentā.

BALTA klientam operatīvi nodrošināja profesionāla celtnieka konsultāciju un palīdzību, kas rekordīsā laikā ne tikai nodrošināja sarežģītas konstrukcijas pagaidu jumta uzstādīšanai, bet arī šobrīd veic visus darbus, kas nepieciešami ēkas atjaunošanai pēc ugunsgrēka, lai jau šogad atjaunoto ēku pagūtu nodod klientam. Pašlaik ir daļēji izmaksāta atlīdzība par pilnībā nodegušo mantu, daļa mantu vēl tiek restaurētas un turpinās atlīdzību izmaksa par ēkas atjaunošanu, jaunā mitekļa īri un cietušās mājas fizisko apsardzi, kas nepieciešama, kamēr ēkai nav ielikti logi un durvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Pēc Milānas kraha Ozols gandarījumu rod Magnetic Latvia zīmolā

Jānis Goldbergs, 15.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa informācijas centrs Magnetic Latvia Rīgas lidostā ir jau gadu. Tas ir Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) direktora Andra Ozola EXPO redzējums un reizē jautājums par kopēju Latvijas zīmolu

2018. gada februārī LIAA direktors A. Ozols telpas atklāšanā sacīja: «Lidostā tagad ir savs EXPO, vieta, kur sevi parādīt!» A. Ozolam desmit gadus tā arī neizdevās iegūt kontroli par EXPO izstāžu rīkošanu un Rīgas lidostā bija iespēja radīt savu zīmolu Magnetic Latvia. Stāsts par Biznesa informācijas centru Magnetic Latvia vienlaikus ir arī stāsts par cīņu, kurā A. Ozols visādām metodēm pierāda, ka viņam ir taisnība.

Pēc starptautiskā kraha

A. Ozola paziņojums pērn uzrunā medijiem bija ievērības cienīgs un nebija gluži kļūmīga amatpersonas pārteikšanās. Tas izriet gan no LIAA un aģentūras direktora iepriekšējās darbības, gan no zīmola Magnetic Latvia veidošanas pirmsākumiem. Sauklis Magnetic Latvia savu augšupeju sāka 2015. gadā, kad Eksporta forumā LIAA amatpersonas ar īpašu skubu sāka lielīt iestādes lomu eksporta veicināšanā, pārstāvniecības Pekinā, Šanhajā, Singapūrā un citviet Āzijā, kā arī sāka virzīt ideju, ka tas viss būtu liekams zem viena zīmola – Magnetic Latvia. Vēlāk, 2017. gadā, sekoja ieteikums zīmolu lietot arī citām valsts iestādēm, pašvaldībām un uzņēmumiem kā kopēju Latvijas zīmolu. Vienlaikus 2015. gads Latvijas vēsturē iezīmējas arī ar to, ka valdība nolēma valsts paviljonu EXPO izstādē Milānā neuzstādīt. Tobrīd sabiedrībā virsroku uz brīdi guva viedoklis, ka piedalīšanās starptautiskajās EXPO izstādēs ir jāpārtrauc, ka tas ir novecojis un sevi izsmēlis projekts un Latvijai ir vajadzīgs kas cits, savs un tepat. Par to liecina daudz ierakstu sociālajos tīklos. 2017. gadā apstākļi mainījās un Astanā, Kazahstānā, notika mazais EXPO. Latvija par spīti tam, ka valsts finansējuma nebija, izstādē piedalījās. Tieši togad A. Ozols un LIAA ierosināja zīmolu Magnetic Latvia piedēvēt praktiski visam Latvijā radītajam, visam, kas mums ir labs. To apstiprina arī LIAA interneta portāls Labs of Latvia, kurā šā gada februārī tika palaists zīmols Magnetic Latvia.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Tieto Latvia daļu mantas nodos divām jaundibināmām kompānijām un mainīs nosaukumu

LETA, 11.10.2022

Plānots, ka pēc reorganizācija "Tieto Latvia" valdes loceklis Valdis Janovs kļūs par kompānijas valdes priekšsēdētāju, bet kompānijas esošā valdes priekšsēdētaja Valērija Vārna turpmāk būs "Tietoevry Latvia" valdes priekšsēdētāja.

Foto: no uzņēmuma arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Informācijas tehnoloģiju uzņēmums SIA "Tieto Latvia" daļu mantas nodos divām jaundibināmām kompānijām, liecina pirmdien, 10.oktobrī, oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publiskotais paziņojums par reorganizāciju.

Atbilstoši "Tieto Latvia" vienīgā īpašnieka - Somijas "TietoEvry" - 2022.gada 3.oktobrī pieņemtajam lēmumam no "Tieto Latvia" tiks nodalīta daļa mantas, kas tiks nodota jaundibināmajām iegūstošajām sabiedrībām SIA "Tietoevry Connect Latvia" un SIA "Tietoevry Latvia".

Reorganizācijā tiks samazināts "Tieto Latvia" pamatkapitāls, dzēšot pamatkapitāla daļas.

Kreditori var pieteikt prasījumus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.

Vienlaikus paredzēts, ka pēc reorganizācijas "Tieto Latvia" mainīs nosaukumu un kļūs par SIA "Tietoevry Banking Latvia", liecina "Firmas.lv" publiskotais reorganizācijas lēmums.

Reorganizācijā "Tieto Latvia" nodos kompānijai "Tietoevry Connect Latvia" visu mantu, tiesības un saistības, kā arī darbiniekus, kas saistīti ar kompānijas "connect" aktivitātēm un saimniecisko darbību, tostarp informatīvā un atbalsta pirmā kontaktpunkta aktivitātes gala klientiem Ziemeļvalstīs, piemēram, pirmā un otrā līmeņa atbalsta aktivitātes, saņemšanas un nosūtīšanas aktivitātes, vienotā kontaktpunkta (SPOC) aktivitātes, krīzes komunikācijas aktivitātes, piekļuves un identitātes pārvaldības aktivitātes, atbalstu ārpus darba laikam un ražošanas pārvaldības aktivitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no titulētākajiem Anglijas futbola klubiem Mančesteras United noslēdzis visu laiku visdārgāko reklāmas līgumu futbola vēsturē ar ASV apdrošināšanas kompāniju Aon.

Komandas krekliņus turpmākos četrus gadus rotās nevis pašreizējā sponsora AIG iniciāļi, bet gan Aon. Abas puses gan neatklāj, par kādu summu ir noslēgts šis līgums, bet The Times raksta, ka vienā sezonā Aon par reklamēšanos maksās aptuveni 20 miljonus GBP, salīdzinoši AIG maksāja 14 miljonus GBP.

Otrs dārgākais reklāmas līgums ir Minhenes Bavaria klubam, kuram Deutsche Telekom maksā 17 miljonus GBP gadā, bet trešais dārgākais reklāmas līgums futbola pasaulē pieder Madrides Real - 12 miljoni GBP gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

Baltai lielākais autoparka apdrošināšanas darījums Baltijā

Lelde Petrāne, 12.11.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas sabiedrība Balta (RSA Grupa) sadarbībā ar brokeru kompāniju Aon Baltic ir parakstījusi līgumu ar vienu no Eiropā lielākajiem autoparku vadības un pilna servisa līzinga pakalpojumu sniedzējiem ALD Automotive par tā Latvijā pārvaldītā autoparka apdrošināšanu.

Noslēgtais darījums esot visas Baltijas mēroga, un to palīdzēs realizēt gan Balta māsas kompānijas Lietuvā un Igaunijā, gan Aon Baltic tīkls kaimiņvalstīs. Pašlaik ALD Automotive Baltijā kopā pārvalda vairāk nekā 3 000 spēkratu, tādejādi noslēgtais sadarbības līgums esot lielākais autotransporta apdrošināšanas darījums Baltijā.

Noslēgtā sadarbības līguma ietvaros Balta ar brokera Aon Baltics palīdzību sniegs KASKO un OCTA apdrošināšanu ALD Automotive vairāk nekā 1 200 automašīnu lielajam autoparkam Latvijā, kas pamatā sastāv no vieglajām automašīnām, kas ir nodotas nomā uzņēmuma klientiem. Pakalpojums tiks sniegts visu trīs Baltijas valstu autoparkiem, BALTA to palīdzēs realizēt māsas kompānija Lietuvos Draudimas Lietuvā un RSA Kindlustus Igaunijā, kā arī brokera tīkls visā Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jūrmalas pilsētas tiesa ierosinājusi SIA Ominasis Latvia maksātnespējas lietu, liecina ieraksts Maksātnespējas administrācijas mājaslapā.

Pieteikumu tiesā iesniedzis SIA Voleks Centrs, jo Ominasis Latvia uzņēmumam palicis parādā 18 tūkst. Ls par būvdarbu veikšanu sanatorijā Ķemeri, DB informēja uzņēmuma pārstāve Maija Dulle-Sūniņa.

SIA Voleks Centrs maksātnespējas administrators Māris Gulbis: «Ominasis Latvia ir nenokārtotas parādsaistības pret maksātnespējīgo SIA Voleks Centrs vairāk nekā 18 tūkst. Ls apmērā. Uzņēmums ir aicinājis Ominasis Latvia segt šīs parādsaistības, taču arī pēc brīdinājuma par nodomu iesniegt maksātnespējas procesa pieteikumu Ominasis Latvia parādu nav samaksājusi. Līdz ar to maksātnespējas lietas ierosināšana pret Ominasis Latvia ir likumsakarīga.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Pret Ominasis Latvia ierosināta ceturtā maksātnespējas lieta

Andra Briekmane, 08.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc SIA Arhiidea maksātnespējas procesa pieteikuma par nenokārtotām parādsaistībām par izpildītiem projektēšanas darbiem Jūrmalas tiesa ierosinājusi maksātnespējas lietu pret SIA Ominasis Latvia, informē SIA Arhiida. Kopējā parāda summa ir sasniegusi 201 tūkstošus latu.

Starp SIA Arhiidea un SIA Ominasis Latvia ir noslēgti līgumi par projektēšanas darbiem, interjera dizaina izstrādi un autoruzraudzības veikšanu sanatorijā Ķemeri. Neskatoties uz to, ka Arhiidea ir izpildījusi visus līgumā paredzētos darbus, kopš 2009. gada Ominasis Latvia ar pakalpojuma sniedzēju nav norēķinājies, skaidro uzņēmums.

«Vairāku gadu garumā esam vairākkārt aicinājuši Ominasis Latvia segt parādsaistības, taču arī pēc brīdinājuma par nodomu iesniegt maksātnespējas procesa pieteikumu, Ominasis Latvia nav norēķinājies. Līdz ar to uzskatu, ka maksātnespējas lietas ierosināšana ir tikai loģisks iznākums,» skaidro SIA Arhiidea valdes priekšsēdētājs Ēriks Grūbe

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm padomes locekļi un Čehijas uzņēmēji plānoja iegūt kontroli pār vairāk nekā 50% akciju

LETA, 09.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zāļu ražotājas AS "Olainfarm" padomes locekļi Haralds Velmers un Kārlis Krastiņš un vairākas citas personas ar vairāku Čehijas un Kipras uzņēmumu ķēdes starpniecību, iespējams, bija plānojuši iegūt kontroli pār vairāk nekā 50% "Olainfarm" akciju, liecina aģentūras LETA rīcībā esošie marta vidū sastādītie līgumu projekti.

LETA rīcībā nonākušie Akcionāru līguma un Aizdevuma finansējuma līguma projekti, kuri datēti ar 2021.gada 15.martu, liecina, ka vairākas personas - visticamāk, Čehijas pilsoņi Vojtehs Kačena un Tibors Bokors, bijusī "Olainfarm" lielākā akcionāra "Olmafarm" valdes locekle Milana Beļeviča, Krastiņš, Velmers, un, iespējams, citas personas, bija sākuši darbības, kas vērstas uz kontroles pārņemšanu pār "Olainfarm".

Krastiņš aģentūrai LETA atzina, ka piedalījies sarunās ar dažādiem investoriem, taču neviens no šiem piedāvājumiem nav rezultējies ar kādu līgumu vai darījumu.

Viņš pastāstīja, ka pēdējo divu gadu laikā investoriem bija zināms, ka bijušā "Olainfarm" īpašnieka, nelaiķa Valērija Maligina mantinieces Irina Maligina, Nika Saveļjeva un Anna Emīlija Maligina vēlas pārdot sev piederošās akcijas, tāpēc pie Krastiņa vērsušies daudzu investoru pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Papildināts - No Rimi, iespējams, mēģina izkrāpt pusmiljonu latu

Sandra Dieziņa, Ingrīda Drazdovska, 12.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Rimi Latvia saskārusies ar, iespējams, bezbailīgu un apjomīgu krāpšanas mēģinājumu.

Daugavpils t/c SOLO platību īpašnieks un bijušais iznomātājs no uzņēmuma, iespējams, mēģina izkrāpt gandrīz pusmiljonu latu, Trīs gadu laikā Rimi Latvia neesot izdevies atrast dzirdīgas ausis Latvijas tiesībsargājošās instancēs un panākt, lai lieta tiktu izmeklēta un skatīta pēc būtības, informē Rimi mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.

Z. Eniņa skaidro, ka iespējamās krāpšanas pirmsākumi meklējami 2008.gada sākumā, kad Rimi Latvia no uzņēmuma SIA Pellston nami - iznomātājas un t/c SOLO īpašnieces, sāka saņemt ievērojami lielākus ikmēneša komunālo pakalpojumu rēķinus. SIA Rimi Latvia aizdomas par krāpšanu radīja tas, ka konkrētā Rimi hipermārketa komunālo pakalpojumu izmaksas par 200% un vairāk pārsniedza citu līdzīgu veikalu izmaksas. SIA Pellston nami vadība ignorējusi atkārtotus Rimi Latvia lūgumus piestādītos rēķinus pamatot un nedeva iespēju iepazīties ar komunālo pakalpojumu sniedzēju organizāciju izrakstītajiem rēķiniem, kaut arī to paredzēja savstarpēji noslēgtais nomas līgums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ominasis Latvia samaksā parādu SIA Voleks Centrs

Elīna Pankovska, 12.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķemeru sanatorijas privatizētājs SIA Ominasis Latvia atmaksājis parādu SIA Voleks Centrs par būvdarbu veikšanu sanatorijā Ķemeri.

Ominasis Latvia ir veicis parādsaistību atmaksu, samaksājot gan pamatparādu 18,09 tūkst. Ls apmērā, gan arī nokavējuma procentus 5,11 tūkst. Ls apmērā, DB informēja uzņēmuma pārstāve Maija Dulle-Sūniņa

SIA Voleks Centrs maksātnespējas administrators Māris Gulbis norāda: «Neskatoties uz to, ka pēc maksātnespējas procesa ierosināšanas Ominasis Latvia» publiski ir noliedzis savas parādsaistības, pēc maksātnespējas procesa uzsākšanas tika veikta parāda nokavējuma procentu samaksa. Ominasis Latvia tādējādi ir izvairījies no maksātnespējas procesa pasludināšanas, kā rezultātā pat varētu uzsākt Ominasis Latvia bankrota procedūru. Kā liecina Ominasis Latvia gada pārskatā atrodamā informācija, ir vēl vairāki uzņēmumi, ar kuriem Ominasis Latvia nav norēķinājies par saņemtajiem pakalpojumiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no Baltijas reģionā lielākajiem kurjerdienestiem Venipak paziņoja, ka ir apdrošinājis savus darbiniekus Latvijā un Lietuvā pret koronavīrusu. Lai nodrošinātu viņu finansiālo drošību un augstākā līmeņa aprūpi COVID-19 vīrusa gadījumā, uzņēmums parūpējās par apdrošināšanu, kas slimības gadījumā garantēs fiksētās izmaksas līdz 1300 eiro.

Uzņēmuma vadītājs Justs Šablinsks (Justas Šablinskas) minēja, ka par apdrošināšanu darbiniekiem tika domāts jau pandēmijas sākumā: „Šis laika periods mūsu kurjeriem ir pietiekami sarežģīts, jo viņi ikdienā sūtījumus piegādā tūkstošiem cilvēku. Risinājumu meklējām jau karantīnas sākumā, bet tagad mums ir reāla iespēja šo lietu īstenot. Tomēr neviens no mums nav pasargāts no šīs slimības,” apgalvo uzņēmuma vadītājs.

Pēc J.Šablinska teiktā, uzņēmuma darbinieki tika apdrošināti sadarbībā ar pasaules apdrošināšanas brokeru sabiedrību AON Baltic: „Latvijā šādu apdrošināšanu piedāvā BALTA, ar kuru sākām cieši sadarboties ar savu partneru AON Baltic starpniecību.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Golden Hammer uzvarētāju radošajā kategorijā kļuva aģentūra BBDO Moscow (Krievija), mediju kategorijā – Saatchi & Saatchi (Slovākija), digitālo mediju kategorijā – aģentūra Gaumina (Lietuva), bet jaunizveidotajā kategorijā «Aģentūru tīkls» sīvā cīņā balvu izcīnīja Saatchi & Saatchi, ar dažiem punktiem apsteidzot OMD tīklu.

Kopumā 7 kategorijās radošā žūrija piešķīra 21 diplomu, no tiem 5 sudraba āmurus,

1 zelta āmuru aģentūrai Hasan & Partners (Somija) par reklāmu «Tā, kā tam vajadzēja būt» (The Way It Was Meant To Be). Galvenā balva tika piešķirta BBDO Moscow (Krievija).

Mediju kategorijā diplomus ieguva 35 darbi, no tiem 10 sudraba āmurus un 9 zelta āmurus. Grand Prix saņēma Saatchi & Saatchi (Slovākija) darbs «Vēstījumi» (Messages). Šī aģentūra arī ieguva galveno mediju kategorijas balvu.

Digitālo mediju žūrija pasniedza 14 diplomus, no tiem 4 darbi ieguva sudraba āmuru un 4 zelta āmurus. Galvenā digitālo mediju balva tika piešķirta aģentūrai Gaumina (Lietuva).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurjera un loģistikas pakalpojumu sniedzējs SIA «DHL Latvia» publicējis paziņojumu par reorganizāciju, saskaņā ar kuru tas daļu no mantas un bilances aktīviem pievienos māsas uzņēmumam SIA «DHL Logistics Latvia», ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Lēmums par SIA «DHL Latvia» reorganizāciju pieņemts 21.septembrī, bet 28.septembrī paziņojums kreditoriem publicēts oficiālajā laikrakstā «Latvijas vēstnesis». Kreditori savus prasījumus par pieteikt SIA «DHL Latvia» viena mēneša laikā.

«Lursoft» Klientu portfelis jau vēstīja, ka SIA «DHL Latvia» vienīgais īpašnieks Vācijas kompānija «Deutsche Post Beteiligungen Holding Gmbh» 3.jūlijā nodibināja jaunu uzņēmumu Latvijā - SIA «DHL Logistics Latvia».

Atbilstoši jaundibinātā uzņēmuma statūtiem, SIA «DHL Logistics Latvia» galvenie darbības veidi ir kravu pārvadājumi pa autoceļiem, uzglabāšana un noliktavu saimniecība, sauszemes transporta palīgdrbības, ūdens transporta palīgdarbības, aviotransporta palīgdarbības, kravu iekraušana un izkraušana un pārējās transporta palīgdarbības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Latvijas oficiālā Facebook lapa atver e-veikalu

Gunta Kursiša, 15.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas oficiālajā Facebook lapā «If You Like Latvia, Latvia Likes You» atvērts e-veikals, kurā iegūtie līdzekļi tiks virzīti sociāli atbildīgu projektu realizēšanai.

Tirdzniecības modelis paredz, ka pircējs pats varēs izvēlēties cenu, par kādu viņš vēlas iegādāties produktu. Tāpat e-veikalā redzams atšifrējums, kā tiks sadalīti iegūtie līdzekļi.

Jaunatvērtā pārdošanas vietne savu darbību sākusi neilgi pēc tam, kad Latvijas oficiālās Facebook mājas lapas «If You Like Latvia, Latvia Likes You» apmeklētājiem tika piedāvāta iespēja prognozēt brīdi, kad izšķilsies zivju ērgļa mazuļi. Jaunie ērglēni izšķīlās līdz 10. jūnijam un tiks nosaukti precīzāko prognožu autoru vārdā, kuri saņems oficiālu apstiprinājumu no Latvijas Dabas fonda un «If You Like Latvia, Latvia Likes You».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2010. gadā apdrošināšanas pakalpojumu piesaistītais aģents EUROLIFE Latvia svinēs piecu gadu jubileju Latvijā. Šogad uzņēmums pārcēlies uz jaunām telpām un plāno savu turpmāko attīstību. Par EUROLIFE Latvia stāsta Eurolife Insurance Broker Management mārketinga vadītājs Patriks Kolbs (Dl Patrick Kolb).

EUROLIFE Latvia ir Šveicē bāzēta pirmās klases finanšu pakalpojumu koncerna OC Occident Holding AG jaunākais meitas uzņēmums. Koncernā, kas ir Centrālās un Austrumeiropas reģiona līderis, ietilpst vēl sešās valstīs strādājošas sabiedrības. Galvenais EUROLIFE Latvia dzīvības apdrošināšanas partneris ir kompānija Grazer Wechselseitige Versicherung AG jeb GRAWE Group, kas ir viena no vecākajām un tradicionālākajām apdrošināšanas kompānijām Austrijā, dibināta 1828. gadā. Tās stabilitāti gadu gaitā novērtējušas gan stingrās uzraugošās finanšu iestādes, gan klienti. Tas, ka GRAWE Group darbības centrs atrodas tieši Centrālajā un Austrumeiropā, apliecina produktu piemērotību mūsu klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Izpūtēju ražotāja Dinex Latvia apgrozījums pērn audzis par 15%

NOZARE.LV, 12.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dānijas firmas Dinex meitasuzņēmuma Latvijā izpūtēju ražotāja SIA Dinex Latvia apgrozījums pērn sasniedzis 13,5 miljonus latu un tas ir par 15% lielāks nekā 2010.gadā, šodien žurnālistus informēja Dinex Latvia ģenerāldirektors Mindaugs Šuškus.

2010.gadā uzņēmums strādāja ar 11,76 miljonu latu apgrozījumu un 1,5 miljonu latu peļņu.

«Dinex Latvia ir lielākais Dinex grupas uzņēmums, un tā apgrozījums veido aptuveni 30% no Dinex grupas kopējā apgrozījuma. Patlaban Dinex rūpnīcas darbojas Dānijā, Vācijā, Lielbritānijā, Krievijā un Turcijā, nesen ir atvērta rūpnīca Ķīnā, bet ieplānots atvērt rūpnīcas arī ASV, Brazīlijā un Indijā,» skaidroja Šuškus.

Dinex grupas kopējais apgrozījums 2011.gadā sasniedza 71 miljonu eiro (49,7 miljonus latu). 2012.gadā grupa plāno sasniegt 108 miljonu eiro (75,6 miljonu latu) apgrozījumu, bet 2013.gadā ir ieplānots 129,7 miljonu eiro (90,8 miljonu latu) apgrozījums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināts - Strīds par vārda «lidot» izmantošanu, iespējams, turpināsies

Lelde Petrāne, 16.02.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas apgabaltiesa pasludinājusi spriedumu par labu SIA Latvia Tours, apmierinot prasību pret SIA Latvia Travel D par tūrisma firmai SIA Latvia Tours piederošās preču zīmes Lidot.lv nelikumīgas izmantošanas pārtraukšanu, liecina Latvia Tours medijiem sniegtā informācija.

Ar tiesas lēmumu SIA Latvia Travel D aizliegts komercdarbībā izmantot apzīmējumus letilidot.lv, lētilidot.lv, lidotleti.lv, lidotlēti.lv bez SIA Latvia Tours atļaujas, tai skaitā lemts pārtraukt pakalpojumu sniegšanu vai piedāvāšanu saistībā ar šiem apzīmējumiem un minēto apzīmējumu izmantošanu lietišķajos dokumentos vai reklāmā, informē Latvia Tours.

SIA Latvia Tours tiesā norādījusi, ka minētie nosaukumi, kas tiek izmantoti kā domēna vārdi, ir sajaucami līdzīgi ar reģistrēto preču zīmi Lidot.lv. Salīdzinot preču zīmi un apzīmējumus, Civillietu tiesas kolēģija atzinusi, ka tie ir vizuāli un semantiski līdzīgi un pastāv reāla iespēja, ka patērētāji varētu pretstatītos apzīmējumus sajaukt vai uzskatīt par savstarpēji saistītiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Desmit gados pieckāršojies IT pakalpojumu eksports; nozarē sevi pieteikuši servisa centri un startup jomas uzņēmumi

Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) nozare attīstās strauji, un šobrīd neviens nav jāpārliecina par tās ilgtspēju un nākotnes potenciālu. Lai gan nozarē vēl aizvien ir dažādi stereotipi un ne visa sabiedrība izprot tās specifiku, pēdējos desmit gados šī joma piedzīvojusi lielas izmaiņas, arī rezultāti redzami – to apliecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Latvijā IKT sektorā strādājošo skaits ir palielinājies par 58%. 2008.gadā nozarē strādāja 18,9 tūkst. cilvēku, 2015. gadā – 28,3 tūkst., bet pērn vairāk nekā 30 tūkst., DB pamato Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju asociācijas (LIKTA) prezidente Signe Bāliņa. Palielinājies arī IKT uzņēmumu skaits – Latvijā 2008.gadā to bija 2,6 tūkst., bet 2015.gadā – vairāk nekā 6 tūkst. Novērojams arī IKT sektora pievienotās vērtības īpatsvara pieaugumus iekšzemes kopproduktā – no 3,6% 2008. gadā līdz 4,2 % 2015. gadā. Jāatzīmē, ka IKT nozarē atalgojums ir viens no augstākajiem valstī. Īpaši jāizceļ IT pakalpojumu eksporta lēciens. Atbilstoši Latvijas Bankas datiem, 2000. gadā IT attiecīgais rādītājs bija 16,34 milj. eiro, bet 2015. gadā – 256,98 milj. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru