Ražošanas procesa pilnveides nolūkā «Orkla Latvija» uzstādījusi jaunu, energoefektīvu vafeļu konfekšu iesaiņošanas iekārtu, kas ļauj strādāt efektīvāk un ātrāk, turklāt tā iesaiņo konfektes hermētiski noslēgtā, pasargājot no ārējo apstākļu ietekmes, informē uzņēmuma pārstāve Lineta Mikša.
Kopumā šajā projektā uzņēmums investējis 500 000 eiro.
«Īstenojot šo projektu, mēs varējām nomainīt piecas savu laiku nokalpojušās iekārtas pret vienu mūsdienīgu un jaudīgu iekārtu, kas sniedz iespēju strādāt efektīvāk un ražošanas procesā patērē mazāk elektroenerģijas,» uzsver «Orkla Latvija» valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.
Salīdzinājumā ar līdz šim izmantotajām iekārtām, uz jaunās iekārtas iespējams iesaiņot četras reizes vairāk konfekšu, turklāt tā sniedz iespēju nākotnē attīstīt vēl papildu ražošanas jaudu. Iekārtas procesu vadība ir pilnībā datorizēta, kas ļauj ātri un ērti veikt datu analīzi, kā arī reāllaikā sekot līdzi tam, cik efektīvi tiek strādāts. Savukārt iebūvētie optiskie devēji seko līdzi procesa nepārtrauktībai un automātiski atlasa tās konfektes, kas neatbilst iepriekš definētiem kvalitātes parametriem, tādējādi nodrošinot pirmo kvalitātes kontroli. Ne mazāk būtiski ir tas, ka iekārta nav jāapstādina, lai nomainītu iepakojuma materiāla ruļļus – šis process notiek automātiski, nesamazinot mašīnas ātrumu.
Uz jaunās iekārtas saiņo vafeļu konfektes «Lācītis Ķepainītis», «Vēsma» un «Kazino», kā arī mazās vafeļu tortes «Lācītis Ķepainītis», «Vēsma» un «Vāverīte».
«Orkla Latvija» ir organizācija, kas apvieno divus uzņēmumus – SIA «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» un SIA «Orkla Foods Latvija», kuru kopējais apgrozījums 2017. gadā bija 112,6 miljoni eiro. «Orkla» ir eksperts spēcīgu vietējo zīmolu attīstībā, saglabājot to produktu tradīcijas, vērtības un modernizējot ražošanas procesus. «Orkla Latvija» pārstāv tādus Latvijā iemīļotus zīmolus kā «Laima», «Selga», «Staburadze», «Ādažu Čipsi», «Taffel the Original Snacks», «Pedro», «Spilva», «Gutta», «Everest», «Latplanta», «Abba» un citus.