Šogad oktobrī Kandavā tiks pabeigta Baltijā modernākā kartodroma celtniecības pirmā kārta. Trase sauksies "Hansa līzings kartodroms. Tā ir būvēta atbilstoši starptautiskiem standartiem un atradīsies vēsturiskās, 70-to gadu sākumā būvētās trases vietā, kas savulaik ir bijusi arī PSRS izlases treniņu bāze. Kopējās projekta izmaksas ir apmēram 1,8 miljoni eiro, ziņo SIA Braukšanas Mācību centrs.
Pirmajā kārtas celtniecībā ir investēti 1,6 miljoni eiro un tā ietver braucamo daļu, apmales, nožogojumu, drošības barjeras un teritorijas labiekārtošanu. 2008. gadā tiks uzsākta celtniecības otrā kārta, kas ietvers kluba māju, tiesnešu telpas, kā arī tehniskos boksus. Trases oficiālā atklāšana un pirmās sacīkstes ir iecerētas 2008. gada pavasarī.
Hansa līzings kartodroma svarīgākie parametri:
Kopējā platība: 4,45 ha
Trases garums: 1012 m
Platums: 8 m
Pagriezienu skaits: 11
Prognozējamais vidējais ātrums (100ccm) 91 km/h
Auto stāvvietas komandām: 8.536 kv.m
Kartodroms būs ar reljefu - maksimālais kāpums un kritums 5,52%, bet maksimālais trases pagrieziena stāvums 10%. Garākā taisne, kas ir starta/finiša taisne, būs 154 metrus gara.
Kartodroma rekonstrukcijas projekta autori ir Tilke GmbH, viņi arī projektējuši F1 trases Malaizijā, Šanhajā, Turcijā, Japānā (Fuji), kā arī neskaitāmi rekonstrukcijas projekti F1 trasēm visur pasaulē.
"Šis ir ārkārtīgi nozīmīgs notikums Latvijas autosportam, jo kartings ir autosporta pamatdisciplīna un līdz ar ko būtisks priekšnoteikums autosporta attīstībai. Gandrīz visas F1 zvaigznes savu sacīkšu braucēju karjeru ir sākušas kartingā," par jauno trasi saka Latvijas Autosporta Federācijas prezidents Dainārs Dambergs.