Ieguldot vairāk nekā 22 tūkstošus eiro, uzņēmumā «Orkla Foods Latvija» ir uzsākta jaunas produktu sērijas – «Spilvas» Street food mērču – ražošana. Produkti paredzēti gan vietējam tirgum, gan eksportam, biznesa portālam db.lv stāstīja Egita Bērziņa, «Orkla Foods Latvija» ražošanas direktore.
Jauno Street food mērču receptūru ir izstrādājuši uzņēmuma tehnologi, un tās tiek ražotas «Orkla Foods Latvija» ražotnē Babītes novada Spilvē.
«Jaunā produktu līnija radīta, ņemot vērā jaunākās tendences ēdiena gatavošanā un patēriņā. Savu vietu restorānu ēdienkartēs un mūsu pašu virtuvēs ir jau izcīnījuši tādi ēdieni kā burgeri, frī kartupeļi, kebabi, vrapi. Street food ir ne tikai pieprasīta uzkoda maltīšu starplaikos, tā var kļūt arī par pilnvērtīgu ēdienreizi. Pilsētu svētkos un arī ikdienā tiek rīkoti Street food festivāli. Tas viss nenoliedzami ietekmē gatavošanas un ēšanas paradumus. Mūsu uzdevums ir tos ņemt vērā un sniegt kvalitatīvu pienesumu ēdiena pagatavošanā,» stāsta Raitis Avots, «Orkla Foods Latvija» mārketinga direktors.
Jaunajā Street food sērijā ir trīs jauni produkti – burgeru mērce, frī kartupeļu mērce un wrap mērce. Tās ir pildītas 250 ml stāvpakās, kas atvieglo produkta izmantošanu.
Lai uzsāktu Street food mērču ražošanu, ieguldīti 22 400 eiro. Lielākā daļa investīciju vērstas uz nemainīgas un stabilas produktu kvalitātes nodrošināšanu. Street food produkti ir papildinājuši ražojamo produktu sortimentu - uzņēmums nav atteicies no citu produktu ražošanas par labu šim jauninājumam, sacīja E. Bērziņa.
Sākumā jauno Street food mērču ražošanas apjoms ir plānots aptuveni 5 tonnas mēnesī.
Uzņēmums ar nosaukumu «Orkla Foods Latvija» strādā kopš 2015. gada decembra, kad tika pabeigta «Orkla» grupai piederošo kompāniju SIA «Spilva» un AS «Gutta» apvienošana vienā uzņēmumā.