Saskaņā ar šīs vasaras tirgus datiem, Spilvas tomātu mērces ieņem 72.1% tirgus daļas tomātu mērču segmentā Latvijā, un 81.5% - dresingu segmentā.
Tomātu mērču segmentā tuvākais Spilvas sekotājs aizņem 5.8 % tirgus. Latvijas pircēju uzticību Spilvas produkcijai ražotājuzņēmuma speciālisti skaidro ar nemainīgo Spilvas tomātu mērču garšu un receptūru. Savukārt Spilvas dresingu popularitāte (81.5% tirgus) tiek skaidrota ar dresingu receptūrām, kas tiek pielāgotas īpaši Latvijas iedzīvotāju garšas vēlmēm un specifikai.
«Nenoliedzami, ekonomisko apstākļu ietekmē mainās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi. Nereti pircēji atsevišķos pārtikas produktu segmentos pāriet uz lētākiem produktiem, eksperimentējot ar kvalitāti un pat atsakoties no tās par labu cenai. Taču joprojām vairums cilvēku izvēlas pārbaudītu produktu,» skaidro Spilvas tirdzniecības un mārketinga direktore Dana Erciņa.
Katrā pārtikas preču segmentā ir vērojami cilvēki, kuri biežāk eksperimentē, izmēģinot dažādu zīmolu produkciju un nepieturoties pie viena. «Cilvēki biežāk eksperimentē – pārbauda jaunus gatavos ēdienus, retāk maina savus ieradumus attiecībā uz ēdiena piedevām. Iepirkumu groza satura izmaiņas sekmē nevien vēlme «pamainīt» iepriekšējās garšas, bet arī cenu akcijas, ko piedāvā citi līdzīgi produkti,» stāsta D. Erciņa.