Citas ziņas

"RKT Publicitāte" paplašina darbību

Andris Zeļenkovs [email protected],07.04.2005

Jaunākais izdevums

Līdz ar ieklaušanos starptautiskajā sabiedrisko attiecību tīklā "Hauska & Partners", savu darbību paplašina sabiedrisko attiecību centrs "RKT Publicitāte". Viens no paplašināšanas virzieniem ir korporatīvo avīžu izveides joma, kurā kompānija plāno pieņemt darbā speciālistu - korporatīvo avīžu veidotāju.

Citas ziņas

"RKT Akadēmiju" turpmāk organizēs s/o "Academia"

Andris Zeļenkovs [email protected],16.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk „RKT Akadēmiju”, kura iepriekš bija zināma kā „RKT Nometne”, organizēs nevis sabiedrisko attiecību centrs „RKT Publicitāte”, bet gan jaundibinātā sabiedriskā organizācija „Academia”. 2005.gadā „RKT Akadēmija” notiks Siguldā, no 21.līdz 23.jūlijam. 2005.gadā „RKT Akadēmija” notiks jau ceturto reizi (ar nosaukumu "RKT Akadēmija" - pirmoreiz). Iepriekš tās notikušas Jelgavā, Jēkabpilī un Aizkrauklē. Līdz šim tā saucās „RKT Nometne”, bet pēc vairāku dalībnieku ieteikuma tika mainīts pasākuma nosaukums uz „RKT Akadēmija”, jo tas vairāk atbilst pasākuma būtībai. „RKT Akadēmija”, pulcējot vairāk nekā 150 dalībniekus, ir plašākais praktizējošo un topošo sabiedrisko attiecību speciālistu pieredzes apmaiņas un zināšanu papildināšanas pasākums Latvijā, kura mērķis ir pulcināt sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga speciālistus, lai diskutētu par nozarē aktuālajām tēmām, iepazītos ar kolēģiem, kā arī dalītos pieredzē. Līdzīgi kā iepriekš, arī 2005.gadā „RKT Akadēmijas” darba kārtībā iekļautas lekcijas un diskusijas, tikšanās ar VIP, kā arī prāta vētras, kuru laikā klātesošie sabiedrisko attiecību speciālisti meklēs kādas sabiedriski aktuālas problēmas risinājumus. Kā jauninājums ieplānoti apaļie galdi, kuru laikā sākotnēji par noteikto tēmu debatēs pieaicinātie viesi, turpinājumā diskusijā iesaistot arī parējos „RKT Akadēmijas” dalībniekus. Sabiedrisko attiecību speciālists un „Academia” direktors Jānis Ķirpītis norāda, ka „Academia” ir piemērotāka šāda veida pasākumu rīkošanai, jo tika izveidota, lai aktivizētu sabiedrisko attiecību speciālistu darbību sabiedrības labā. „RKT Akadēmijas” līdzšinējais veikums ļoti sakrīt ar „Academia” mērķiem - vēl efektīvāk izmantotu sabiedrisko attiecību speciālistu pieredzi sabiedrības interesēs. J.Ķirpītis uzsver, ka visas līdz šim notikušās diskusijas ir bijušas ļoti vērtīgas un palīdzējušas radīt iespējamās komunikāciju stratēģijas šajās jomās. Līdz šim ir organizētas diskusijas par iespēju veicināt integrāciju, cīņu ar korupciju, iespēju mazināt atkarības no alkohola un cigaretēm, kā arī par iespējām popularizēt ģimeni. „Vienlaicīgi turpināsies aizsāktā sadarbība ar sabiedrisko attiecību centru „RKT Publicitāte”, jo tai ir uzkrāta ievērojama pieredze līdzšinējo pasākumu organizēšanā, kā vairāk nekā 10 gadu pieredze sabiedrisko attiecību jomā,” stāsta J.Ķirpītis. Savukārt „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme uzskata, ka „RKT Akadēmijas” organizēšana vairāk ir sabiedriskās organizācijas, nevis komercorganizācijas darbības joma. „Es arī pieļauju, ka līdz ar „RKT Akadēmijas” nodošanu „Academia”, tās darbībā aktīvāk piedalīsies citas sabiedrisko attiecību firmas, kuras līdz šim nepiedalījās konkurentu organizētā pasākumā,” uzskata M.Plūme Sabiedriskās organizācijas „Academia” dibināšanas iniciatori ir vairāki sabiedrisko attiecību speciālisti - „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme, sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds, kuriem piepulcējušies tādi sabiedriski aktīvi un pazīstami cilvēki kā Latvijas Universitātes profesors Ābrams Kleckins, „Aura auto” direktors Gundars Margevičs, eksministrs Nils Muižnieks, reklāmas aģentūras „Bates/RedCell” direktore Andra Treibaha, kopā vairāk nekā 20 aktīvu cilvēku.

Citas ziņas

Sabiedrisko attiecību centrs “RKT Publicitāte” piesaista izcenojumus eiro un ceļ cenas

Andris Zeļenkovs [email protected],04.03.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko attiecību centrs „RKT Publicitāte“ ar 2005.gada 1.martu savu pakalpojumu izcenojumus piesaistījis Eiropas Savienības vienotajai valūtai - eiro, vienlaikus paaugstinot arī sabiedrisko attiecību konsultantu stundu likmes. „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme precizē, ka stundas likme turpmāk būs līdz 100 eiro. Tas izlīdzsvaros cenas attiecībā pret citu valstu kompānijām, kā arī atvieglos koordināciju ar citu valstu klientiem. „Līdzīgi kā citur pasaulē, arī sabiedrisko attiecību centra „RKT Publicitāte” sniegto pakalpojumu izmaksas tiek noteiktas saskaņā ar stundu likmēm. Atsevišķi tiek uzskaitītas konsultantu, radošās un tehniskās stundas, jo tām ir atšķirīgas izmaksas,” skaidro „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme. Līdz šim konsultanta stundas izcenojums „RKT Publicitāte“ klientiem bija 45 lati, radošās stundas – 30 lati, savukārt tehniskās stundas – 15 lati. Minētais izcenojums bija nemainīgs pēdējos septiņus gadus, tai skaitā arī tāpēc, ka to paredzēja ar klientiem noslēgtie līgumi. „Iespējams, ka ar esošajiem klientiem pagaidām turpināsim darboties saskaņā ar iepriekšējiem izcenojumiem,” stāsta M.Plūme. Mainījušās ir arī pārējo stundu likmes. Konsultanta stunda turpmāk maksās 75 eiro (52,50 lati), radošā stunda 50 eiro (35 lati), bet tehniskā stunda 25 eiro (17,50 lati). Vidēji cenas ir palielinājušās par 16 procentiem.

Citas ziņas

„RKT Akadēmijā” pārrunās sabiedrisko attiecību būtību

Andris Zeļenkovs [email protected],26.04.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

„Ir pārāk daudzas sabiedrisko attiecību definīcijas, un vienlaicīgi pārāk maz vienojošas izpratnes par to, kas ir sabiedriskās attiecības, kuras bieži tiek dēvētas arī par Public relations vai PR. Tāpēc ikgadējās „RKT Akadēmijas” laikā diskutēsim par to, kas ir sabiedriskās attiecības, kā arī par profesionālās apmācības jautājumiem un profesionālo ētiku,” stāsta sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds. Veicot aptaujas Austrumeiropā, tai skaitā Latvijā, dominē klientu uzskats, ka PR ir publikācijas presē vai citi nereklāmas pasākumi, savukārt Amerikā ar šo terminu vairāk saprot lobēšanu. K.Rozenvalds uzskata, ka viena diskusija nevar ietekmēt sabiedrības viedokli, bet var veicināt kopīgu izpratni. „Ir klienti Latvijā, kuri uzskata, ka sabiedrisko attiecību speciālisti ir atbildīgi tikai par attiecību veidošanu ar masu saziņas līdzekļiem, savukārt citi uzskata, ka mums jāatbild arī par reklāmām, attiecībām ar darbiniekiem un klientiem,” skaidro K.Rozenvalds, piebilstot, ka pats galvenais ir, lai klientam un sabiedrisko attiecību speciālistam būtu vienota izpratne. „Profesionālajās aprindās daudz tiek runāts arī par ētikas jautājumiem sabiedriskajās attiecībās. Bieži tiek piesaukts termins „melnais PR”, bet arī te katram ir savs viedoklis par to, kas tas tāds, tāpēc „RKT Akadēmijas” programmā iekļauta arī diskusija par sabiedrisko attiecību ētiku. „Līdzīgi ir arī ar apmācības jautājumiem. Ņemot vērā, ka sabiedriskās attiecības ir salīdzinoši jauna disciplīna, joprojām nav apkopota pieredze par to, kā vislabāk apmācīt nākamos sabiedrisko attiecību speciālistus,” uzskata K.Rozenvalds, piebilstot, ka ir svarīgi, lai par sabiedrisko attiecību profesionālo apmācību debatētu ne tikai teorētiķi, bet arī esošie speciālisti un darba dēvēji. „RKT Akadēmijas” ietvaros diskusiju par sabiedrisko attiecību speciālistu apmācību uzņēmies vadīt Latvijas Universitātes docents Miervaldis Mozers, kurš piesaistīs arī citu augstskolu mācībspēkus. Tradicionālā sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga speciālistu kopā sanākšana šogad notiks Siguldā, no 21.līdz 23.jūlijam. Pēc daudzu dalībnieku ieteikuma, šogad tiks mainīts pasākuma nosaukumu no „RKT Nometne” uz „RKT Akadēmija”, jo tas vairāk atbilst pasākuma būtībai. Sabiedrisko attiecību centra „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme skaidro, ka citas izmaiņas nav paredzētas. „Arī šogad plānotas lekcijas, diskusijas, VIP tikšanās, darbs grupās, kā arī kopīga atpūta vakaros,” stāsta M.Plūme, atgādinot, ka līdz šim šādi pasākumi organizēti Jelgavā, Jēkabpilī un Aizkrauklē. Šajās pilsētās dalībnieku skaits jau pārsniedza 150, tādējādi tas ir kļuvis par plašāko praktizējošo un topošo sabiedrisko attiecību speciālistu pieredzes apmaiņas pasākumu Latvijā. „RKT Akadēmijas” darba kārtība tiek veidota un papildināta, bet jau šobrīd zināms, ka tajā tiks iekļauta darba grupa par Siguldas popularizēšanu tūristiem. Tai par moderatoru kļūt jau piekritis Latvijas Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors Uldis Vītoliņš. Darba grupas tiks organizētas līdzīgi kā tiek plānotas sabiedrisko attiecību kampaņas, proti, vispirms nosakot problēmas būtību, pārrunājot iespējamos kampaņas mērķus un auditorijas, tālāk izvērtējot pozitīvos un negatīvos faktorus, kas varētu ietekmēt situāciju, un nobeigumā pārrunājot konkrētās kampaņas ietvaros veicamās aktivitātes.

Citas ziņas

RKT Bibliotēka maina nosaukumu

,26.01.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mediju monitoringa centrs RKT Bibliotēka ir mainījis nosaukumu, Db.lv informēja centra pārstāve Rūta Briedīte.

Uzņēmuma jaunais nosaukums ir SIA Media Intelligence.RKT Bibliotēka līdz šim bija RKT Holdings struktūrvienība, līdzīgi kā savulaik arī sabiedrisko attiecību centrs RKT Publicitāte. Arī RKT Publicitāte saistībā ar īpašnieku maiņu ir mainījusi nosaukumu un kļuvusi par Hauska & Partners Latvija.

Mediju monitoringa centrs RKT Bibliotēka savu darbību uzsāka 1999. gadā.

Citas ziņas

Noslēdzas pieteikšanās dalībai Mediju kausa izcīņā skvošā

Andris Zeļenkovs [email protected],25.02.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

18 vīrieši un 8 sievietes ir pieteikuši savu dalību “RKT Publicitāte” Mediju kausa izcīņai skvošā, kas notiks svētdien, 6.martā „Joker klubs” skvoša kortos. Vēl tikai līdz 1.martam žurnālisti un mediju darbinieki var pieteikties turnīram. „Līdzīgi kā iepriekšējos gados, arī šajā Mediju skvoša kausā piesakās ne vien aktīvie skvoša spēlētāji, bet arī žurnālisti bez iepriekšējas pieredzes šajā sporta veidā. Viņu galvenā motivācija ir iespēja labā atmosfērā vairāk uzzināt par šo sporta veidu, pašiem aktīvi piedaloties,” stāsta „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme, piebilstot, ka daudzi šobrīd spēlējošie žurnālisti tieši Mediju kausa iespaidā ir nopietni pievērsušies skvoša spēlei. Līdzīgi kā iepriekšējos gados, arī šogad sacensību dalībniekiem, kuri līdz šim nav turējuši rokās skvoša raketi, ir iespēja trenera pavadībā apgūt skvoša spēles pamatus. „RKT Publicitāte” Mediju kausa mērķis ir veicināt skvoša popularitāti, jo Latvijā tas ir ienācis salīdzinoši nesen, kā arī piesaistīt Latvijas mediju pārstāvjus aktīvai sportošanai ziemas laikā. 6.marta kausa izcīņā tiks noskaidrots labākais gan sieviešu, gan vīriešu konkurencē. Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šogad sievietes spēlēs kopā ar vīriešiem, taču sacensību beigās tiks noteiktas spēcīgākās dāmu konkurencē. Pirms Mediju kausa finālspēlēm notiks atlases turnīrs, kur pat pēdējo vietu ieguvējiem vēl būs papildus iespēja izcīnīt savu dalību finālā, lai turpinātu cīnīties par galveno balvu, kuru sarūpēs „Joker klubs” kopā ar „RKT Publicitāte”. Atlases turnīrs notiks dažas dienas pirms 6.marta, kur tiks izlozēti spēka samēriem līdzīgi spēlētāji, tādējādi dodot iespēju pagaidām ne tik labi spēlēt protošiem vai tikko sākušiem skvoša spēlētājiem cīnīties par iekļūšanu finālā.

Citas ziņas

BNS grupas uzņēmums iegādājies Media Intelligence biznesu

,05.10.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BNS grupas uzņēmums Mediju monitorings no Kristiana Rozenvalda iegādājies Media Intelligence biznesu, tai skaitā vairākus pakalpojumus, arī ilgtermiņa klientu portfeli un darbiniekus. "Šī darījuma rezultātā esam nostiprinājuši savas līderpozīcijas Baltijas mediju monitoringa tirgū, kā arī būtiski spēcinājuši pozīcijas Latvijas tirgū," uzskata SIA Mediju Monitorings valdes priekšsēdētājs Gunārs Valdmanis.

G.Valdmanis informē, ka līdzšinējiem Media Intelligence klientiem būs iespēja arī turpmāk saņemt tos pašus pakalpojumus. Līdz gada beigām līgumus plānojam pārslēgt, bet respektējot līdzšinējās vienošanās. „Papildus piedāvāsim pārlūkot visu reģionālo presi, arī radio un TV,” klientu iespējas skaidro G.Valdmanis.

Līdzšinējā Media Intelligence direktore Sandra Niedre turpmāk strādās Mediju Monitorigs par mārketinga direktori.

K.Rozenvalds atzīst, ka mediju monitoringa bizness kļūst ļoti inovatīvs un no tehnoloģijām atkarīgs. Lai nezaudētu kvalitāti, attīstībai nepieciešami lieli ieguldījumi. Līdzšinējo sava uzņēmuma darbību K.Rozenvalds uzskata par veiksmīgu, taču nākotnē konkurēt ar lielajiem un globālajiem uzņēmumiem viņam būtu ļoti grūti.

Citas ziņas

PR un reklāmas speciālisti izveidojuši s/o "Academia"

Andris Zeļenkovs [email protected],30.05.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai vēl efektīvāk izmantotu sabiedrisko attiecību speciālistu pieredzi sabiedrības interesēs, vairāki sabiedrisko attiecību un reklāmas speciālisti ir izveidojuši sabiedrisko organizāciju „Academia”. „Dažkārt, lai pievērstu uzmanību kādam jautājumam, pietiek tikai ar to, ka sabiedrībā zināmi cilvēki norāda uz problēmas esamību un rosina diskusiju,” pirmajā organizācijas dalībnieku tikšanās reizē „Filozofu namiņā” atzina viens no „Academina” dibināšanas iniciatoriem Jānis Ķirpītis. Viņš arī tika ievēlēts par jaunās organizācijas direktoru. „Academia” dibināšanas iniciatori ir vairāki sabiedrisko attiecību speciālisti „RKT Publicitāte” direktors Māris Plūme, sabiedrisko attiecību speciālists Kristians Rozenvalds un citi, kuriem piepulcējušies tādi sabiedriski aktīvi un pazīstami cilvēki kā Latvijas Universitātes profesors Ābrams Kleckins, „Aura auto” direktors Gundars Margevičs, eksministrs Nils Muižnieks, reklāmas aģentūras „Bates/Red Cell” direktore Andra Treibaha, kopā vairāk nekā 20 aktīvu cilvēku. Līdzekļus problēmu risināšanai „Academia” plāno rast, piesaistot ES fondu, privātpersonu un uzņēmēju līdzekļus. Tā kā nozīmīgs „Academia” mērķu īstenošanas instruments būs sabiedriskās attiecības un autoritatīvu cilvēku aktivitātes, organizācijas dibinātāji varētu arī palīdzēt konsolidēt noteiktas sabiedrības grupas nolūkā panākt valsts budžeta līdzekļu piešķiršanu dažādu problēmu mazināšanai. J.Ķirpītis kā „RKT Publicitāte” sabiedrisko attiecību speciālists ir piedalījies vairāku komerciāli veiksmīgu un sociāli nozīmīgu projektu realizācijā. Kā uzskata J. Ķirpītis, „sabiedrisko attiecību instrumentārijs piedāvā plašas iespējas, bet tās līdz šim tika izmantotas pārsvarā komerciāliem un politiskiem mērķiem. K.Rozenvalds uzsvēra sabiedrisko attiecību lomu dienaskārtības noteikšanā, kas būtu jāvirza tādā gultnē, lai politiķu darba kārtībā nonāktu pēc iespējas vairāk sabiedrībai būtiski un sāpoši jautājumi. Ā.Kleckins pārliecināts, ka šobrīdējā darba kārtība sabiedrībai ir politiskās elites uzspiesta: „Neticu, ka nacionālie jautājumi, kā arī šobrīd aktualizētās robežas lietas ir tās, kas sabiedrību visvairāk nodarbina, bet mēs tam veltam pārāk daudz laika, kas iespējams pietrūkst, lai risinātu būtiskākus jautājumus”. „Academia” neplāno veikt politisko darbību un, pēc J. Ķirpīša teiktā „necentīsies aizlāpīt katru caurumu”. „Ja sabiedrība tādiem kā mēs ir devusi plašākas iespējas, tad mūsu pienākums ir tai pateikties, mēģinot atstāt aiz sevis kaut ko nozīmīgu,” rezumēja J.Ķirpītis, piebilstot, ka dažkārt pietiktu ar kūtruma pārvarēšanu, lai izteiktu savu redzējumu un aicinātu to darīt citiem.

Citas ziņas

Hauska&Partner ienāk Latvijā

,15.01.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā biznesa un komunikācijas konsultāciju kompānija Hauska & Partner izveidojusi biroju Rīgā un uzsākusi darbību Latvijas tirgū, biznesa portālu Db.lv informēja kompānijas pārstāvis Māris Plūme.

Konsultāciju uzņēmums Latvijā izveidots uz sabiedrisko attiecību aģentūras RKT Publicitāte bāzes. Šobrīd tas ir jau piektais Hauska & Partner grupas reģionālais birojs Centrālajā un Austrumu Eiropā, taču pirmais bijušās PSRS teritorijā.

Austrijā bāzētā Hauska & Partner grupa ar aģentūru RKT Publicitāte asociētā partnera statusā sadarbojas jau divus gadus. Turpmāk Latvijas komanda, kuras profesionālajā attīstībā ieguldīti nozīmīgi resursi, būs pilnvērtīga starptautiskās konsultantu grupas sastāvdaļa. Latvijas uzņēmums ir pārņēmis Hauska & Partner korporatīvo identitāti un turpinās strādāt saskaņā ar grupas stratēģiju, piedāvājot saviem klientiem biznesa un komunikācijas konsultācijas.

Citas ziņas

1.jūlijā visā Latvijā notiks Dziesmu diena

Andris Zeļenkovs [email protected],09.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai iedzīvinātu Latvijas saukli „Zeme, kas dzied", reklāmas aģentūras "Bates/Red Cell" un "Ze Guru", sabiedrisko attiecību aģentūra "RKT Publicitāte" sadarbībā ar daudziem Latvijas uzņēmumiem un valsts organizācijām šī gada 1.jūlijā rīkos Dziesmu dienu. Dziesmu dienā iepriekš plānotu, kā arī nejauši provocētu aktivitāšu rezultātā, aicināsim Latvijas iedzīvotājus vienkārši uzdziedāt, lai atgādinātu, ka dziesmai nav nepieciešami īpaši svētki, jo ikdienā dziedāt var arī mājās, darbā, vilcienā vai veikalā. Dziesmu diena būs kā eksperiments, lai noskaidrotu vai cilvēki vēl prot dziedāt, dziesmā izteikt savas jūtas un domas, un vairot dzīvesprieku ar dziesmas palīdzību. Nav noslēpums, ka mēs lepojamies ar savām dziedāšanas tradīcijām. Tāpēc 1. jūlijā, Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku laikā, mums ir unikāla iespēja parādīt sev un citām valstīm, ka "Latvija - zeme, kas dzied" ir mūsu identitātes un dzīves sastāvdaļa. Ar plānoto Dziesmu dienas norisi preses brīfingā klātienē iepazīstinās "Bates/Red Cell" tekstu un ideju autors Andris Akmentiņš, "RKT Publicitāte" projektu vadītājs Jānis Ķirpītis, Tūrisma Valsts Attīstības Aģentūras direktors Uldis Vītoliņš.

Citas ziņas

Latvijas speciālisti plāno doties uz PR festivālu Maskavā

Imants Liepiņš [email protected],18.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 31. maija līdz 2. jūnijam Maskavā, Krievijas Sabiedrisko attiecību asociācija (RASO) rīkos starptautisku PR un reklāmas festivālu. Festivāls ieplānots neierastā formātā. Non-stop režīmā notiks 40 minūšu garas uzstāšanas, attiecīgi dienas garumā būs iespējams ievērtēt no 10 līdz 15 dažādus viedokļus un pieredzi. Turklāt katra uzstāšanas tiks dalīta divās daļās – otro daļu atvēlot pārējo dalībnieku jautājumiem un komentāriem. Krievijas Sabiedrisko attiecību asociācija ir uzticējusi Latvijas potenciālo dalībnieku apziņošanu un reģistrāciju veikt biedrībai Academia, kura nodarbojas ar apmācībās un izpētes projektiem sabiedrisko attiecību jomā, kā arī organizē RKT Akadēmiju. Festivāla otrajā dienā uzstāsies Kristians Rozenvalds (RKT Publicitāte). Academia interesentiem palīdzēs nokārtot vīzas, vilciena vai lidmašīnas biļetes, kā arī viesnīcas rezervāciju. Latvijas dalībnieku dalības maksa Ls 300.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas kapitāla SIA Interspiro Production, kas strādā Liepājas biznesa centrā, šogad nolēmis paplašināt ražošanu.

Uzņēmums plāno uzstādīt divas jaunas ražošanas līnijas, kas palielinās saražotā produkta pievienoto vērtību, Db informēja SIA Interspiro Production ražošanas vadītājs Sandris Gusts. "Ja līdz šim mēs vairāk izejmateriālu ievedām un Liepājā montējām, tad tagad šeit veiksim gandrīz visu ražošanas ciklu," skaidroja S. Gusts. Jaunās iekārtas prasīs arī 3 - 4 jaunas darbavietas.

SIA Interspiro Production Liepājas biznesa centrā darbu sāka 2008. gadā, pusgada ražošanas apgrozījums ( saražotās produkcijas vērtība) bijusi aptuveni 1.5 miljoni latu.

Interspiro Production ir Zviedrijas kompānijas Interspiro AB meitasuzņēmums, tā produkcija ir elpošanas ekipējums ūdenslīdējiem, ugunsdzēsējiem un ķīmiski bīstamā sfērā strādājošajiem. Uzņēmumā Liepājā strādā ap 30 darbinieku. Mātes uzņēmuma filiāles atrodas arī citur Eiropā, Amerikā, Tālajos Austrumos. Interspiro AB ir daļa no uzņēmumu grupas OCENCO, kuras pamati likti ASV.

Citas ziņas

Kristians Rozenvalds FIT FM 99.5 ēterā vadīs radio diskusijas

Elīna Circene,01.03.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 11.martu, katru sestdienu no pulksten 11 līdz 12 priekšpusdienā Kristians Rozenvalds Fit FM 99.5 ēterā vadīs radio diskusiju raidījumu Fit FM Replika. Ik nedēļu tiks pārrunātas sabiedriski aktuālas tēmas, to apspriešanā iesaistot pieaicinātos studijas viesus, sazvanītos ekspertus, kā arī klausītājus. K.Rozenvalds atgriežas radio vidē pēc desmit gadu pārtraukuma. Viņš ir sabiedrisko attiecību firmas «RKT Publicitāte» līdzīpašnieks.

Spītējot krīzei

Krīzes laikā darba ir vairāk

Signe Knipše, Db,20.08.2009

Darbs ir bijis pamatīgs, bet augļi saldi, par uzņēmuma straujo nostiprināšanos Latvijas tirgū saka Hauska & Partner vadītājs Māris Plūme. (Foto: Vitālijs Stīpnieks, DB)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spītējot krīzei Turpinām augt, neraugoties uz to, ka nozare stagnē. Tā saka komunikācijas konsultāciju kompānijas Hauska & Parter vadītājs Māris Plūme.

Kopš ienākšanas Latvijas sabiedrisko attiecību tirgū 2007.gada sākumā Hauska & Partner ir attīstījusies ļoti strauji - pērn ienākumu pieaugums sasniedza 188%. Apgrozījums sasniedza 317 tūkst. latu, un M. Plūme paredz, ka šogad ieņēmumi augs vismaz par 30 %. Pēc pašu vērtējuma viņi pašlaik ir 7. vai 8. vietā citu nozares aģentūru starpā.

«Vēsmas, ar kurām ienāca austrieši un inficēja mūs - jauno uzņēmuma vadību, bija pilnīgi jauns virziens. Līdz šim Latvijā sabiedrisko attiecību biznesā bija pieņemts pārdot pakalpojumus - attiecības ar medijiem, preses konferences, preses relīzes, pasākumu organizēšanu, tā sakot - mēs protam to un to, tas maksā tik un tik. Hauska & Partner pieeja ir par 180 grādiem atšķirīga - nevis piedāvāt konkrētus pakalpojumus, bet ar komunikācijas metodēm palīdzēt klientiem sasniegt viņu mērķus, piemēram, palielināt apjomu, peļņu, pārdošanu.»

Citas ziņas

Septembra sākumā Pēterburgā norisināsies PR speciālistu forums — "The Baltic PR Weekend"

Andris Zeļenkovs [email protected],15.08.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

8. un 9.septembrī Pēterburgā jau piekto reizi notiks "The Baltic PR Weekend", vienkopus pulcējot vairākus simtus sabiedrisko attiecību (PR - angļu v. 'Public Relations') speciālistu no Baltijas jūras valstīm un viesus no plašāka reģiona. Šo forumu iecienījuši ne tikai sabiedrisko attiecību speciālisti un pētnieki, bet arī lielas organizācijas, kuras ir ieinteresētas kvalitatīvu PR pakalpojumu saņemšanā. 2004.gadā "The Baltic PR Weekend" ieguva vienu no prestižākajām starptautisko sabiedrisko attiecību balvām - "IPRA Golden World Awards". "The Baltic PR Weekend" ir kopīgs IPRA (Starptautiskā sabiedrisko attiecību asociācija), CERP (Eiropas sabiedrisko attiecību konfederācija), RASO (Krievijas sabiedrisko attiecību asociācija) un komunikāciju aģentūras "SPN Ogilvy PR" (agrāk - "SPN Granat") projekts. 2005.gada pasākumā piedalīsies arī Herolds Bersons, starptautiskās komunikāciju kompānijas "Burson-Marsteller" dibinātājs un direktoru padomes priekšsēdētājs. Pēc žurnāla "PR Week" domām, Herolds Bersons ir gadsimta ietekmīgākā persona sabiedrisko attiecību jomā. Tāpat savu līdzdalību apstiprinājusi Loula Zaklama no Ēģiptes, kura ir ievēlēta par IPRA 2006.gada prezidenti. Divu dienu programmā iekļautas apaļo galdu diskusijas, plenārsēdes u.c. Arī šogad tiek gaidīti Latvijas pārstāvji. Līdz šim no Latvijas ir piedalījušies - Inga Latkovska ("Sabiedrisko attiecību aģentūra PR Stils"), Inese Bērs ("Consensus PR", tagad "Comperio"), Sandra Dimitroviča ("Radisson SAS"), Edīte Olupe (VSAA) un Kristians Rozenvalds ("RKT Publicitāte"). Lai atvieglotu Latvijas pārstāvju pieteikšanos, "The Baltic PR Weekend" organizētāji ir uzticējuši nesen nodibinātajai biedrībai "Academia" veikt anketu izsūtīšanu un apkopošanu, kā arī dalības maksas iekasēšanu. "The Baltic PR Weekend" aicina interesentus pieteikties pēc iespējas savlaicīgāk, lai pēcāk nerastos problēmas ar Krievijas vīzas iegūšanu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Deklarācija par Krišjāņa Kariņa (JV) topošā Ministru kabineta iecerēto darbību, par ko vienojušās koalīcijas partijas.

Saeima šodien lems, vai apstiprināt jauno valdību, kuru veidotu partiju apvienība "Jaunā Vienotība", partiju apvienība "Apvienotais saraksts" un Nacionālā apvienība.

Ievads

Krišjāņa Kariņa valdības mērķis: Latvijas ekonomikas transformācija labākai dzīvei Latvijā

Kopš Latvijas valsts neatkarības atgūšanas valsts un tās iedzīvotāji ir piedzīvojuši milzu pārmaiņas - pāreju no komandekonomikas uz tirgus ekonomiku, valsts un pašvaldību īpašuma privatizāciju, demokrātisko institūciju izveidošanu un nostiprināšanos, naudas un zemes reformas īstenošanu, pievienošanos Eiropas Savienībai (ES) un NATO militārajai aliansei.Šajā ceļā ir pārvarēti dažādi izaicinājumi, šobrīd sastopamies ar Krievijas agresīvo karadarbību Ukrainā, kura grauj likuma varā balstīto starptautisko kārtību un ir lielākais drošības apdraudējums Eiropai, radot milzīgas cilvēku ciešanas. Karadarbība ir izraisīju

Finanses

Evli paplašinās Krievijas virzienā

,25.02.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Evli Bank Plc paplašina darbību Krievijā, iegādājoties 49,9% kapitāla uzņēmumā Avanko Oy, kas ir specializējies Krievijas korporatīvo finanšu jomā un kura biroji atrodas Pēterburgā un Maskavā. Atlikušie 50,1% no uzņēmuma kapitāla pieder Avanko vadībai, Db.lv informēja Evli Securities IBS AS izpilddirektors un korporatīvo finanšu vadītājs Mikus Janvars.

Ar ilgu darbības pieredzi Krievijas finanšu tirgos, dziļu izpratni par vietējās saimnieciskās darbības procesiem un plašu vietējo kontaktu tīklu, Avanko ir izveidojis plašu klientu bāzi, kurā ietilpst kā Krievijas, tā starptautiskie uzņēmumi.

Ar Avanko starpniecību Evli Korporatīvo finanšu nodaļas resursus papildina 24 profesionāļi no Krievijas, kas turpmāk cieši sadarbosies ar jau esošajām Evli darba grupām Somijā, Zviedrijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

„Šī paplašināšanās atbilst Evli stratēģijai un nostiprina mūsu konkurētspēju Baltijas jūras valstu reģionā. Evli galvenais tirgus ir Baltijas jūras valstu reģions, ieskaitot Krieviju un citas bijušās Padomju Savienības republikas. Izpratne par šī reģiona uzņēmumiem, nozarēm un tautsaimniecību ir viena no mūsu pamata iemaņām, kas nodrošina skaidras konkurences priekšrocības,” saka uzņēmuma Evli Bank Ģenerāldirektors Maunu Lehtimaki (Maunu Lehtimäki).

Finanses

SEB banka piešķir faktoringa finansējumu industriālā tekstila ražotājam Texora

Db.lv,12.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SEB banka piešķīruši faktoringa aizdevumu 200 000 eiro apmērā Latvijas uzņēmumam Texora, kas ražo industriālā tekstila produktus.

Uzņēmuma ražotnes atrodas ne tikai Jelgavā, bet arī Lielbritānijā un Spānijā, turklāt šobrīd tas būtiski paplašina darbību, pieņemot jaunus darbiniekus un iegādājoties iekārtas.

Pirms desmit gadiem dibinātais uzņēmums Texora ražo tekstila izstrādājumus kravu pacelšanai, stiprināšanai un drošībai (virves, štropes, siksnas u.c.). Faktoringa līgums ļaus uzņēmumam stiprināt naudas plūsmu laikā, kad tas būtiski paplašina savu darbību.

“Esam pieņēmuši jaunus darbiniekus un iegādājušies iekārtas 300 tūkstošu eiro vērtībā. Mūsu produktus piegādājām praktiski visā pasaulē, un pēdējo divu gadu laikā izjūtam būtisku pieprasījuma kāpumu. Faktorings ir piemērots finanšu instruments, kas palīdzēs nostiprināt uzņēmuma naudas plūsmu apstākļos, kad tas strauji aug un plāno arī turpmāku izaugsmi,” saka Texora valdes loceklis Edvīns Mineiķis.

Eksperti

Globālā masveida darbinieku atlaišana ir Latvijas uzņēmumu iespēja

Līna Lāsa, “Deel” paplašināšanās vadītāja Centrāleiropā un Austrumeiropā,22.12.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Energoresursu krīze, inflācijas radītais procentu likmju kāpums un tam sekojošās globālās ekonomiskās problēmas ir izraisījušas trešo lielāko NASDAQ lejupslīdi pēdējo divu desmitgažu laikā. Tam sekojusi masveida darbinieku atlaišana dažāda mēroga tehnoloģiju uzņēmumos.

Skaļākie gadījumi kā Twitter, Meta un LinkedIn ir plaši apspriesti publiskajā telpā, taču šādas problēmas skārušas arī virkni citu uzņēmumu. Tas nav pārsteigums – uzņēmumi samazina algu fondu, lai pazeminātu kopējos tēriņus. Šis ir lielisks brīdis Latvijas uzņēmumiem iesaistīties starptautisko tirgu apguvē un pārtvert izcilus darbiniekus, kādu trūkst tuvākajā apkārtnē.

Pēdējā laikā dažādu krīžu pasaulē nav trūcis. Krīzes tik bieži ir dēvētas par iespējām, ka tas jau kļuvis klišejiski. Taču tā joprojām ir taisnība. Saspringtā ekonomiskā situācija pasaulē, kas daudziem pieredzējušiem zīmoliem liek atlaist virkni lielisku darbinieku, paplašina apvāršņus jaunuzņēmumiem, kam pēkšņi ir pavērusies iespēja piesaistīt izcilus darbiniekus un veicināt izaugsmi, kamēr konkurenti “ar stāžu” spiež bremzes. Kā liecina Google un Civitta pētījums, Latvijā 2021. gadā bija 626 jaunuzņēmumi, Baltijas reģionā kopā – 3021. Nodarbinātība jaunuzņēmumos pēdējos gados ir augusi sevišķi strauji, Latvijā sasniedzot 12% gadā, kamēr citās vadošajās nozarēs kā ražošana, tirdzniecība un transports tā nav pārsniegusi 1% vai pat bijusi ar mīnus zīmi. Vienlaikus vairāk nekā trešā daļa Latvijas jaunuzņēmumu norāda uz izcilu pārdošanas speciālistu un tehnisko darbinieku – datu analītiķu, mākslīgā intelekta speciālistu, programmētāju – trūkumu kā vienu no lielākajiem izaicinājumiem līdzās riska kapitāla piesaistes problēmām. Globālais atlaišanas vilnis var izrādīties lieliska iespēja izaugsmei.

Tehnoloģijas

Logitech paplašina darbību

,09.11.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Logitech informē, ka paplašina savu darbību digitālās mājas risinājumos, iegūstot uzņēmumu WiLife Inc, Db.lv informēja Sabiedrisko attiecību aģentūra pārstāvis Jānis Vanags.

Logitech vienojies, ka iegādāsies privāti pārvaldīto uzņēmumu WiLife Inc. par 24 miljoniem ASV dolāru un iespējamu maksājumu par sasniegumiem, kas saistīti ar noteiktiem nākotnes ieņēmumu mērķiem. Paredzams, ka pārņemšana noslēgsies novembra vidū.

“Iegūstot WiLife, Logitech varēs piedāvāt jaunu risinājumu klientu ērtībām un digitālās mājas vadībai,” atzīst Logitech Izstrādājumu grupas viceprezidents Žanīns Labrozs (Junien Labrousse).

“Uzņēmuma WiLife iegūšana paplašina Logitech pieaugošo ietekmi digitālās mājas risinājumos,” sacīja Logitech prezidents un valdes priekšsēdētājs Guerīno de Luka (Guerrino De Luca).

Reklāmraksti

Mājaslapas tulkošana un lokalizācija jeb kā kļūt vēl veiksmīgākam eksporta tirgū?

Sadarbības materiāls,09.01.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jebkura biznesa veiksmes pamatā ir ne tikai kvalitatīvi produkti un pakalpojumi, bet arī rūpīgi un gudri pārdomāta uzņēmuma atpazīstamības stratēģija. Ne velti vairums izvēlas sākt ar sava uzņēmuma galveno vizītkarti – mājaslapu. Šis solis ir ļoti nozīmīgs uzņēmuma attīstības posms, jo potenciālie klienti un pircēji šodien arvien biežāk pirkumus izvēlas tieši interneta vidē. Tehnoloģiju attīstība, kā arī nesenā pandēmija ir ievērojami paātrinājusi e-komercijas procesus, palielinot konkurenci arī virtuālajā vidē. Lai panāktu, ka klients izvēlas tieši jūsu preci vai pakalpojumu, vairs nepietiek ar sevis prezentēšanu vien – ir nepārtraukti jārūpējas, lai uzņēmuma mājaslapa būtu dinamiska, saistoša un saprotama. Tātad regulāri ir jāveido kvalitatīvs un noderīgs saturs klientam saprotamā valodā. Vai zinājāt, ka šobrīd Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra piedāvā finansiālu atbalstu līdz pat 80 % apjomā uzņēmumu tīmekļa vietņu izstrādei, uzlabošanai un pielāgošanai? Tā ir lieliska iespēja tiem Latvijas uzņēmējiem, kuri vēl tikai domā par eksporta tirgu un savu tīmekļa vietņu lokalizāciju ir atlikuši uz vēlāku laiku. Starptautiskās konkurētspējas veicināšanas atbalsta programma būs aktīva vēl tikai līdz 2023. gada augustam.

Mājaslapu lokalizācijas tendences

Uzņēmumu mājaslapu tulkošana un lokalizācija valodu pakalpojumu tirgū nav nekas jauns, taču pēdējos gados pieprasījums pēc šī pakalpojuma ir sevišķi aktualizējies. Uzņēmēji neapstājas pie sasniegtā un paplašina savu tirgu, kas nozīmē, ka nepieciešamība pēc satura dažādās valodās pieaug. Jāsaprot, ka tīmekļa vietnes lokalizācija un tulkošana ir divi atšķirīgi procesi: tulkošana ir avota valodas teksta pārnešana mērķa valodā, savukārt lokalizācija ir daudz plašāks process, kas ietver gan tulkošanu, gan valodas pielāgošanu konkrētajam tirgum un kultūrai, gan arī satura atbilstību SEO parametriem. 2022. gada decembrī CSA Research veiktajā pētījumā vērojamas vairākas šobrīd būtiskas tendences globālajā mājaslapu lokalizācijas tirgū:

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas elektroauto uzlādes tīkls Eleport paplašina staciju tīklu, uzstādot pirmās trīs uzlādes stacijas Latvijā, tādējādi kļūstot par starptautisku uzlādes tīklu.

Jaunās stacijas ne tikai paplašina uzlādes iespējas elektroauto īpašniekiem, bet arī veic uzlādi no 100% atjaunojamiem energoresursiem.

Jaunās elektroauto uzlādes stacijas ir uzstādītas stāvlaukumos trīs vietās Rīgā, pie Realto īpašumā esošajiem biznesa centriem – Juglā pie biznesa centra “Manufaktūra”, Purvciemā pie biznesa centra “Ferrum” un “Braslas biznesa centra”.

“Latvijas iedzīvotāju interese elektroauto iegādē gadu no gada apsteidz iepriekš izteiktās prognozes. Līdz ar augošu pieprasījumu pēc zaļākiem transportlīdzekļiem rodas vajadzība pēc sakārtota un ērta uzlādes tīkla, kas ir pieejams elektroauto īpašniekam neatkarīgi no izvēlētā maršruta. Šīs trīs stacijas ir tikai sākums plašam un ilgtspējīgam uzlādes tīklam Latvijā, veicinot klimatneitrālas transporta nozares attīstību,” norāda “Eleport Latvija” vadītājs Kārlis Mendziņš.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienests (VID) atgādina, ka gadījumos, kad fiziskā persona iznomā vai izīrē nekustamo īpašumu, tas ir uzskatāms par fiziskās personas saimniecisko darbību, kas ir jāreģistrē VID.

Ja fiziskā persona ienākumu gūst no nekustamā īpašuma iznomāšanas vai izīrēšanas, personai ir iespēja izvēlēties atvieglotu reģistrācijas kārtību, informējot VID par noslēgto īres vai nomas līgumu piecu darbdienu laikā no līguma noslēgšanas dienas.

Veicot uzraudzības pasākumus, VID ir konstatējis, ka viens no izplatītākajiem fizisko personu veiktās saimnieciskās darbības veidiem ir tieši nekustamā īpašuma izīrēšana vai iznomāšana, tostarp tos piedāvājot dažādos interneta portālos, piemēram, www.ss.lv, www.booking.com, www.zip.draugiem.lv, www.airbnb.com u.c.

Tādēļ VID aicina fiziskās personas pildīt savu nodokļa maksātāja pienākumu un, izpildoties saimnieciskās darbības reģistrēšanas nosacījumiem, reģistrēt saimniecisko darbību, deklarēt un nomaksāt nodokļus.

Nodokļi

VID negrasās pastiprināti tvarstīt dzīvokļu izīrētājus, kas nemaksā nodokļus

LETA,23.02.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienests (VID) neplāno īpašus papildu kontroles pasākumus tiem dzīvokļu izīrētājiem, kuri nemaksā nodokļus, aģentūrai LETA sacīja VID Sabiedrisko attiecību daļā.

LETA jau ziņoja, ka, spriežot par ēnu ekonomikas apkarošanu, Saeimas Nodokļu politikas apakškomisijas deputāti februāra vidū mudināja VID pievērst vairāk uzmanības dzīvokļu izīrētājiem, kuri nepilda nodokļu nomaksas pienākumu un nesamaksā nodokļus par dzīvokļu izīrēšanu.

VID norāda, ka viena no dienesta darbības prioritātēm ir preventīvais un nodokļu kontroles darbs ar personām, kuras, pēc VID rīcībā esošās informācijas, veic nereģistrētu saimniecisko darbību vai nedeklarē visus ienākumus, kas gūti saimnieciskās darbības rezultātā.

Par fiziskās personas saimniecisko darbību ir uzskatāma jebkura darbība, kas vērsta uz preču ražošanu, darbu izpildi, tirdzniecību un pakalpojumu sniegšanu par atlīdzību, un tā ietver arī ar uzņēmuma līguma izpildi saistīto darbību, profesionālo darbību, nekustamā īpašuma apsaimniekošanu, komercaģenta, māklera un individuālā komersanta darbību, kā arī fiziskās personas īpašumā esoša individuālā uzņēmuma - arī zemnieka un zvejnieka saimniecības - darbību.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepazīsties ar šīsnedēļas biznesa portāla db.lv lasītāko ziņu TOP 5 un uzzini vairāk par aktualitātēm Latvijā!

1. Latvijā dzīvojošajiem nodokļu maksātājiem, kurus atbrīvos no parādsaistībām 860 līdz 5000 eiro apjomā, nebūs jāmaksā iedzīvotāju ienākuma nodoklis par atlaisto parādu

Mazos parādus atlaidīs

Latvijā dzīvojošajiem nodokļu maksātājiem, kurus atbrīvos no parādsaistībām 860 līdz 5000...

2. Pēdējās nedēļas laikā ir saņemta informācija par mēģinājumiem pamudināt personas apstiprināt piekļuvi viņu bankas lietotnēm, izmantojot "Smart-ID"

Smart-ID lietotājus aicina būt uzmanīgiem

Pēdējās nedēļas laikā ir saņemta informācija par mēģinājumiem pamudināt personas apstiprināt...

3. Šonedēļ durvis vēra ceturtā "Raunas dārzs" eklērnīca, kas no citām atšķiras ar to, ka saldie našķi tiek pārdoti tikai līdzņemšanai

Paplašina eklēru impēriju

Šonedēļ durvis vēra ceturtā "Raunas dārzs" eklērnīca, kas no citām atšķiras ar...

4. "Dienas Bizness" turpina publicēt ekskluzīvus datus – pilnu informāciju par pagājušā gada 25 lielākajiem nekustamā īpašuma darījumiem Latvijā

Lielākie nekustamā īpašuma darījumi ārpus Rīgas: rekords - 6,3 miljoni

"Dienas Bizness" turpina publicēt ekskluzīvus datus – pilnu informāciju par pagājušā gada 25...

5. SIA “Very Berry” valdes priekšsēdētāja Gundega Sauškina pauž satraukumu par to, ka līdz ar robežu slēgšanu Covid-19 dēļ, uzņēmumam šovasar varētu trūkt darba rokas. Radot nopietnus zaudējumus, jau atkal bojā varētu iet raža

Ar vietējiem strādniekiem nepietiks

SIA “Very Berry” valdes priekšsēdētāja Gundega Sauškina pauž satraukumu par to, ka...

Vairāk lasiet žurnālā "Dienas Bizness".

Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.

Biznesa tehnoloģijas

Ar startup veiklību ceļā uz bankas statusu

Anda Asere,14.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Sākumā tevi ignorē, tad par tevi smejas, tad ar tevi cīnās, un tad tu uzvari.

Finanšu tehnoloģiju jaunuzņēmuma Revolut dibinātāja un vadītāja Nikolaja Storonskija mērķi ir augsti, un ar līdz šim sasniegto viņš līdz galam nav apmierināts, jo vienmēr var vairāk. Līdz šim Lielbritānijā bāzētai kompānijai ir vairāk nekā miljons lietotāju Eiropā un tie veikuši 80 miljonus darījumu deviņu miljardu dolāru vērtībā.

Fragments no intervijas, kas publicēta 14. februāra laikrakstā Dienas Bizness:

Pašos pirmsākumos Revolut ir bijis diezgan agresīvs mārketingā un izsakoties par bankām. Tagad kompānija ir procesā, lai pati kļūtu par banku. Kāpēc?

Mēs ejam dziļāk biznesā. Ir konkrētas lietas, ko nevaram izdarīt, neesot banka, piemēram, aizdot klientu naudu. Tāpēc mēs izlēmām to darīt.