Tiešsaistes komercijas gigants ieiet kvalitatīvas pārtikas tirgū; tūlītējais efekts ir graujošs, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Dienvidamerikas mūžameža upes vārdā nosauktā kompānija turpina kultivēt pati savus džungļus un radīt aizvien izvērstāku pakalpojumu ekosistēmu. 13,7 miljardu dolāru lielais darījums, Amazon pārņemot kvalitatīvas svaigās pārtikas lielveikalu ķēdi Whole Foods Market (WFM), ir lielākais kompānijas vēsturē (šodienas DB publicēts Amazon lielāko darījumu saraksts) un varētu tikt uzskatīts par paradoksālu, jo runa šeit tomēr ir par pirmā svaiguma brokoļiem mazumtirdzniecībā, nevis par gigabaitiem e-pakalpojumos.
Tomēr tieši šai dažādošanās virzienā dodas Amazon, veidojot sinerģijas starp savu e-pakalpojumu un tiešsaistes tirdzniecības pieredzi aizvien vairākos un vairākos segmentos. Otrais lielākais pārpirkšanas gadījums Amazon arī ir bijis mazumtirdzniecībā, 2009. gadā pārņemot tiešsaistes apavu un aksesuāru tirgotāju Zappos. Tas pats sakāms par citiem sektoriem, kuros iegājis Amazon – biznesa attīstības fokuss ir uz līdzšinējo modeļu pamatīgu inventarizāciju un pārskatīšanu, lai radītu attiecīgo jomu patērētājiem jaunu pievienoto vērtību.
Visu rakstu Salātu digitalizācija lasiet 21. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.