Lai iedzīvinātu Latvijas saukli „Zeme, kas dzied", reklāmas aģentūras "Bates/Red Cell" un "Ze Guru", sabiedrisko attiecību aģentūra "RKT Publicitāte" sadarbībā ar daudziem Latvijas uzņēmumiem un valsts organizācijām šī gada 1.jūlijā rīkos Dziesmu dienu. Dziesmu dienā iepriekš plānotu, kā arī nejauši provocētu aktivitāšu rezultātā, aicināsim Latvijas iedzīvotājus vienkārši uzdziedāt, lai atgādinātu, ka dziesmai nav nepieciešami īpaši svētki, jo ikdienā dziedāt var arī mājās, darbā, vilcienā vai veikalā. Dziesmu diena būs kā eksperiments, lai noskaidrotu vai cilvēki vēl prot dziedāt, dziesmā izteikt savas jūtas un domas, un vairot dzīvesprieku ar dziesmas palīdzību. Nav noslēpums, ka mēs lepojamies ar savām dziedāšanas tradīcijām. Tāpēc 1. jūlijā, Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētku laikā, mums ir unikāla iespēja parādīt sev un citām valstīm, ka "Latvija - zeme, kas dzied" ir mūsu identitātes un dzīves sastāvdaļa. Ar plānoto Dziesmu dienas norisi preses brīfingā klātienē iepazīstinās "Bates/Red Cell" tekstu un ideju autors Andris Akmentiņš, "RKT Publicitāte" projektu vadītājs Jānis Ķirpītis, Tūrisma Valsts Attīstības Aģentūras direktors Uldis Vītoliņš.