Kad autoražotājs Volvo presei atklājis savu ekspozīciju šā gada Šanhajas auto šovā Ķīnā, sapulcējušos žurnālistus sagaidījušas sievietes ar nevainojamu meikapu vakarkleitās un augstpapēžu kurpēs, vēsta thelocal.se.
Zviedrijas medija žurnālists raksta, ka trūcīgi ģērbtas sievietes auto izstādēs nav nekas neparasts, bet līdz šim Zviedrijas kompānijas, piemēram, Volvo no tā esot centušās izvairīties.
Volvo ekspozīcijā modeles pārvietojušās, pozējot pie transportlīdzekļiem un pa laikam pielabojot uzklāto kosmētiku.
«Viņas ir mūsu jaunās kravas automašīnu vadītājas,» kā joku klātesošajiem žurnālistiem sacījis Volvo Trucks Āzija vadītājs Pārs Ostbergs (Pär Östberg).
Redzot, ka zviedru žurnālists nesmejas, viņš sācis skaidrot, ka šāda lieta Ķīnā šķiet populāra.
Tobrīd Ostbergs nav vēlējies atbildēt uz jautājumu, kādēļ Volvo izmanto modeles, lai veicinātu tirdzniecību.
Vēlāk gan viņš sazvanījis ziņu aģentūru TT, lai to nokomentētu: «Es varu godīgi teikt, ka es biju diezgan pārsteigts par to, kā tas izskatījās. Tā parasti nav un tā tam nevajadzētu būt.»
Viņš akcentējis, ka Volvo respektē sievietes.
Ostbergs pēcāk stāstījis, ka vainīgi ir vietēji organizatori Ķīnā un modeles no Volvo ekspozīcijas pazudīs.
«Mēs aizvāksim viņas nekavējoties. Viņas šeit neiederas,» viņš sacījis.