Mobilo sakaru operators “Tele2” kopš pandēmijas sākuma digitālajā attīstībā investējis 1,5 milj. eiro.
Uzņēmuma dati liecina, ka šobrīd jau vairāk nekā trešdaļa klientu tiek pilnībā apkalpoti digitālajā vidē – pašapkalpošanās portālā, mobilajā lietotnē un interneta mājas lapā. Turklāt gada laikā šādu klientu skaits ir palielinājies par 10%.
Ja aplūko digitālo apkalpošanas kanālu pieaugumu atsevišķi, tad visstraujāk gada laikā – par 70% – palielinājies mobilās lietotnes izmantotāju skaits.
“Pēdējā gada laikā uzņēmumi ir veikuši milzīgu lēcienu digitālo pakalpojumu attīstībā, bet klienti ir būtiski auguši digitālo prasmju jomā – turklāt to var attiecināt uz visām paaudzēm, arī senioriem. Mēs, piemēram, esam digitalizējuši faktiski visus pakalpojumus, lai klients visu varētu paveikt interneta vidē, sākot no līguma noslēgšanas un rēķina apmaksas, beidzot ar pakalpojumu pieslēgšanu, konsultācijām un ērtu produktu piegādi,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
“Būtiski, ka šī pāreja uz digitālo vidi nav īslaicīgs fenomens, jo tie klienti, kuri ir atklājuši digitālās vides priekšrocības, turpina tās aktīvi arī izmantot, jo tas ir veids kā var ietaupītu laiku un naudu. Vienlaikus digitalizācija atvieglo darbinieku ikdienu un ceļ uzņēmuma produktivitāti.”
Kā atzīst uzņēmumā, par to, ka digitālās vides priekšrocības klienti novērtē arvien vairāk liecina arī fakts, ka klientiem nosūtīto papīra rēķinu skaits gada laikā samazinājies par aptuveni 10% jeb aptuveni 1,5 tonnām.
“Pakalpojumu digitalizācija neapšaubāmi atstāj arī pozitīvu ietekmi uz apkārtējo vidi, kas ir īpaši būtisks aspekts jaunākajai paaudzei. Papīra un degvielas patēriņa samazināšana ir redzamākie elementi pakalpojumu digitalizācijā. Piemēram, šobrīd vairs tikai aptuveni 12% klientu rēķinu saņem pa pastu,” atzīt R.Rosts.