Redzot, ka auto īpašniekiem trūkst uzticības autoservisiem, "Repairo" izveido platformu, kas palīdz izvēlēties autoservisu un pieteikt remontu digitālā formā.
"Daudzi autoservisi joprojām ikdienā izmanto novecojušas metodes, lai pārvaldītu servisu un darbā ar klientiem. Tāpat bieži vien patērētājs neko nezina par blakus esošo remontdarbnīcu – nedz to, kā tur izskatās, nedz cenu politiku. Uzrunājam autoservisus, kuriem nav kauna parādīt savas telpas, pastāstīt par to, kā veidojas cena un kā tiek remontēta automašīna," teic Undis Neilands, "Repairo" līdzdibinātājs.
Platforma "Repairo.eu" darbojas kopš oktobra. "Jaunizveidotais produkts gūst atsaucību no autoservisiem un auto īpašniekiem. Šobrīd esam ļoti apmierināti ar iegūtajiem rezultātiem – rezultāti ir labāki, nekā bijām plānojuši, auto īpašnieki mājaslapu apmeklē regulāri un apjomi pieaug katru dienu," apgalvo U. Neilands.
Šobrīd "Repairo" sadarbojas ar 30 profesionāliem autoservisiem un pēdējo trīs mēnešu laikā lapas apmeklētāju skaits esot palielinājies sešas reizes.
Šobrīd uzņēmumam ir sadarbība ar autoservisiem, kas orientējas uz digitālo attīstību. Viņa skatījumā auto nozare vēsturiski ir parādījusi to, ka tā grūti pakļaujas ārējo apstākļu ietekmei, bet laika gaitā varētu radikāli mainīties. Nieka desmit gadu laikā iespējamas tikpat ievērojamas pārmaiņas kā 20. gadsimta sākumā, pārejot no zirgiem uz automašīnām. "Tādēļ mēs runājam un izglītojam autoservisus, lai pēc iespējas straujāk ievirzītu tos digitālās pasaules apguvē un sniegtu iespēju izmantot visu, ko sniedz digitālais laikmets," teic U. Neilands.
"Šā gada mērķis ir palielināt gan autoservisu, gan platformas lietotāju skaitu, kā arī turpināt produkta attīstību, jo esam sapratuši, ka tas patērētājiem ir nepieciešams," saka U. Neilands.
Uzņēmums ir uzsācis sadarbību ar degvielas uzpildes staciju tīklu "Kool", kas "Repairo" klientiem piedāvā īpaši izdevīgus piedāvājumus degvielai, ātrajām uzkodām un kafijai.
"Esam ļoti apmierināti ar to, ka, piemēram, tādi uzņēmumi kā "Kool", "Moller Rīga", "Rolis" un citi ir gatavi sadarboties un atbalstīt šāda digitāla risinājuma izveidi. Ne vienmēr sarunas par sadarbību norit viegli, bet rezultāts ir šo pūļu vērts. Ar prieku strādājam, lai varētu nest Latvijas vārdu arī pasaulē," norāda "Repairo" līdzdibinātājs Zigurds Uldriķis. U. Neilands piebilst, ka uzņēmums aktīvi analizē Eiropas valstu tirgu, lai pieņemtu lēmumu, uz kurām valstīm doties tālāk.
Iepriekš U. Neilands strādāja pie projekta "Autofi", kur darbības princips bija šāds: auto īpašnieks ar platformas palīdzību iesniedz savu remonta pieprasījumu, tas tiek nosūtīts visiem autoservisiem, kas ir spējīgi veikt šādu darbu. Problēma rodas mirklī, kad pieprasījums tiek nosūtīts, piemēram, 20 autoservisiem. Ja atbildi iesniedz visi, iespēja iegūt klientu ir 5%. U. Neilands teic, ka autoservisi ātri vien apjauta, ka šāda veida pieteikumu pildīšana ir lieka laika tērēšana. Tie cītīgi atbildēja uz pieteikumiem, bet iesniegto piedāvājumu skaits pamazām saruka un atsauksmes no autoservisu puses nebija tās labākās.
"Ātri vien sapratām, ka izvēlētais modelis nav dzīvotspējīgs, jo tas nevis atvieglo autoservisu dzīvi, bet sarežģī. Tāpēc nolēmām izmantot citu modeli. Auto īpašniekiem būs iespējams izsludināt pieteikumu, bet mēs tiecamies uz to, ka, piesakot remontu, varēs saņemt fiksētu cenas piedāvājumu," viņš norāda.
"Repairo" ir izstrādājis autoservisu klasifikatoru, kur katru tirgus dalībnieku iedala kādā no piecām klasēm. To var pielīdzināt viesnīcu vērtēšanai no vienas līdz piecām zvaigznēm. Šī nianse esot atšķirīga no konkurentiem Latvijā un citviet.