Svētā Valentīna dienas atzīmēšana Latvijā ik gadu kļūst aizvien populārāka. Latvijas iedzīvotāji cenšas savus mīļotos iepriecināt, iegādājoties dažādus suvenīrus, saldumus un alkoholiskos dzērienus, pie kam pēc dāvanām Rīgas iedzīvotāji parasti skrien pēdējā brīdī, raksta laikraksts Telegraf.
Alkoholu Svētā Valentīna dienā pircēji izvēlas parasti ne pārāk stipru, un parasti tas ir šampanietis vai vīns. Alkohola pārdošanas apjomi šajā laikā pieaug apmēram par 60 līdz 70%.
Rimi veikalos pārdošanas apjomi Svētā Valentīna dienas svētkos pieauga apmēram par 20%. Populārāko dzērienu vidū Rimi veikalos iekļuva dzirkstošais vīns Rīgas šampanietis, Martini Asti, Cinzano, kā arī dažādi sarkanie un baltie vīni.
Tāpat, kā veikalos IKI, arī Rimi pieauga saldumu pārdošanas apjomi. Visvairāk tika pirktas konfekte Raffaello un vietējā ražotāja Laima saldumi. Labs tirdzniecības noiets Rimi veikalos bijis arī augļiem - 14. februārī tika pārdotas 35 tonnas apelsīnu, gandrīz 9 tonnas ābolu, kā arī 6 tonnas ananāsu.
Maxima veikalu tīklos pārdošanas apjomi Svētā Valentīna dienas svētku dienās pieauguši vidēji par 15%, laikrakstam norāda veikalu tīkla preses sekretārs Ivars Andiņš. Viņš arī apgalvo, ka Svētā Valentīna dienas popularitāte, spriežot pēc iepirkšanās apjomiem, ir tuvu tādiem svētkiem kā Ziemassvētki un Lieldienas, taču šiem svētkiem iedzīvotāji gan sagatavojas iepriekš.