SAS piederošās 47.2% airBaltic akciju paketes cena šobrīd varētu būt 30 līdz 50 miljoni latu, raksta laikraksts Dienas bizness.
Pēc viņa teiktā, vēl pirms uzņēmuma 2007. gada pārskata izvērtējuma uzņēmuma vērtība pa šo laiku ir kļuvusi lielāka. «Darbības rādītāji uzlabojas, pasažieru skaits un apgrozījums pieaug,» viņš skaidroja. Tiesa, investīciju baņķieris nevarēja pateikt tagadējo airBaltic vērtību, tomēr uzsvēra, ka SAS piederošā airBaltic akciju pakete (47.2 %) maksā mazāk, nekā maksātu kompānijas kontrolpakete (virs 50 %). Tādējādi 2006. gadā Latvijas aviokompānijas 47.2 % akciju paketes cena varētu būt 20-30 milj. Ls, bet šobrīd ap 30-50 milj. Ls. SAS pieder arī obligācijas, kuras tā varot konvertēt akcijās, bet tā kā dokumenti nav publiskoti, tad jāpieņem, ka SAS pār airBaltic nav kontrole un tādējādi, pārdodot nekontroli, naudas summai tiek piemērota atlaide, lēsa K. Krastiņš. airBaltic 2007. gada pārskats liecina, ka 2002. gadā airBaltic un SAS vienojušies par SAS pašu kapitālam pielīdzinātā aizdevuma (tas izsniegts 1996.g. 8.februārī ar 12 % likmi un atmaksu 2003.g. 31.decembrī) un uzkrāto procentu atmaksu, 2002. gada 1. oktobrī veicot konvertējamo obligāciju emisiju 2,955 milj. Ls apmērā.
airBaltic emitēja 295 549 konvertējamās obligācijas ar nominālvērtību 10 Ls un procentu likmi 4,444 % gadā. SAS ir tiesības apmainīt 5 obligācijas pret vienu airBaltic akciju 10 gadu laikā no 2002. gada 1. oktobra. Proti, sanāk, ka SAS ir tiesības uz vēl 59109.8 airBaltic akcijām. Investīciju baņķieris arī norādīja, ka pārdošanas cena var būt arī augstāka vai zemāka, ko nosaka vairāki faktori. Piem., pozitīvi ir tas, ka lidostas darbība, arī pati kompānija attīstās, tostarp apgūstot NVS valstu teritorijas, attīstot interneta tirdzniecību, «kopumā viss notiek pareizā virzienā». No otras puses, savukārt pieaug degvielas cenas, arī Eiropas aviosabiedrības ziņo par grūtībām un to, ka biļešu cena būs augstāka līdzīgiem reisiem. Proti, tik lētas aviobiļetes kā līdz šim vairs nebūs, un tas savukārt var negatīvi ietekmēt biznesu, pieļāva K. Krastiņš, piebilstot, ka tāpat ilgākā nākotnē nav skaidrības par nozari saistībā ar izmešu kvotām. Vēl jāņem vērā, ka airBaltic un SAS līdz šim sadarbojās arī kā partneri un ārvalstu tirgos varēja izmantot SAS alianses priekšrocības. Ja ar SAS nebūs sadarbība kā ar akcionāriem, tad sadarbība ārvalstu tirgos varētu tikt pārskatīta, pieļāva K. Krastiņš.